Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that make you happy Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 41 42 43 44 45 46 ... 123 124 125 126 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Waar word jij vrolijk van?
  Koekjessssss...
  Chocolaaaaaaaa....
  Chocolade koekejes...
  Zonsopgang
  Regenbui
  Iets anders...
View Results

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri May 25, 2012 5:04 am

Het klinkt lullig, maar zo is het niet bedoeld. Ik ben echt ontzettend blij dat mijn vrijwilligerswerk vandaag niet doorging, want daardoor heb ik eindelijk de tijd die ik zo hard nodig had om eens flink door te werken aan een aantal opdrachten dat lag te wachten om afgerond te worden!
PostPosted: Fri May 25, 2012 10:26 am

ik kan dat echt begrijpen, Wilder smile Ik heb dat ook wel eens met mijn zwemlessen smile

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun May 27, 2012 10:51 am

Dat ik nog niet verbrand ben maar ik ontwijk de zon ook wel maar iig ben ik blij dat ik niet ven verbrand
PostPosted: Tue May 29, 2012 9:59 am

Mijn nieuwe boekenkast!!.... die ik nog in elkaar moet zetten XP

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu May 31, 2012 6:48 am

koelte
PostPosted: Thu May 31, 2012 9:00 am

Ik mag op sollicitatiegesprek komen bij de Didi, voor vakantiewerk en er werd me gelijk gevraagd om allerlei kopietjes mee te nemen van m'n id-kaart en bankpas, dus ik denk dat ik er best wel van uit mag gaan dat dat een positief teken is en daarnaast heeft een basisschool in Middelburg ook gereageerd op mijn sollicitatie op een stageplaats daar en mag ik binnen afzienbare tijd daar ook op gesprek komen (en uit het mailtje viel al op te maken dat de persoon in kwestie sowieso heel enthousiast was). Nu ga ik bij de laatste alleen op gesprek als mijn andere optie (waar ik al op gesprek ben geweest en nu wacht op de beslissing of ik mag komen of niet) niet doorgaat, want die stageplaats past net wat beter bij mij, dus dat ga ik nog wel eventjes richting die basisschool communiceren, anders vind ik het niet netjes als ik het bijv. ineens laat afweten terwijl zij bijv. denken dat de deal al gesloten is.

Maar wauw.. dit is echt de dag van de job offers lijkt het wel. Het geeft me sowieso heel veel rust dat ik nu een plan B heb mocht die ene stageplaats toch niet lukken, want daar was ik eerst heel bang voor, dat het dan gelijk op zou houden.

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 31, 2012 9:20 am

Lekker eeeeten!!

@ Wilder: heel veel succes!!
PostPosted: Mon Jun 04, 2012 8:58 am

Het meisje tegenover mij heeft een huge-a** teddybeer waar je super lekker mee k**t knuffelen op de een of andere manier. Je k**t het niet weerstaan blaugh

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 05, 2012 10:04 am

Dat ik mijn vader eindelijk eens echt heb kunnen verrassen =d
PostPosted: Fri Jun 08, 2012 11:52 am

eindelijk heb ik een laptop koeler en hij werkt fantasties yay

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Sat Jun 09, 2012 6:24 am

Ik heb nog doperwten, mais, uien en eieren die op moeten.... Dus ik ga vanavond een episch dik omelet maken! Echt, ik heb daar nu al zin in!
PostPosted: Sun Jun 10, 2012 2:05 am

Dat dingen echt eens bizar goed gaan

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Jun 10, 2012 7:26 am

De nieuwe cd's die ik heb gehad me erg goed bevallen biggrin
PostPosted: Mon Jun 11, 2012 6:46 am

Een schrale troost: net heb ik eindelijk de afdeling P&O te pakken kunnen krijgen van een instelling waar ik graag stage wil lopen en de reden dat ik nog niets heb gehoord is niet omdat ze al iemand anders hadden aangenomen (wat ik eigenlijk verwachtte), maar omdat niet geheel duidelijk was vanuit maatschappelijk werk of zij de sollicitaties zouden regelen of dat P&O dat zou regelen. Daar moest nog over overlegd worden oid, dus ze weten (hopelijk) binnenkort meer.
Voorlopig ben ik dus nog in de running...

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jun 11, 2012 10:31 am

Mijn nichtje als ze 'volwassen' praat. Ze is 3 XP
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 41 42 43 44 45 46 ... 123 124 125 126 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games