|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 01, 2009 4:03 am
Schrijven of website updaten? Ik denk dat ik maar voor website updaten ga XP. Ik heb al zoveel geschreven de laatste tijd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 01, 2009 9:11 am
tjee, wat kunnen mensen klagen zeg! Is het eindelijk eens mooi weer, dan is het ook weer niet goed. En dan beginnen scholieren te zeuren van ''ja maar ik moet zooveeel leren en dan is het zulk mooi weer''. Nou ik moest ook leren, maar heb gewoon met m'n scheikundeboek in m'n handen in de tuin liggen zonnen. Het is maar net hoe je dingen aanpakt denk ik rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 01, 2009 1:47 pm
OMM: Mmm, lekker weekendje gehad naar het strand geweest enzo. Kom je thuis, schijnt de (ex)vriend van je ma thuis te slapen... Straks maar even gesprek met me ma erover voeren, nu al kriebels in me buik. Als hij hier weer komt wonen dan ga ik de deur uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2009 12:36 am
OMM: waarom kan ik in mijn vakantie niet meer vanaf 7 uur slapen? XD! En ik heb HONGER
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2009 1:00 pm
Is het al 10u o.O Mm.. m'n oom ligt op de intensive care
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 2:11 pm
Dat is no fun! Ik hoop dat hij er snel van af mag en ook naar huis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 2:09 am
Ja me too, thanks! Gister is hij even in coma geweest... waarschijnlijk als reactie op de grote hoeveelheid morfine.
OMM: Bwah! Ik moet gewoon ff me verslagen typen en dan kan ik lekker leuke dingen doen... maar ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 2:43 am
Zet hem op!
OMM: in de zomer een discussie houden over sinterklaas met een jochie dat zegt dat Sinterklaas racistisch is. De Elven van de kerstman zijn geen slaven, maar de zwarte pieten wel??! Gelukkig behoort hij toe aan, zoals hij het noemde, 'The world', aka USA.... ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 5:58 am
OMM: Ik krijg een beetje hoofdpijn hier.. waarschijnlijk omdat ik m'n muziek weer eens te hard heb staan. Dan zo ook nog naar pianoles, en heb de hele week niet geoefend.. dat wordt wel even slikken xD
ohja.. en dan moet ik zo ook nog even een bestand voor nederlands op dat elektronische leerweg iets van ons. Oh.. en hoor net dat ik een nieuw rooster heb
wow.. there's a lot on my mind xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 1:18 am
Ik wil de sims 3 kopen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 3:53 am
Waarom moet iedereen zo ontzettend lachen thuis, als ik zeg dat de vriezer kapot is? Dat ding is gigantisch vol!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 7:32 am
kittyocean Waarom moet iedereen zo ontzettend lachen thuis, als ik zeg dat de vriezer kapot is? Dat ding is gigantisch vol! dat wordt dan maar een nieuwe vriezer kopen neem ik aan x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 7:36 am
Haha en veel werk met het leegruimen razz Excusez moi, maar ik snap wel waarom ze lachen ^^
OMM: AH ik heb de sims 3 gekocht!! Wil hem spelen, maar ik moet van mezelf nog eerst een verslag maken grrr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 7:47 am
The Forbidden Angel Haha en veel werk met het leegruimen razz Excusez moi, maar ik snap wel waarom ze lachen ^^ OMM: AH ik heb de sims 3 gekocht!! Wil hem spelen, maar ik moet van mezelf nog eerst een verslag maken grrr... nou vertel me hoe die is als je er aan toe bent gekomen om hem te spelen! =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 1:47 pm
Lorraaa kittyocean Waarom moet iedereen zo ontzettend lachen thuis, als ik zeg dat de vriezer kapot is? Dat ding is gigantisch vol! dat wordt dan maar een nieuwe vriezer kopen neem ik aan x3 Het ergste: hij sloeg spontaan weer aan ¬¬. Zie nog steeds niet de humor van een volle vriezer met bedorven eten niet in. Daar hadden enkele gezinnen van kunnen eten! Vreselijk zonde!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |