|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:51 am
Valgarv Ryuischi Kenschin ._. *�ter upp vals cigaretter* Lugncancer for j00 ;D Miku: Klart jag har, jag �r Satan. Han andas dem inte, han äter dem. Han får mag- eller/och tarmcancer.
Du Satan? Jag får nog försegla dig i en schackpjäs då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:51 am
Valgarv airiss Valgarv airiss *krypa runt och leta efter n宴ing att 䴡* o.O Still hungry? *Petar p堭ed pinne* ja *ärter upp pinne och börjar tugga på vals skor* domokun ...Ooooh, kinky.. domokun *äter av vals fötter* o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:53 am
Mikusagi Valgarv Ryuischi Kenschin ._. *�ter upp vals cigaretter* Lugncancer for j00 ;D Miku: Klart jag har, jag �r Satan. Han andas dem inte, han äter dem. Han får mag- eller/och tarmcancer.
Du Satan? Jag får nog försegla dig i en schackpjäs då.kan desutom inte tänka mig att någon cancer är lugn v_v desutom ar schackpjaser goda 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:55 am
K-san: ...*Sväljer* Yum, yum. domokun
Miku: Whatever you say, missy.
Awsome, säg bara till innan.
Airiss: OMGWTF! *Faller ihop* GORE! GORE!..ELFEN LIED! LUCY!... ... ...o_O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:58 am
*peta lite med en pinne på den spratlande valen* ._. O: *dra lite i armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:59 am
Ryuischi Kenschin *peta lite med en pinne på den spratlande valen* ._. O: *dra lite i armen* *"Sprattlar" inte mer än att andas, vilket inte är att sprattla äns* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:02 am
Valgarv Ryuischi Kenschin *peta lite med en pinne på den spratlande valen* ._. O: *dra lite i armen* *"Sprattlar" inte mer än att andas, vilket inte är att sprattla äns* ninja <_< >_> *viskar i vals ora* [det bryr vi oss inte om, du smakar gott i alla fall] *borjar ryka i hanns arm* O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:02 am
Valgarv K-san: ...*Sväljer* Yum, yum. domokun Miku: Whatever you say, missy. Awsome, säg bara till innan. Airiss: OMGWTF! *Faller ihop* GORE! GORE!..ELFEN LIED! LUCY!... ... ...o_O;; god *smaskar lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:03 am
*Stampar in* GOOD MORNING VIETNAM! jag struntar i om det inte är morron där längre <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:03 am