|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:30 pm
Jag gick på vattnet tills containrarna mosade mig. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Boxers, Boxers everywere are Boxers... x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;; Nä razz Containrarna är ju utanför nu *host* Dom var ovanför vattnet... :S Så Filthy stod på vattnet när han fick en container på sig? Mysko.. Nej. Det var fel beräkningar av mig. xd Den slungades visst. razz ..*Fattar 0* confused *Rycker på axlarna* *Börjar äta av godiset* 3nodding Heh. Have fun.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:32 pm
Vet inte, tyckte jag hörde ett mumlande underifrån containern. Men det var nog inget speciellt. *följer Petsys exempel genom att vissla och gå iväg oskyldigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:32 pm
*Titta hotfullt på den som går i närheten av godiset* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:33 pm
Petsy *Titta hotfullt på den som går i närheten av godiset* stare eek *backar snabbt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:46 pm
Jetzudan Rebirth Petsy *Titta hotfullt på den som går i närheten av godiset* stare eek *backar snabbt* 3nodding *Slut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:47 pm
Miradjii Vet inte, tyckte jag hörde ett mumlande underifrån containern. Men det var nog inget speciellt. *följer Petsys exempel genom att vissla och gå iväg oskyldigt* Haha xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:49 pm
*dansar Yatta*
ush svårt med fotboja gonk
dumt att mata dom med nyckeln domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:51 pm
Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun sweatdrop Inte det smartaste precis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:52 pm
Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun Ohno.. Yatta! *blundar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:52 pm
Petsy Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun sweatdrop Inte det smartaste precis men han såg hungrig ut sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:53 pm
Dags för mig att gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon för att hinna med tåget. God natt allesammans!~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:54 pm
prrnill Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun Ohno.. Yatta! *blundar* G, R, double E, N, Leafes! xd Yatta, yatta.... *hoppar runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:54 pm
Chibi_Chocobo Petsy Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun sweatdrop Inte det smartaste precis men han såg hungrig ut sweatdrop hehe, okej.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|