|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 12, 2009 11:51 am
OMM: Bijna klaar met het boek samenvatten (in 1 dag), hoef in het weekend alleen nog de overige 90 pagina's. Straks nog even simsen of iets smile Lekker weertje trouwens! Oja en morgen kapster >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 3:39 am
Vrij weinig on my mind.... heerlijk! En lekker vandaag ijs nemen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 14, 2009 1:13 pm
Mijn 4e boek is nu op 43/75 =D (ja, hij heeft 75 episodes; hebben al mijn boeken van die serie). Dat is zo'n 57%! Yaaaay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 2:21 pm
OMM: Kan niet wachten tot het woensdagmiddag is: klaar met toetsen en zo goed als klaar met dit jaar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 1:49 am
OH en ik wil piano weer opppaken smile Heb al minstens 6 jaar niet gespeeld, maar wil nu beginnen met pop en rock
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 10:25 am
nieuwe fiets =D Nieuwe fiets!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 11:16 am
Cool!
OMM: Ahh ik wil de sims doen! Me gezinnetje heeft een peuter, zo schattig ^^ maar moet eerst leren.. en ik wil piano spelen razz Duurt alleen nog wel even voor ik het weer onder de knie heb.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 4:23 pm
The Forbidden Angel Cool! OMM: Ahh ik wil de sims doen! Me gezinnetje heeft een peuter, zo schattig ^^ maar moet eerst leren.. en ik wil piano spelen razz Duurt alleen nog wel even voor ik het weer onder de knie heb. Ik ook!! Ik heb een aantal jaar pianoles gehad (Vond er eigenlijk niks aan), maar wil t nu ook weer oppakken. Wel jammer is dat ik bij het merendeel van de muziek de notennamen boven de noten moet schrijven, anders kan ik de toetsen niet vinden >_<.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 2:13 am
ButtonFly The Forbidden Angel Cool! OMM: Ahh ik wil de sims doen! Me gezinnetje heeft een peuter, zo schattig ^^ maar moet eerst leren.. en ik wil piano spelen razz Duurt alleen nog wel even voor ik het weer onder de knie heb. Ik ook!! Ik heb een aantal jaar pianoles gehad (Vond er eigenlijk niks aan), maar wil t nu ook weer oppakken. Wel jammer is dat ik bij het merendeel van de muziek de notennamen boven de noten moet schrijven, anders kan ik de toetsen niet vinden >_<. Haha nice! Ja ik heb jaren geleden 6 jaar lang les gehad, maar onderhand ben ik ook weer de noten ernaast aan het schrijven omdat het dan veel sneller gaat.. maar zal uiteindelijl wel weer wennen >.< Wel superleuk dat je gewoon muziekbladen van internet kan downloaden, vroeger toen ik nog op les zat kon dat niet :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 6:23 am
ik ben nog steeds op zoek naar muzieknotatie van enkele anime liedjes. Ik heb ze ERGENS op mijn pc....
OMM: CHAOOOOOS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 6:28 am
OMM: Hm, ik voel een bepaalde druk maar snap niet waar die vandaan komt... heb geen toetsen meer, alleen nog 1 opdracht en een gesprek volgende week. Komende weken hoef ik ook nog niet fulltime te werken.. waar komt die druk vandaan? Kon vannacht ook niet slapen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 1:02 am
OMM: ALS je mijn cadeau niet leuk vindt, dan zeg je dat eerlijk of je doet net alsof je het leuk vindt. Je gaat niet totaal niets er over zeggen. Ik HAAT ondankbaarheid; wees ten minste blij dat ik IETS voor je heb gedaan! ...Maar goed, misschien moest ik ook niet anders van haar verwachten. Misschien was het naief om te denken dat iemand die zichzelf uitnodigd een gegeven paard niet in de bek kijkt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 5:44 am
biggrin me zus is geslaagt ^^
party party hier xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 10:27 am
The Forbidden Angel ButtonFly The Forbidden Angel Cool! OMM: Ahh ik wil de sims doen! Me gezinnetje heeft een peuter, zo schattig ^^ maar moet eerst leren.. en ik wil piano spelen razz Duurt alleen nog wel even voor ik het weer onder de knie heb. Ik ook!! Ik heb een aantal jaar pianoles gehad (Vond er eigenlijk niks aan), maar wil t nu ook weer oppakken. Wel jammer is dat ik bij het merendeel van de muziek de notennamen boven de noten moet schrijven, anders kan ik de toetsen niet vinden >_<. Haha nice! Ja ik heb jaren geleden 6 jaar lang les gehad, maar onderhand ben ik ook weer de noten ernaast aan het schrijven omdat het dan veel sneller gaat.. maar zal uiteindelijl wel weer wennen >.< Wel superleuk dat je gewoon muziekbladen van internet kan downloaden, vroeger toen ik nog op les zat kon dat niet :3 de noten ernaast schrijven? o.o hm dat heb ik dus echt nooit gedaan.. maar ok ik heb nog wel les =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 1:42 pm
Is niet zo raar hoor, noten ernaast schrijven 3nodding
Oeh today met vriendinnetje geshopt en daarna samen met haar en d'r vriendin monopoly gespeeld biggrin echt leuk weer zo een ouderwets bordspel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |