|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 1:45 am
Ice-kit ninja Hey kitty, mogen we een eextra hoofdstuk deze week? Omdat het vakantie is?? (of hebben jullie nu geen vakantie?) *kijkt heel lief blaugh * ninja Het hoofdstuk komt gewoon morgen wink En ik heb wel vakantie, deze week, maar heb gewoon huiswerk gemaakt enzo XD Ik heb alleen echt dingen op maandag, dinsdag en zaterdag smile en de ma en di is voor mijn opleiding smile Dus voor mij is er weinig verschil XD Hehehe! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 4:10 am
ah ok ik heb wel echt vakantie biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 5:48 am
Het is al weer een tijdje sinds ik een quiz heb gemaakt... ik heb helaas geen plaatjes erbij ^_^ Gomen!!
http://quizilla.com/users/kittyocean/quizzes/Which Forever Young Girl are you? (Season 1)/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 10:32 am
Sorry, geen nieuwe ep crying Ik red het gewoon ff niet. Gomen, gomen. Morgen hopelijk!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 10:33 am
kittyocean Sorry, geen nieuwe ep crying Ik red het gewoon ff niet. Gomen, gomen. Morgen hopelijk!!! Okay ik kijk er gewoon lekker naar uit.. 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 2:07 pm
Ice-kit kittyocean Sorry, geen nieuwe ep crying Ik red het gewoon ff niet. Gomen, gomen. Morgen hopelijk!!! Okay ik kijk er gewoon lekker naar uit.. 3nodding heart Ondertussen kan je de quiz doen *zie link een paar posts terug* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 1:56 am
Heb ik al lang gedaan LOL was/ben Naraku biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 6:33 am
Ice-kit Heb ik al lang gedaan LOL was/ben Naraku biggrin Ik ook XD Mm, heb ik Nara toch meer op mezelf gebaseerd dan ik dacht XD Ik heb een vriendin en die had Clover XD Was ze niet zo blij mee XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 10:30 am
xd ach zo erg is dat nou ook weer niet LOL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 12:18 pm
kittyocean Sorry, geen nieuwe ep crying Ik red het gewoon ff niet. Gomen, gomen. Morgen hopelijk!!! Gaat het vanavond wel lukken dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 1:18 pm
Ice-kit kittyocean Sorry, geen nieuwe ep crying Ik red het gewoon ff niet. Gomen, gomen. Morgen hopelijk!!! Gaat het vanavond wel lukken dan? Sorry... anders moet het maar een weekje zonder crying Gomen! Gomen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 1:55 pm
gonk NEE!!!!!!!!!!! het weeknd is nog niet over?? confused sweatdrop
crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2006 2:25 am
Ice-kit gonk NEE!!!!!!!!!!! het weeknd is nog niet over?? confused sweatdrop crying Klopt, maar ik heb het voortaan elke zondag en maandag erg druk. Dus moet ik kijken of ik nog ff tijd kan vinden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2006 12:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 10:12 am
Deze week moet zeker lukken smile Dus dan komt er weer 1! Ik zal zelfs kijken of ik hem woensdag kan plaatsen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |