|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:39 am
hallo mensen......
voor de gene die mij ge mist hebben ...
eve mijn dagelijkse agenda op het moment
8.45 naar school 15.00 vrij 16.00 naar het ziekenhuis ....
en dan euh s'avonds ja licht er aan of ik nog een beetje vit ben en niet om 19 uu r of zo thuis ben en of ik niet in het zieken huis moed blijven die nacht
en hopelijk begint het nu minder te worden,
maar euh ik ben op genomen in het zieken huis om dat ik 2,5 weken gelden in eens leevnse gaarlijke koorts had van boven de 42 graden ... en dus bleek da tik een invectie had .....
en zins dien stond de tijd stil ....
dus dan weten jullie ook een beetje hoe dat zit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:56 am
•♥• eek oh man! hoe komt dat nou, ik hoop dat het alweer wat beter gaat? hebben ze je aar aan de antibiotica of zo.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 11:36 am
Darlaa •♥• eek oh man! hoe komt dat nou, ik hoop dat het alweer wat beter gaat? hebben ze je aar aan de antibiotica of zo.. •♥• nee ik heb een invectie ge had met hoge koorts. en heb 1 week in het zieken huis gelegen ..... echt saai ik het wel eelt bobels aan de binnen kan van m'n elebogen en op m'n boven armen van de spuiten, dus m'n bennen zijn aan de beurt. maar ik ben moe en beroert de hele dag .... ik mag dinsdag weer naar school ... weden dat ze me niet gemist hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 11:55 am
wedden van wel :3 wij hebben je hier ook gemist :3
Ik wel ten minste. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 12:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:19 pm
blij dat te weten , maar ik heb buiten mijn Fam. niet veel bezoek ge had op 1 imand na die 1 x per 2 dagen gemidelt langs kwam , of de vriendin van. m'n broer die langs kwam om dat ze een tussen uur had ( haar school is 500 meter van het siekenhuis vandaan ) maar ja ik ga nu wan tik val echt om van vermoeit heid , en zit te rillen om recht op te blijven , dus later
en bedankt voor alle steun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:52 pm
wow hoe kom je aan die infectie, ben ookal n tijdje niet meer uptodate @ chatterbox dus weet niet wat er voorgaand is gebeurd :S......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:13 am
Eastvane wow hoe kom je aan die infectie, ben ookal n tijdje niet meer uptodate @ chatterbox dus weet niet wat er voorgaand is gebeurd :S...... nou er is neit veel gebeurt , het enige wat er voor het zieken huis bezoek is ge beurt ( zo ver ik weet ) ik dat alles zwart werd en ik vlauw ben gevallen en zwetend waker werd in de ambulance om dat ik 42 graden koorts had , en toen kwam de aap uit de mauw , dus je hebt niet veel gemist zo ver ik weet ( ten zij de wereld half is ver gaan in de tijd dat ik buiten weste was , maar dat lijkt me sterk )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:51 am
Nou eigenlijk weet je nog niet wat ze met amerika hebben gedaan? *bezorgd gezicht*
Geintje geintje Okee dat is flauw xD Het spijt me, maar het komt door het tijdstip. Het is nog zo vroeg dat mijn brein nog niet is opgestart xD
Veel geluk vandaag :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 1:30 am
Zakou Nenharma Nou eigenlijk weet je nog niet wat ze met amerika hebben gedaan? *bezorgd gezicht*
Geintje geintje Okee dat is flauw xD Het spijt me, maar het komt door het tijdstip. Het is nog zo vroeg dat mijn brein nog niet is opgestart xD
Veel geluk vandaag :3 wat hebben ze de boel plat ge bombardeert of vush neer ge knalt ..... echt waar ! YES!edit .... sorry voor de gene die zig er niet bij aan kunnen sluiten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:15 am
Hmm lopende virussen.. Dat moet ik nog eens gaan opzoeken... WaaaH donderdag biologie se en ik snap er weer eens geen ene sikkepit van *sobs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:19 am
Hey s**t man ik ben gehackt kwam ik ingister achter toen weer voor het eerst op gaia was. 284K is gestolen plus vele outfits en nu heb i kdit gekregen. Ik heb wel al 3k van ee naantal vrienden gekregen dat is wel leuk. Dus als je iets hebt wat je niet gebruikt wil ik het wel kopen of gratis krijgen biggrin razz . Maar tjah opnieuwe beginnenm et 4,2k biggrin .
Quest outfit: White Tuxedo Pants White Tuxedo Shoes White Tuxedo Jacket Solar Cloack
Alle hulp is welkom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|