|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:53 am
Carmen LaVihta Uusin episodi sentään toi jotain toivoa TamaXHaru-suhteelle. Jep. Tamaki on ihana idiootti heart Nyt minä en ainakaan halua että tuo sarja loppuu! crying Ja kuka vielä rakastaa Haruhia, Kyouya vai Kaoru ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 11:54 am
jenovaranger Jes eilen ostamassani Neossa oli juttua Jin-Roh the Wolf Brigadesta. Ja minä kun luulin ettei kukaan tiedä siitä mitään. Satun omistamaan kyseisen animeleffan. biggrin (en kyllä siitä erityisemmin pitänyt, mutta siistiä kuitenkin...)Taitaahan se olla hiljakseen kohoamassa klassikkoasemaan. Pariin otteeseen sen katsottuani sanoisin, että musta se on aika hyvä elokuva. Ekalla kerralla olin kyllä aika ulalla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 4:10 am
632. Reply, aika suositun topicin tein smile
Voisin kyl ihan oikeesti vähän koristella tota etusivua smile
Btw, Naruton Fillerit loppuu joko ens torstaina, tai puolentoista viikonpäästä torstaina.. w00t, ite ainakin odotan innolla miten tarina jatkuu.. Eihän näitä fillereitä olekaan ku 1.5 vuotta katottu sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 8:48 am
Apuva,mitä tulee tapahtumaan Ouranin vikassa jaksossa?! eek Kyl asettelu on nyt sellainen että sen on pakko päättyä onnellisesti...TamakiXHaru-fluffyn lisäksi haluaisin kuitenkin nähdä tapahtuuko Kyouya-sempain ja hänen faijansa välillä yhtään parannusta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 10:28 am
Hitsi He is my master on huipun hupaisa sarja! 4laugh rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 1:34 am
Noih,Ouranit on katottu,mitä mä nyt teen?! crying Tamaki oli ihquli kun hän pomppasi sieltä autosta Haruhin perään.Aww... heart Tulee ikävä häntä ja kaksosia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 1:06 pm
Paranoia Agent on ainakin ekan jakson perusteella kiinnostavaa katsottavaa. Etsin sen käsiini kun tykästyin Animeconissa AMV-skaban videoon, joka sai silloin kunnian olla "puolalainen taidefilmi". 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 1:08 am
Monta jaksoa Ourania muuten on?? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 1:18 am
Aeris89 Monta jaksoa Ourania muuten on?? ninja 26 ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:29 pm
Mie meinasin alkaa itkemään kun Ouran loppui. Ihan vaan siksi että se loppui. Hemmetti, vaarallinen ohjelma. Aiheuttaa riippuvuutta. Vaadin toista tuotantokautta! Tamaki Special! OVA! Elokuva!
Onneksi on fanfiction... *search search*
...random fandom on ahdistavaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 4:18 am
Woo, muutin sitten omaan kämppään.. Enkä saa nettiä ku vasta 18. päivä mutta...
...
Kaveri tuli käymään, toi oman kovalevynsä mukana ja.....
Nyt on 86gigaa kattomatonta animea, että enköhän mä 14 päivää selviä näillä xD
...
Ooh, ja pistin vähän rahaa palamaan huvin vuoks avatariin mrgreen Mitäs tykkäätte razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 4:21 am
Oo, Aeris89 oot ilmeisesti pelannu Tales of Symphoniaa smile Sais olla kyllä enemmän niitä Anime pätkiä mitä alku videossa tulee.. Jos kerta pystyy tekemään niin loistavaa animaatio jälkeä GameCubelle, niin miks ei tee sitä enemmän sad ( Tosin ilmeisesti sama ongelma on ollu koko "Tales of..." sarjalla sweatdrop
Giev lisää Anime pätkiä peleihin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 4:21 am
Negima Anime vs Manga...
2 ihan täysin eri tarinaa sweatdrop
Itse täytyy myöntää, että melkein suutuin miten erilainen tarina Animesta oli väsätty, mutta onhan se ihan mielenkiintoinen oma tarinansa loppuen lopuksi. Varsinkin viimeiset 6 jaksoa on aivan mangan tarinan ulkopuolelta.
Jos ootte kattonu niin kommentoikaa ihmeessä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:37 am
Jaa, Death Note sitten näköjään alkoi. Nyt saan kai vihdoin tietää mitä ihmeellistä siinä on... kai... *ei ole jaksanut mangaan tutustua*
D.Gray Man vaikutti kivalta. Yoake mae yori ruriiro na kamalalta. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:05 am
Death Noten Lightilla/Raitolla on sama ääninäyttelijä kuin Ouranin Tamakilla! Mwahahaha!!! blaugh xd Varsinainen muodonmuutos--> iloisesta idiootista mielipuoleen sarjamurhaajaan.Anyways,ensimmäinen episodi vaikutti ainakin hyvältä, nyt vaan oottelemaan L:n ensiesiintymistä. heart
EDIT:Nyt kun tarkastelin vähän enemmän noita ääninäyttelijätietoja niin kävi ilmi,että L:n äänenä on sama häiskä kuin Inuyashan ja Ranman äänenä... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|