Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 430 431 432 433 434 435 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Sun Jun 07, 2009 2:16 am

OMM: ooh handig. Ben ik m'n agenda vergeten. En m'n engels docent had nog wel allemaal bladzijdes opgegeven voor wat waarschijnlijk een ''onverwacht so'' wordt. Hm.. ik wacht wel even of er iemand uit m'n klas online komt, of anders bel ik wel iemand.
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 2:24 am

kittyocean
Lorraaa
kittyocean
Waarom moet iedereen zo ontzettend lachen thuis, als ik zeg dat de vriezer kapot is? Dat ding is gigantisch vol!

dat wordt dan maar een nieuwe vriezer kopen neem ik aan x3

Het ergste: hij sloeg spontaan weer aan ¬¬. Zie nog steeds niet de humor van een volle vriezer met bedorven eten niet in. Daar hadden enkele gezinnen van kunnen eten! Vreselijk zonde!

dan moet je je bedenken hoeveel er wel niet vergaat als er eens een keer een langdurige stroomuitval is

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 07, 2009 4:28 am

We hebben een vriezer die een dag wel zonder stroom kan, maar in dit geval was het 2 dagen. En bij een langdurige stroomuitval kan je een claim indienen.

OMM:
- wat is het stil in de guild
en
- waarom zie ik mijn mods bijna niet meer?
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 4:56 am

kittyocean
We hebben een vriezer die een dag wel zonder stroom kan, maar in dit geval was het 2 dagen. En bij een langdurige stroomuitval kan je een claim indienen.

OMM:
- wat is het stil in de guild
en
- waarom zie ik mijn mods bijna niet meer?

misschien maar eens tijd om ze te zoeken razz

Lorraaa

candy_loves_candy

PostPosted: Mon Jun 08, 2009 9:01 am

OMM: Nog 11 dagen werken en dan vakantie!
PostPosted: Mon Jun 08, 2009 1:21 pm

OMM: Dit ene zinnetje:

Little queen of MorningSnow...

(dat is 1 vd characters van mijn novel series)

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Jun 08, 2009 3:17 pm

OMM: Stress!

@Lor; Ja vind de sims 3 wel leuk, zoals de vorige harstikke verslavend.. heb urenlang achterelkaar zitten spelen. Het lijkt wel erg op de sims 2, al zijn er wel verbeteringen.. je kan bijvoorbeeld niet elke keer achter elkaar de zelfde actie ondernemen (bv grappen maken om zo snel een vriend te krijgen), tenminste het kan wel maar na een paar keer vind je sims het niet meer grappig. Daarnaast gaan de behoefte balkjes wat eerder vol denk ik en er is iets meer mogelijk. Ich bin positief smile
PostPosted: Wed Jun 10, 2009 2:41 pm

ik ben niet slaperig? hoe kan dat? eek

kittyocean
Captain

candy_loves_candy

PostPosted: Thu Jun 11, 2009 4:21 am

OMM: te veel regen...
PostPosted: Thu Jun 11, 2009 12:57 pm

OMM: Dus wij verlenen geen service omdat een uitverkochte dvd niet in ons assortiment zit? Huh? Ik snap hem niet!! eek (werkgerelateerd)

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Thu Jun 11, 2009 1:06 pm

@Forbidden: bedankt voor al die info! =). Als ik eens toevallig weer in zo'n winkel hem zie liggen zal ik hem zeker wel even in m'n handen houden xD

OMM:.. het is weer zo'n tijd dat alles zo'n beetje tegen zit. Mijn oma is bijvoorbeeld in het ziekenhuis. Het gaat niet echt goed. Alleen een beetje ver om daarheen te gaan om hoe dan ook te kunnen helpen.
PostPosted: Thu Jun 11, 2009 1:37 pm

Heel veel sterkte!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jun 11, 2009 2:02 pm

Mijn oom gaat het juist weer beter mee. Hij is van de intensive care af en valt niet meer in coma smile Herstellende.

OMM: Vandaag 8 verslagen ingeleverd, was ff stressen! Morgen beginnen met het leerwerk... *jeuj*
PostPosted: Fri Jun 12, 2009 5:49 am

OMM: heerlijk, dat nergens-aan-denken...

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 8:17 am

@Kit: ah nog bedankt!

OMM: ah heerlijk weekend
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 430 431 432 433 434 435 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games