|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:16 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy :S Både och? razz Yää biggrin Öppna? Ball and Chain är ju samma item. O.o
Redan gjort. Fick Arrow Through My Head eller vad den heter. Vet jag väl :/ Men men.. sweatdrop :O Pilen som Straw kasta på dig! Jaha. :S Aafan! :O *Dra i pilen lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:17 am
D0ppelganger Ok. Har en sådär 30 grader i skuggan här. Men termometern är snäll, så det är väl en fyra-fem grader till. :S Min fläkt kommer nog överhettas inom kort. sweatdrop Noo. Vad ska man göra utan fläkt?! gonk Mitt rum känns jättekallt. whee 15 grader nu. *Älskar sina kylare och fuktighets grejer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry xd Så fick du pilen också! Japp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*springer runt och sjunger på tyska* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:18 am
Det var nästan lite konstigt. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:18 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy :S Både och? razz Yää biggrin Öppna? Ball and Chain är ju samma item. O.o
Redan gjort. Fick Arrow Through My Head eller vad den heter. Vet jag väl :/ Men men.. sweatdrop :O Pilen som Straw kasta på dig! Jaha. :S Aafan! :O *Dra i pilen lite* Aje! gonk Gör inte sådär. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:19 am
D0ppelganger *springer runt och sjunger på tyska* surprised de ception på tyska?! *hoppas* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:20 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy :S Både och? razz Yää biggrin Öppna? Ball and Chain är ju samma item. O.o
Redan gjort. Fick Arrow Through My Head eller vad den heter. Vet jag väl :/ Men men.. sweatdrop :O Pilen som Straw kasta på dig! Jaha. :S Aafan! :O *Dra i pilen lite* Aje! gonk Gör inte sådär. stare sad Okay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Det var nästan lite konstigt. :S Varför då? :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry D0ppelganger Ok. Har en sådär 30 grader i skuggan här. Men termometern är snäll, så det är väl en fyra-fem grader till. :S Min fläkt kommer nog överhettas inom kort. sweatdrop Noo. Vad ska man göra utan fläkt?! gonk Mitt rum känns jättekallt. whee 15 grader nu. *Älskar sina kylare och fuktighets grejer*Då dööör man! gonk ... ... ...Kan jag bo under din säng? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:21 am
Att du precis fick en sådan. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:21 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy :S Både och? razz Yää biggrin Öppna? Ball and Chain är ju samma item. O.o
Redan gjort. Fick Arrow Through My Head eller vad den heter. Vet jag väl :/ Men men.. sweatdrop :O Pilen som Straw kasta på dig! Jaha. :S Aafan! :O *Dra i pilen lite* Aje! gonk Gör inte sådär. stare sad Okay Bra. > .>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:22 am
D0ppelganger Då dööör man! gonk ... ... ...Kan jag bo under din säng? xd Det gör man nog. xp Mwahaha. Självklart. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:23 am
Chibi Strawberry Att du precis fick en sådan. :\ Aha. Var det väl ändå inte. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|