|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:02 pm
   Bedankt! Best cool XD Verwijs mensen naar de foto pagina en ze bekijken de site XD Oh ja, ook complies naar Uum he! Niet vergeten!! We hebben het samen gedaan!! En Eastvane, vroeger was er nog een manier van hacken: Zet een survey op, waar de security questions in voorkomen! Zo zijn ook vele gehacked. Nu heb je die niet meer. Voordeel: je k**t de sequrity questions ook niet vergeten XD Maar goed, vertel dus ook niemand je password van je e-mail! Of met welke e-mail je je hebt ingeschreven! You never know! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 2:07 pm
•♥• jay, meer puntjes blaugh •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 2:26 pm
Niemand wist me wachtwoord en in mijn wachtwoord zitten verschillende tekens en heeft het niks te maken met mijn interesses of iets anders. Het is een verzonnen woordje......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 2:49 pm
een verzonnen woordje dat je mischien wel eens laat glippen ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 2:59 pm
•♥• ..of heb je gaia misschien wel is op een openbare computer aangehad, of broers of zussen of vrienden die bij je comp kunnen. En je security questions waren die te raden? of staat je wachtwoord nog in je emailtje? Er zijn misschien ook wel mensen die het systeem weten te kraken -_- •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 3:12 pm
hmmm tjah, knappe jonge als je die van mij weet te raden, maargoed je heb gelijk er zullen vast hackers bestaan die gaia accounts kunnen kraken, maar vraag me af of die zich wel tot niveau verlagen...... tjah ok t enigste wat dan nog lager is is virussen maken. :S..... als die mensen dit kunnen ''hacken'' dan denk k dat je beter s op andere dingen kan focussen WOW hacken bv ( voor eigen account uiteraard) mjah ik hou me er nie mee bezig en wil me er ook nie in verdiepen. t werkt namelijk als n giftige appel zodra je der n hap van neemt kom je er niet meer vanaf ( in de vorm van je krijgt er problemen mee)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 10:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 7:33 am
hey, is dat niet t zelfde als die idioten die drugs smokelen ? je weet dat t niet mag en dat als je word gepakt je flink genaaid word.... en toch zijn er mensen die zo achterlijk zijn het te proberen. hoe sadistisch t dan ook klinkt, maar ik vind dat die antiliaanse/turkse of welk vervelend landse cellen dan nog n hemel zijn.... die mensen zijn gewoon zo dom die verdienen t. en als zoiemand dan ook nog es bij jensen komt (ik weet de naam van die nederlander nie meer) dan heb ik echt totaal geen medelijde met m. Hij had t kunnen weten en t domste nog is HIJ WIST HET ! waarom probeer je t dan -_-. maargoed.... om ff terug te komen op t onderwerp. tjah deze mensen zijn primitief kwa gedachten en kijken niet verder dan de makkelijkste oplossing. hoe krijg ik zo snel mogenlijk geld ? ja idd hacken. Bam dan doe ik dat maar. en t meest vervelende is dan nog dat de mensen die gehacked zijn ook hun spullen nie meer terug krijgen. ( voor zover ik weet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 7:42 am
Eastvane hey, is dat niet t zelfde als die idioten die drugs smokelen ? je weet dat t niet mag en dat als je word gepakt je flink genaaid word.... en toch zijn er mensen die zo achterlijk zijn het te proberen. hoe sadistisch t dan ook klinkt, maar ik vind dat die antiliaanse/turkse of welk vervelend landse cellen dan nog n hemel zijn.... die mensen zijn gewoon zo dom die verdienen t. en als zoiemand dan ook nog es bij jensen komt (ik weet de naam van die nederlander nie meer) dan heb ik echt totaal geen medelijde met m. Hij had t kunnen weten en t domste nog is HIJ WIST HET ! waarom probeer je t dan -_-. maargoed.... om ff terug te komen op t onderwerp. tjah deze mensen zijn primitief kwa gedachten en kijken niet verder dan de makkelijkste oplossing. hoe krijg ik zo snel mogenlijk geld ? ja idd hacken. Bam dan doe ik dat maar. en t meest vervelende is dan nog dat de mensen die gehacked zijn ook hun spullen nie meer terug krijgen. ( voor zover ik weet) Quote: e sadistisch t dan ook klinkt, maar ik vind dat die antiliaanse/turkse of welk vervelend landse cellen dan nog n hemel zijn.... die mensen zijn gewoon zo dom die verdienen Mag je dat zeggen, ik voel me erg aangesproken als allochtoon en ik vat dit erg serieus op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 8:29 am
Elfinzu Eastvane hey, is dat niet t zelfde als die idioten die drugs smokelen ? je weet dat t niet mag en dat als je word gepakt je flink genaaid word.... en toch zijn er mensen die zo achterlijk zijn het te proberen. hoe sadistisch t dan ook klinkt, maar ik vind dat die antiliaanse/turkse of welk vervelend landse cellen dan nog n hemel zijn.... die mensen zijn gewoon zo dom die verdienen t. en als zoiemand dan ook nog es bij jensen komt (ik weet de naam van die nederlander nie meer) dan heb ik echt totaal geen medelijde met m. Hij had t kunnen weten en t domste nog is HIJ WIST HET ! waarom probeer je t dan -_-. maargoed.... om ff terug te komen op t onderwerp. tjah deze mensen zijn primitief kwa gedachten en kijken niet verder dan de makkelijkste oplossing. hoe krijg ik zo snel mogenlijk geld ? ja idd hacken. Bam dan doe ik dat maar. en t meest vervelende is dan nog dat de mensen die gehacked zijn ook hun spullen nie meer terug krijgen. ( voor zover ik weet) Quote: e sadistisch t dan ook klinkt, maar ik vind dat die antiliaanse/turkse of welk vervelend landse cellen dan nog n hemel zijn.... die mensen zijn gewoon zo dom die verdienen Mag je dat zeggen, ik voel me erg aangesproken als allochtoon en ik vat dit erg serieus op. Dan vat je iets verkeerd op ^^ Want hij zegt niks over allochtonen... Hij heeft het over de turkse, antiliaanse, en andere erge landen - Cellen, dus gevangenissen, niks over de mensen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 8:31 am
Inderdaad hij had het over de cellen van die landen. En iedereen weet dat de Turkse gevangenissen het niet zo nauw nemen met de mensenrechten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 8:33 am
Ze denken waarschijnlijk dat het hun wel niet zou overkomen gesnapt te worden lol
Hey heeft iemand anders ook dat koetje opgemerkt in barton? surprised
Edit: AAAh de hele wereld zit vol met koetjes en enge stieren enzo sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 11:50 am
komt helemaal afgepeigert en lam binnen slenteren ..... zonder wat te zegen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:19 pm
QYDrop komt helemaal afgepeigert en lam binnen slenteren ..... zonder wat te zegen *gooit een papier propje op je hoofd* Yo! blaugh Wat is er met jou gebeurt? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |