|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 6:37 am
The Forbidden Angel On my mind; - Tijd ni op gaia geweest - Vriendje - Friends - Feest - Moet ik me haar blauw doe ja/nee - Ga scooter certificaat halen oe blauwe haren whee ligt eraan hoe je eruit zien, kan best leuk zijn ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 6:39 am
on my mind -me friendin -angst >.< -irritant persoon die blijft flirten terwijl we allebij bezet zijn sweatdrop -powerpiont presentatie voor anw -morgen sportdag -overmorgen naar het ROC
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:02 am
number_17 on my mind -me friendin -angst >.< -irritant persoon die blijft flirten terwijl we allebij bezet zijn sweatdrop -powerpiont presentatie voor anw -morgen sportdag -overmorgen naar het ROC Nou, succes dan met alles! Mja, met je vriendin hoef je geen succes meer want die heb je al wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:24 am
ON my mind: mijn 2 beste vriendinnen die allebei op een andere school zitten en waar ik al zeker 4 maanden niks van gehoord heb belde allebei vandaag ^^ dus ben in een goede bui op het moment
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:26 am
kiek ON my mind: mijn 2 beste vriendinnen die allebei op een andere school zitten en waar ik al zeker 4 maanden niks van gehoord heb belde allebei vandaag ^^ dus ben in een goede bui op het moment Good for you! Ik heb vandaag vrede met mezelf. Ik heb besloten dat het niet meer zo erg is als ik niet naar VWO ga (Alhoewel ik mezelf niet echt geloof)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:33 am
Uumie-chan number_17 on my mind -me friendin -angst >.< -irritant persoon die blijft flirten terwijl we allebij bezet zijn sweatdrop -powerpiont presentatie voor anw -morgen sportdag -overmorgen naar het ROC Nou, succes dan met alles! Mja, met je vriendin hoef je geen succes meer want die heb je al wink dank je biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:40 am
ButtonFly kiek ON my mind: mijn 2 beste vriendinnen die allebei op een andere school zitten en waar ik al zeker 4 maanden niks van gehoord heb belde allebei vandaag ^^ dus ben in een goede bui op het moment Good for you! Ik heb vandaag vrede met mezelf. Ik heb besloten dat het niet meer zo erg is als ik niet naar VWO ga (Alhoewel ik mezelf niet echt geloof) als je het vaak genoeg hardop zegt moet je wel smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:41 am
kiek ButtonFly kiek ON my mind: mijn 2 beste vriendinnen die allebei op een andere school zitten en waar ik al zeker 4 maanden niks van gehoord heb belde allebei vandaag ^^ dus ben in een goede bui op het moment Good for you! Ik heb vandaag vrede met mezelf. Ik heb besloten dat het niet meer zo erg is als ik niet naar VWO ga (Alhoewel ik mezelf niet echt geloof) als je het vaak genoeg hardop zegt moet je wel smile En als ik niet genoeg punten heb moet ik ook sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:44 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ON my mind: mijn 2 beste vriendinnen die allebei op een andere school zitten en waar ik al zeker 4 maanden niks van gehoord heb belde allebei vandaag ^^ dus ben in een goede bui op het moment Good for you! Ik heb vandaag vrede met mezelf. Ik heb besloten dat het niet meer zo erg is als ik niet naar VWO ga (Alhoewel ik mezelf niet echt geloof) als je het vaak genoeg hardop zegt moet je wel smile En als ik niet genoeg punten heb moet ik ook sweatdrop dat is het nadeel ja ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:45 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ON my mind: mijn 2 beste vriendinnen die allebei op een andere school zitten en waar ik al zeker 4 maanden niks van gehoord heb belde allebei vandaag ^^ dus ben in een goede bui op het moment Good for you! Ik heb vandaag vrede met mezelf. Ik heb besloten dat het niet meer zo erg is als ik niet naar VWO ga (Alhoewel ik mezelf niet echt geloof) als je het vaak genoeg hardop zegt moet je wel smile En als ik niet genoeg punten heb moet ik ook sweatdrop dat is het nadeel ja >< Maar goed, ik ga dan met 2 andere vriendinnen, en nog een andere vriendin, as die 16 punten weet in te halen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 11:43 am
Quote: on my mind: - kep net naar commentaar op artarena gekeken.... stonden leuke reacties bij, en nuttige... (ben nu mijn tekening na meer dan een jaar aan t kleuren.. - moet natuurkunde en wiskunde voor morgen nog maken >< - ohw en de voorkant van mijn la van mijn bureau is er net afgeflikkerd en wil er niet terug op... dus heb ik een open la >< - ik had nog iets maar dat ben ik vergeten.. kweet het alweer, ik ben bezig met hdst 4 van kitty's verhaal..... moet het nog ff afmaken smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:03 pm
number_17 The Forbidden Angel On my mind; - Tijd ni op gaia geweest - Vriendje - Friends - Feest - Moet ik me haar blauw doe ja/nee - Ga scooter certificaat halen oe blauwe haren whee ligt eraan hoe je eruit zien, kan best leuk zijn ^^ Ghhi, 'k heb besloten het toch maar ni te doen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:04 pm
number_17 on my mind -me friendin -angst >.< -irritant persoon die blijft flirten terwijl we allebij bezet zijn sweatdrop -powerpiont presentatie voor anw -morgen sportdag -overmorgen naar het ROC Angst surprised waarvoor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:57 pm
Nou ok dan, zoals sommigen zich herinneren had ik nogal wat problemen (zie vorige pagina's). Vandaag is de jongen die ik leuk vindt hier thuis geweest en hebben we erover gepraat. We hebben besloten het toch te proberen met z'n 2en, maar ons in te houden als mijn ex (en dus onze beste vriend) erbij is. Wel hebben we zoiets van... die ex moet zich er maar overheen zitten, we kunnen niet op elk feestje waar hij ook is 10 meter uit elkaar gaan zitten.
Nou ja, deze week praten we samen met mijn ex. Ik ben benieuwd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 2:05 pm
Uumie-chan Nou ok dan, zoals sommigen zich herinneren had ik nogal wat problemen (zie vorige pagina's). Vandaag is de jongen die ik leuk vindt hier thuis geweest en hebben we erover gepraat. We hebben besloten het toch te proberen met z'n 2en, maar ons in te houden als mijn ex (en dus onze beste vriend) erbij is. Wel hebben we zoiets van... die ex moet zich er maar overheen zitten, we kunnen niet op elk feestje waar hij ook is 10 meter uit elkaar gaan zitten. Nou ja, deze week praten we samen met mijn ex. Ik ben benieuwd. Ik wens je succes. Ik hoop dat alles goed uitpakt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|