|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2012 1:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2012 2:38 pm
ow wat erg ik heb je helemaal niet rond zien lopen -.-
wel cool gedaan btw wel jammer want ik was op een gegeven moment ook foto's aan t maken, zou grappig geweest zijn als ik je op de foto had gezet zonder dat ik het wist XD maar ja op abunai beter wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2012 1:01 am
Piet Plutonium Heb je niet gezien Menketi maar dat zal idd wel door jouw reden komen, dit was mijn pakje! Plus zwaardjes, haastprojectje maar ze zijn best goed gelukt   gaaf pakje biggrin hoe heb je die gemaakt? ik wil zelf ook zoiets achtig pakje maken whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2012 10:05 am
Yay, Tsunacon heeft mijn inschrijving voor 2013 geaccepteerd =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2012 2:50 pm
br3akape Piet Plutonium Heb je niet gezien Menketi maar dat zal idd wel door jouw reden komen, dit was mijn pakje! Plus zwaardjes, haastprojectje maar ze zijn best goed gelukt   gaaf pakje biggrin hoe heb je die gemaakt? ik wil zelf ook zoiets achtig pakje maken whee Nah komt onvervalst 100% genuine uit CHINA razz Zwaard maken is een makkie! En idd op Abunai beter XD weer hetzelfde verhaal plus iets muzikaals in de gang... denk ik... EDIT: then again, als je even op internet zoekt naar hoe zelf een zentai pak te maken denk ik dat je dan vast wel wat vind, al is het NIET makkelijk, heb ik gehoord. Maar er zijn ladingen van die dingen te koop.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2012 3:20 pm
Piet Plutonium br3akape Piet Plutonium Heb je niet gezien Menketi maar dat zal idd wel door jouw reden komen, dit was mijn pakje! Plus zwaardjes, haastprojectje maar ze zijn best goed gelukt   gaaf pakje biggrin hoe heb je die gemaakt? ik wil zelf ook zoiets achtig pakje maken whee Nah komt onvervalst 100% genuine uit CHINA razz Zwaard maken is een makkie! En idd op Abunai beter XD weer hetzelfde verhaal plus iets muzikaals in de gang... denk ik... EDIT: then again, als je even op internet zoekt naar hoe zelf een zentai pak te maken denk ik dat je dan vast wel wat vind, al is het NIET makkelijk, heb ik gehoord. Maar er zijn ladingen van die dingen te koop. nah, ik will heb een compleet zwarte nodig, maar ik denk dat ik met een skin of een goede wet suit wel ver kan komen. alsnog bedankt voor de moeite mijn vraag te beantwoorden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2012 9:50 am
br3akape Piet Plutonium br3akape Piet Plutonium Heb je niet gezien Menketi maar dat zal idd wel door jouw reden komen, dit was mijn pakje! Plus zwaardjes, haastprojectje maar ze zijn best goed gelukt * gaaf pakje biggrin hoe heb je die gemaakt? ik wil zelf ook zoiets achtig pakje maken whee Nah komt onvervalst 100% genuine uit CHINA razz Zwaard maken is een makkie! En idd op Abunai beter XD weer hetzelfde verhaal plus iets muzikaals in de gang... denk ik... EDIT: then again, als je even op internet zoekt naar hoe zelf een zentai pak te maken denk ik dat je dan vast wel wat vind, al is het NIET makkelijk, heb ik gehoord. Maar er zijn ladingen van die dingen te koop. nah, ik will heb een compleet zwarte nodig, maar ik denk dat ik met een skin of een goede wet suit wel ver kan komen. alsnog bedankt voor de moeite mijn vraag te beantwoorden Hier leef je uit http://www.strakkepakken.nl/Webwinkel-Category-2200/LYCRA-SPANDEX.html dit heb ik ook gedaan maar dan van ebay samen met m'n vriendin, een op maat gemaakte zentai biggrin super simpel. Zwart blauw grijs rood groen elke kleur die je maar wil. Je kan ze met of zonder ritsen losse handen hoofd voeten etc krijgen en op jouw maat laten maken. Erg leuk! En een stuk voordeliger (en minder warm) dan een wetsuit smile Ik denk dat m'n volgende een Crimson Chin cosplay word xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2012 10:40 am
Wie gaan er allemaal naar abunai?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2012 9:41 am
Helaas, maar hoorde dat de Animecon naar Den Haag is verhuisd... dat zou nog wel de moeite waard kunnen zijn - een stuk dichterbij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2012 1:23 pm
Ja de kans wordt nu steeds groter dat ik ook naar animecon ga maar dat heeft ook te maken met dat ik bij mijn vriend ga wonen enzo >.< welke wss weer steward wil zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2012 10:03 am
ach, dat is ook leuk =D Ik vind een con niet leuk als ik geen standhouder mag zijn, dus ieder zijn ding =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2012 2:02 pm
Ik vind de cons gewoon leuk ommensen te ontmoeten en gave cosplays tezien en leuke dingen te doen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2012 12:59 pm
Iemand aanwezig op Castlefest dit weekend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2012 4:16 pm
Voor de mensen die wel naar abunai gaan zoek naar iemand die lijkt op puss in boots wink
En kitty vind het jammer je daar niet te zien maar hoop je later weer te zien wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2012 9:42 am
Menketi Voor de mensen die wel naar abunai gaan zoek naar iemand die lijkt op puss in boots wink En kitty vind het jammer je daar niet te zien maar hoop je later weer te zien wink Ik zal opletten xD en voor de puss in boots: als je drie mensen met gekleurde brilletjes en gasmaskers rond ziet lopen, of een soort spiderman met zwaarden dat ben ik!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |