|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:37 am
Chibi Strawberry OMFG!!! gonk Kriget har startat!!! *Gömmer sig bakom en hylla* Vilket krig? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:37 am
D0ppelganger Absolut inte! *ställer lådorna uppepå sängen istället* Sådär! biggrin Ehehe. xd Nu står ju lådorna på MIN säng. Hehe. *Ställer dem under sängen igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:38 am
Naaw. sad *klapp på huvud*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:38 am
Jag lovar. Jag hörde en kanon. *Skakar* Det lät som nån nös 3 miljoner gånger högre än man gör normalt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:39 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Hur hamnade ögonen under munnen? :O Jag vet inte. :0 <.> Knasigt Jao. Men vad hade man annars väntat sig av en knasig farfar blaugh Err... något annat? :S Som vad? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:40 am
Chibi Strawberry Ehehe. xd Nu står ju lådorna på MIN säng. Hehe. *Ställer dem under sängen igen* Hum... neutral *ställer lådorna uppepå varandra istället* Wee, byggklossar! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:41 am
Chibi Strawberry Jag lovar. Jag hörde en kanon. *Skakar* Det lät som nån nös 3 miljoner gånger högre än man gör normalt. gonk Det var nog mest jag. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:42 am
Jag vet faktiskt inte. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:42 am
D0ppelganger Hum... neutral *ställer lådorna uppepå varandra istället* Wee, byggklossar! whee :S Det var smart tänkt för en sandvikare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:43 am
Ehehe. Vad säger du va? *Kryper fram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:45 am
Chibi Strawberry :S Det var smart tänkt för en sandvikare. Man tackar. xp *bygger ett hus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:46 am
Jetzudan Rebirth Jag vet faktiskt inte. :S ... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:47 am
D0ppelganger Man tackar. xp *bygger ett hus* xd Hohoh. Ett hus. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wii, klar med dagens andra signatur... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Ehehe. Vad säger du va? *Kryper fram* Det var jag som skreknös. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|