|
|
Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:50 am
nouja als het dezelfde trein is zie je me wel ik heb een afrits broek met maar een pijp afgeritst aan en 5 minuten voordat mijn trein vertrekt gaat mijn mobiel herri maken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:53 am
•♥• ah die van mij is ook 4b *checked na* ja hoor de enigste trein die daar komt vertrekt van 4b denk dat ik jullie daar wel zal zien dan al wink
ik zal na dat i heb uitgevogeld heb wat ik aantrek even een beschrijving geven anders is het ook zo stom XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:54 am
XDmaster4 kittyocean    Weird, hoe kan dat nou? Ga je ook van utrecht centraal, en niet utrecht lunetten ofzo? I made all the images myself! Do not steal them please!  ja centraal gister stond er bij ns.nl dat ik om 19:51 op spoor 7 een trein moest nemen •♥• miss dat s'avonds de plaatsen anders zijn, (en dan vertrek je toch niet naar rhenen op utrecht) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:55 am
ow sorry ik heb het scheef opgeschreven mijn trein komt aan op spoor 7 en ik moet om 9:52 ja het is dezelfde tis maar goed dat ik het nakeek anders had ik op spoor 7 gestaan Xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:57 am
Darlaa XDmaster4 kittyocean    Weird, hoe kan dat nou? Ga je ook van utrecht centraal, en niet utrecht lunetten ofzo? I made all the images myself! Do not steal them please!  ja centraal gister stond er bij ns.nl dat ik om 19:51 op spoor 7 een trein moest nemen •♥• miss dat s'avonds de plaatsen anders zijn, (en dan vertrek je toch niet naar rhenen op utrecht) •♥•ik bedoelde ook gewoon 9 typfout ik typ op dat numlock kleine gevaletje altijd de cijfers en toen kwam mijn duim perongeluk op de 1 XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:57 am
XDmaster4 kittyocean    Weird, hoe kan dat nou? Ga je ook van utrecht centraal, en niet utrecht lunetten ofzo? I made all the images myself! Do not steal them please!  ja centraal gister stond er bij ns.nl dat ik om 19:51 op spoor 7 een trein moest nemen Maar morgen is het geen 19:51 slimmerd. wink er is maar EEN trein naar rhenen, en er is maar een trein die om 10:28 aankomt, dus zitten we *allemaal* in dezelfde trein. Geen uitzonderingen. Geen enkele. sweatdrop *wordt een beetje moe hiervan, en nerveus voor morgen geloof ik xD* Noteer even: 0644626203 (Nee, aub geen telefoontjes atm xD Hij staat toch uit.) Mocht je een trein missen, ik ga em morgenochtend aan zetten zo rond kwart over 10 ^^ Dus dan weten we het, en kunnen we een oplossing vinden. Nogmaals. 4bGeen idee wat ik aantrek, maakt toch ook niet veel uit? Ik sta bij de ipaal, en anders roep ik wel heel hard Kitt oid :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:00 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 kittyocean    Weird, hoe kan dat nou? Ga je ook van utrecht centraal, en niet utrecht lunetten ofzo? I made all the images myself! Do not steal them please!  ja centraal gister stond er bij ns.nl dat ik om 19:51 op spoor 7 een trein moest nemen Maar morgen is het geen 19:51 slimmerd. wink er is maar EEN trein naar rhenen, en er is maar een trein die om 10:28 aankomt, dus zitten we *allemaal* in dezelfde trein. Geen uitzonderingen. Geen enkele. sweatdrop *wordt een beetje moe hiervan, en nerveus voor morgen geloof ik xD* Noteer even: 0644626203 (Nee, aub geen telefoontjes atm xD Hij staat toch uit.) Mocht je een trein missen, ik ga em morgenochtend aan zetten zo rond kwart over 10 ^^ Dus dan weten we het, en kunnen we een oplossing vinden. Nogmaals. 4bik maakte ook een fout sorry zal ik die van mij naar jou pmen (want tis eigenlijk ons moeder d'r telefoon je mag ook wel XD roepen hoor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:00 am
•♥• Ik heb geen mobieltje -_- ik heb nog wel een telefoonkaart van zes jaar geleden XD zou die nog werken? XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:03 am
Darlaa •♥• Ik heb geen mobieltje -_- ik heb nog wel een telefoonkaart van zes jaar geleden XD zou die nog werken? XD •♥• zou best kunnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:04 am
kittyocean    Liever een keer te veel checken dan te weinig ^_^ Ben benieuwd of sommigen elkaar al in de trein tegenkomen XD Kan begrijpen dat je er moe van wordt OKP, maar het voordeel is dus wel dat we nu allemaal zeker weten hoe en wat... en de definitieve lijst van komers...... ik ga ff kijken XD I made all the images myself! Do not steal them please!  @ XD: Ik heb je nummer niet nodig hoor ^^; @ Darlaa: Volgens mij zijn er op utrecht centraal ook telefoonautomaten die gewoon op losgeld werken ^^ Definitieve lijst zover ik weet: Ik (Haha, lekker bovenaan :3) Kiek Kitty Darlaa XDMaster
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:04 am
Oranjekorfbalpizza! Hele grote kans dat het voor bijna iedereen goedkoper is ^^ Wie gaan er nou zeker mee? Anne Darlaa Kitty Kiek XDmaster en ik? Gaat Horsie Anne nou wel of niet mee????! Anders lekker met zijn 5en ^_^ Wel mooi voor een eerste meeting ^_^ EDIT: Wow, OKP, you work FAST O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:06 am
oke nu moet ik effe uitzoeken hoe ik terug moet (heb ik wel al gedaan maar ben het veregetn (hoe laat ging dat italiaans ding nou open ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:08 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean    Liever een keer te veel checken dan te weinig ^_^ Ben benieuwd of sommigen elkaar al in de trein tegenkomen XD Kan begrijpen dat je er moe van wordt OKP, maar het voordeel is dus wel dat we nu allemaal zeker weten hoe en wat... en de definitieve lijst van komers...... ik ga ff kijken XD I made all the images myself! Do not steal them please!  @ XD: Ik heb je nummer niet nodig hoor ^^; @ Darlaa: Volgens mij zijn er op utrecht centraal ook telefoonautomaten die gewoon op losgeld werken ^^ Definitieve lijst zover ik weet: Ik (Haha, lekker bovenaan :3) Kiek Kitty Darlaa XDMaster •♥• biggrin haha volgens mij bestaan die al tien jaar niet meer! nope totaal verbannen.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:10 am
geloof dat we rond 18.00 gingen eten? En Darlaa, ik geloof dat munt telefoons weer terugkomen, omdat niet iedereen een telefoonkaart heeft XD
Oh ja... en ik zie wel hoe ik terug kom XD Daar maak ik me nooit zorgen om XD Als er een trein heen gaat, gaat er ook 1 terug!
Iets waar ik naar uit kijk: Ik heb de hele middag in de keuken gestaan, en mijn eerste echte bento box af!! *is trots* You know.... a box with Sushi and all.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|