|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Varför tror vår engelska lärare att vi är efterblivna? ._. jag citerar några ord vi fått i läxa: Waiter Scare Hug Dry Cloudy Guy Entertaining
Det är ord man lärde sig i trean! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lady Blackrose Dark Erica airiss Dark Erica Näst, näst, nästa helg om jag fÃ¥r nÃ¥n stans att bo och ifall jag har pengar nog till resan och till kläder. :3 du kan ju alltid bo hos mig^-^ Whee! 4laugh heart *Stoppar i en s䣫 och slä®§er i min sä®§.* ^-^ Så ªa! ^^ Nu har enh?ngen och kaninen s䬬skap. xD ta ner tigern ocksÃ¥ sÃ¥ blir det en till^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:49 pm
Lady Blackrose Ryuischi Kenschin ._: om du bara nastan lever maste jag fixa nagot /:7 *hamtar ett par burkar med wasabi* sa, sa, det gar snabbt att dricka upp allt biggrin det blir nog varre om du kampar emot F?ker du d?mig ä®®u mer? xD ^-^ njae <_< hemligt recept pa aterupplivande v_v jag tanker int eavsloja hur det funkar O: *hamta lite rattfallor och hemska saker* Ai-chan: whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
airiss Lady Blackrose Dark Erica airiss Dark Erica Näst, näst, nästa helg om jag fÃ¥r nÃ¥n stans att bo och ifall jag har pengar nog till resan och till kläder. :3 du kan ju alltid bo hos mig^-^ Whee! 4laugh heart *Stoppar i en s䣫 och slä®§er i min sä®§.* ^-^ Så ªa! ^^ Nu har enh?ngen och kaninen s䬬skap. xD ta ner tigern ocksÃ¥ sÃ¥ blir det en till^-^ Sant. ^-^ Men då får inte jag plats. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungtävling! xd heart *Sätter sig och gungar mer.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:50 pm
Dark Erica Gungtävling! xd heart *Sätter sig och gungar mer.* whee fler måste ju vara med! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:51 pm
*ålar ner till tvättstugan* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:51 pm
lingonsylt Dark Erica Gungtävling! xd heart *Sätter sig och gungar mer.* whee fler måste ju vara med! blaugh Alla var med i gungtävlingen! blaugh heart *Gungar för fullt.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:54 pm
Lady Blackrose airiss Lady Blackrose Dark Erica airiss Dark Erica Näst, näst, nästa helg om jag fÃ¥r nÃ¥n stans att bo och ifall jag har pengar nog till resan och till kläder. :3 du kan ju alltid bo hos mig^-^ Whee! 4laugh heart *Stoppar i en s䣫 och slä®§er i min sä®§.* ^-^ Så ªa! ^^ Nu har enh?ngen och kaninen s䬬skap. xD ta ner tigern ocksÃ¥ sÃ¥ blir det en till^-^ Sant. ^-^ Men då får inte jag plats. xD men lägg upp allt då min säng är ju större då får alla plats ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:56 pm
airiss men lä§§ upp allt då in sä®§ ä² ju st? då ¦å² alla plats ^-^ Ibland är du smart. xD ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Erica lingonsylt Dark Erica Gungt䶬ing! xd heart *S䴴er sig och gungar mer.* whee fler m峴e ju vara med! blaugh Alla var med i gungt䶬ingen! blaugh heart *Gungar f?ullt.* jag vill också vara med o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wear a dress And feel so fresh Cause when you wear pants You have no chanse To feel as fresh As when you wear a dress.
Vad tycker ni om min dikt? 4laugh heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|