|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:59 am
Nej nu var du minsann elak. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:00 am
Chibi Strawberry Nej nu var du minsann elak. mad Nä. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:00 am
Nyttigt i lagoma mängder. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:02 am
Joho. Och försök inte komma undan nu. När piraterna kommer ska du få gå på plankan. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:03 am
D0ppelganger Nyttigt i lagoma mängder. 3nodding Det har du helt rätt i. *Vågar inte dricka apelsinjuice*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:04 am
Chibi Strawberry Joho. Och försök inte komma undan nu. När piraterna kommer ska du få gå på plankan. mad Jag ska inte gå på någon planka alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:05 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Nyttigt i lagoma mängder. 3nodding Det har du helt rätt i. *Vågar inte dricka apelsinjuice*Varför inte? C-vitaminer håller förkylningar borta! *äntligen kvitt sin egen sommarsnuva*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:05 am
Jetzudan Rebirth Jag ska inte gå på någon planka alls. Nehe. Plonkan då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:06 am
*smyger in bakom frysdisken* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:07 am
D0ppelganger Varför inte? C-vitaminer håller förkylningar borta! *äntligen kvitt sin egen sommarsnuva* Drack för mycket förut en gång. Det är nästan lite äckligt som att ha magsjuka. Vilket jag har nu. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:07 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jag ska inte gå på någon planka alls. Nehe. Plonkan då. Vad är en plonka för något?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:08 am
Jetzudan Rebirth Vad är en plonka för något? Det du.. Mwehehe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:09 am
Chibi Strawberry Drack för mycket förut en gång. Det är nästan lite äckligt som att ha magsjuka. Vilket jag har nu. mad Naaw, stackare. sad Magsjuka är oerhört jobbigt. Speciellt i denna värme. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:09 am
D0ppelganger Naaw, stackare. sad Magsjuka är oerhört jobbigt. Speciellt i denna värme. gonk Mjo. gonk Som tur så är det svalt i mitt rum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|