|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:30 pm
Elfinzu Eastvane hey, is dat niet t zelfde als die idioten die drugs smokelen ? je weet dat t niet mag en dat als je word gepakt je flink genaaid word.... en toch zijn er mensen die zo achterlijk zijn het te proberen. hoe sadistisch t dan ook klinkt, maar ik vind dat die antiliaanse/turkse of welk vervelend landse cellen dan nog n hemel zijn.... die mensen zijn gewoon zo dom die verdienen t. en als zoiemand dan ook nog es bij jensen komt (ik weet de naam van die nederlander nie meer) dan heb ik echt totaal geen medelijde met m. Hij had t kunnen weten en t domste nog is HIJ WIST HET ! waarom probeer je t dan -_-. maargoed.... om ff terug te komen op t onderwerp. tjah deze mensen zijn primitief kwa gedachten en kijken niet verder dan de makkelijkste oplossing. hoe krijg ik zo snel mogenlijk geld ? ja idd hacken. Bam dan doe ik dat maar. en t meest vervelende is dan nog dat de mensen die gehacked zijn ook hun spullen nie meer terug krijgen. ( voor zover ik weet) Quote: e sadistisch t dan ook klinkt, maar ik vind dat die antiliaanse/turkse of welk vervelend landse cellen dan nog n hemel zijn.... die mensen zijn gewoon zo dom die verdienen Mag je dat zeggen, ik voel me erg aangesproken als allochtoon en ik vat dit erg serieus op.    Naast wat OKP bedoelt heeft hij het over drugssmokkelaars smile Niet buitenlanders. Drugssmokkelaars zijn dom smile Misschien had hij het wat genuanceerder kunnen brengen, maar geen zorgen, racisme is niet toegestaan op gaia en de guild, dus dat hoeft ook niemand te proberen! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:32 pm
.~Horsie~Anne~. QYDrop komt helemaal afgepeigert en lam binnen slenteren ..... zonder wat te zegen *gooit een papier propje op je hoofd* Yo! blaugh Wat is er met jou gebeurt? surprised steletje **** in dat zieken huis , ik moest komen voor m'n kontrole en dan moed je nog een nacht in carantane ligen om dat de laatste dosis niet aan sloeg ....... ik word er ziek van .... naja ... zo ver dat gaat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:37 pm
QYDrop .~Horsie~Anne~. QYDrop komt helemaal afgepeigert en lam binnen slenteren ..... zonder wat te zegen *gooit een papier propje op je hoofd* Yo! blaugh Wat is er met jou gebeurt? surprised steletje **** in dat zieken huis , ik moest komen voor m'n kontrole en dan moed je nog een nacht in carantane ligen om dat de laatste dosis niet aan sloeg ....... ik word er ziek van .... naja ... zo ver dat gaat aaw *geeft een knuffelbeer* (Meeste jongens houden niet van een troostknuffel, ook neit van andere knuffel maar ok blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:43 pm
.~Horsie~Anne~. QYDrop .~Horsie~Anne~. QYDrop komt helemaal afgepeigert en lam binnen slenteren ..... zonder wat te zegen *gooit een papier propje op je hoofd* Yo! blaugh Wat is er met jou gebeurt? surprised steletje **** in dat zieken huis , ik moest komen voor m'n kontrole en dan moed je nog een nacht in carantane ligen om dat de laatste dosis niet aan sloeg ....... ik word er ziek van .... naja ... zo ver dat gaat aaw *geeft een knuffelbeer* (Meeste jongens houden niet van een troostknuffel, ook neit van andere knuffel maar ok blaugh ) ik zal je eer lijk zegen dat ik de laatste tijd nog al vaak emt 2 knuffel s van vroeger heb ge slappen , ik denk wel dat je snap dat eenzaam in een bet liggen ook niet leuk is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:58 pm
QYDrop .~Horsie~Anne~. QYDrop .~Horsie~Anne~. QYDrop komt helemaal afgepeigert en lam binnen slenteren ..... zonder wat te zegen *gooit een papier propje op je hoofd* Yo! blaugh Wat is er met jou gebeurt? surprised steletje **** in dat zieken huis , ik moest komen voor m'n kontrole en dan moed je nog een nacht in carantane ligen om dat de laatste dosis niet aan sloeg ....... ik word er ziek van .... naja ... zo ver dat gaat aaw *geeft een knuffelbeer* (Meeste jongens houden niet van een troostknuffel, ook neit van andere knuffel maar ok blaugh ) ik zal je eer lijk zegen dat ik de laatste tijd nog al vaak emt 2 knuffel s van vroeger heb ge slappen , ik denk wel dat je snap dat eenzaam in een bet liggen ook niet leuk is Mijn liefste knuffeltjes liggen ooka ltijd naast me, maar die verplaats ik ook nooit, dus ikw eet niet over je dat onder 'met knuffels slapen' moet noemen, en eenzaam in bed is toch bijna iedereen? ik bedoel je ziet neit hier iedereen meet een volste vertrouwen in hun relatiepartner ofzowiets eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 1:18 pm
QYDrop .~Horsie~Anne~. QYDrop .~Horsie~Anne~. QYDrop komt helemaal afgepeigert en lam binnen slenteren ..... zonder wat te zegen *gooit een papier propje op je hoofd* Yo! blaugh Wat is er met jou gebeurt? surprised steletje **** in dat zieken huis , ik moest komen voor m'n kontrole en dan moed je nog een nacht in carantane ligen om dat de laatste dosis niet aan sloeg ....... ik word er ziek van .... naja ... zo ver dat gaat aaw *geeft een knuffelbeer* (Meeste jongens houden niet van een troostknuffel, ook neit van andere knuffel maar ok blaugh ) ik zal je eer lijk zegen dat ik de laatste tijd nog al vaak emt 2 knuffel s van vroeger heb ge slappen , ik denk wel dat je snap dat eenzaam in een bet liggen ook niet leuk is Ik kan dat volledig begrijpen. Knuffels zullen altijd troost blijven bieden. Toen alles zo mis ging met mijn school had ik zoveel stress dat ik echt bijna niet meer zonder knuffel kon. Ik studeerde af... en opeens ligt mijn knuffel naast mijn bed. Wel in armlengte smile Dat zeker! Ik kan heel goed begrijpen dat je die troost nu even nodig heb. Ik zou de mijne ook meenemen! En mijn zus ging het huis uit en wat echt per se mee moest, was haar ijsbeerknuffel. en wat haar vriend ook zei, die kwam op de slaapkamer te staan!! Op een stoel =D En mijn zus is nu 25 smile en hij staat er nog steeds smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 2:20 pm
Ja, hij had een foutje gemaakt in de tekst sorry ik wist niet dat je gavngenissen bedoelde. Me excuses.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 3:07 pm
Elfinzu Ja, hij had een foutje gemaakt in de tekst sorry ik wist niet dat je gavngenissen bedoelde. Me excuses. oohh nee joh maakt nie uit, ik wou net gaan uitleggen dat ik t niet over de mensen had ^^, ik bedoel t echt niet racistisch smile . t enigste is als je in die landen word opgepakt is t erger dan in nederland. in nederland is het een soort hotel ( waar ik eigenlijk best tegen ben).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 10:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 11:04 pm
kittyocean    Daar ben ik het mee eens. Sommige gevangenen hebben een eigen tv, game console en whatever! Ze zitten daar niet voor hun lol, weten ze nog?! I made all the images myself! Do not steal them please!
 ze zitte gewoon jn een 3 sterre hotel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 9:22 am
njah ok, niet dat het gebeurd maar mocht ik ooit the jail in moeten is dat liever hier dan daar, maar HEY ik ben maar wat blij dat je de keuze niet krijgt, en eigenlijk vind ik t ook niet kunnen ik bedoel WTF LULLEN ZE NOU met gevangenen hebben ook rechten die hadden ze toen ze burger hadden en hebben ze opgegeven toen ze de misdaad ingingen ! . (p.s geld uiteraard niet voor alle !!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 11:59 am
   Klopt, niet iedereen had echt een keuze. Nou ja, je hebt ALTIJD een keuze. Maar sommigen waren ten einde raad. Ennuh, over dat kindje dat in de cel zit... al die heisa dat een kind niet in de cel moet... vergeet iedereen dat hij nu bij zijn MOEDER zit?! Okay, ze wachten op uitzending, maar wat als moeder daar in moest en kind niet? Waar moet dat kind dan heen? Pleeggezinnen? Opvang? Neeeeee, DAT is goed voor zo'n kind! Nu zit het ten minste nog bij zijn moeder! Ik ben het er mee eens dat kids niet in de cel horen. Maar in dit geval vind ik het alternatief (gescheiden worden omdat ze wachten op uitzetting) erger. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 5:47 am
Wow wat is de CB serieus bezig! ^_^ Als ze dat ooit in de "grote" CB gaan doen... xD Volgens mij kunnen we daar nog lang op gaan wachten xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 7:26 am
Zakou Nenharma Wow wat is de CB serieus bezig! ^_^ Als ze dat ooit in de "grote" CB gaan doen... xD Volgens mij kunnen we daar nog lang op gaan wachten xD heel lang 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|