|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:31 am
Zeker weten? : / Waarom zou een hacker een coco kitty, nitemare parasol, en alles wat je nu aanhebt achterlaten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:33 am
Oranjekorfbalpizza! Zeker weten? : / Waarom zou een hacker een coco kitty, nitemare parasol, en alles wat je nu aanhebt achterlaten?    Dan valt het minder snel op dat je gehacked bent smile Je avi is immers onveranderd! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 9:36 am
Die outfit heb ik gekregen van een RL vriend en ik leen nu een aantal rare`s van hem maar tjah probeer nu hulp te zoeken bij oude vrienden. Gaat niet echt in het begin dacht ik zovan ja die zullen me wel helpen maar tjah.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 11:35 am
   In de meeste hackgevallen zijn de accounts gehacked door vrienden. Advies is hetzelfde als altijd: neem een password die mensen niet aan je kunnen verbinden. Zelfs als je al mijn obsessies doorspit, zal je niet achter de mijne komen ^_^ Ik wens je heel veel geluk en succes.... en dat het niet nogmaals gebeuren moge! Heb je de zaak al onder de aandacht van een mod gebracht? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:09 pm
kittyocean    In de meeste hackgevallen zijn de accounts gehacked door vrienden. Advies is hetzelfde als altijd: neem een password die mensen niet aan je kunnen verbinden. Zelfs als je al mijn obsessies doorspit, zal je niet achter de mijne komen ^_^ Ik wens je heel veel geluk en succes.... en dat het niet nogmaals gebeuren moge! Heb je de zaak al onder de aandacht van een mod gebracht? I made all the images myself! Do not steal them please!
 ik heb vroeger ook vaak genoeg paswoorden ge had die echt nergens op sloegen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:16 pm
QYDrop kittyocean    In de meeste hackgevallen zijn de accounts gehacked door vrienden. Advies is hetzelfde als altijd: neem een password die mensen niet aan je kunnen verbinden. Zelfs als je al mijn obsessies doorspit, zal je niet achter de mijne komen ^_^ Ik wens je heel veel geluk en succes.... en dat het niet nogmaals gebeuren moge! Heb je de zaak al onder de aandacht van een mod gebracht? I made all the images myself! Do not steal them please!
 ik heb vroeger ook vaak genoeg paswoorden ge had die echt nergens op sloegen mrgreen dat zijn meestal de beste =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:18 pm
heb ze nog steeds xD Alleen weet ik niet meer wat mijn paswoord is van mijn schoolaccount xD
De systeembeheerder zal me wel weer zie naankomen... Ow ben je paswoord weer vergeten? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:37 pm
www.thinkquest.nl -> finale pagina (van dit jaar dus) Pictures!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 1:52 pm
kittyocean www.thinkquest.nl -> finale pagina (van dit jaar dus) Pictures!! Wat ga je met die 250 doen? razz Leuke site verder smile *Heeft heeeel vaak op refresh gedrukt om alle poppetjes te zien xD Wel wat van jullie ingestopt zo te zien razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:16 am
   Ja dat klopt; we hebben er hard aan gewerkt ^_^ Mijn deel gaat gewoon naar mijn spaarrekening... that is, zodra het gestort wordt XD Wat leuk dat je zo snel door had dat het random images waren =D We hebben veel complimenten over de layout en hoeveelheid stijlen gekregen. Alleen de Splash Pagina vonden ze overbodig rolleyes I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 8:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 9:38 am
Ik heb al 80k in 2 dagen van vrienden gekregen en een aantal items en sealeds biggrin . Ben nu bezig met deze quest als iemand me er mee kan helpen: Gaia Name: Elfinzu Join Date: Member Since 06/02/2005 Post Count: 2957 Item Quested For: This is my quest: Barq VOX Jacket 13,5k Brown Aero-D Pants Morgana`s Gloves Barq VOX Sneakers Card Dhark Bands Witch Cape Cig G-Pin Demonic Pendant Demonic Pitchfork Black Leather Belt Dark Halo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 9:49 am
Dit is mijn offensief tegen die @#%@#$#$ chainmails.. heb m al naar 1 iemand gestuurd omdat ik me er redenlijk erg aan irriteer.
ok, last time and for once and for all..
http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?mode=news
read the post on the bottom about chainmails. next time you send me a mail WITHOUT anything valuable i'll report you and you'll be banned. IF you wont get banned i'll take counter measures because i'm getting sick of those dumb pm's wich is a waiste of time reading them a waiste of time making them ( at least a waist of your time) and a waist of space in my pm box...
thnx in advanced and have a good day!
verder om hackers tegen te houden heb ik het volgende gedaan en dat raad ik jullie ook aan (het is even stampen maar je heb iets veel beters dan pluisje,ikbenlief, of de naam van je moeder) click ik heb trouwens het bij microsoft gedaan maar die link kon ik nie meer vinden.
Ik ken iemand op gaia (zal maar geen namen noemen) die gehacked is, meestal gebeuren dezedingen omdat er slordig met pw's om word gegaan. Kortom als je het aan een ander zegt ( wat bv later je ex kan worden) een vriend ( waar je ruzie mee kan krijgen) je broertje/zusje (zelfde)
of als je het bij een site invult die niet bij gaia hoort. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord of mee gemaakt dat iemand gehacked is die ECHT zorgvuldig is omgegaan met ze pw en niet 1 van de vorige dingen heeft mis gedaan.
last but least sorry elfin, ik kenje niet/nauwlijks en je heb al 80 k ik vind t dus btje onzin om dan nogmeer te donaten aangezien ik wou dat ik 80 k zomaar bij elkaar kon sprokkelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|