|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 21, 2009 3:27 am
Ja, ik heb besloten mijn betaalde host uit te breiden XP Voor 5 jaar was een verdubbeling nog geen 50 euro! Was dus superblij! Als je de website wilt zien: http://studiotsunami.keep-in-mind.nlOMM: Ik heb de ontbrekende strip al! IK HEB WEER EEN COLLECTIE COMPLEET!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 21, 2009 2:56 pm
OMM: het enige ding beter dan een vrije dag is een onverwachte vrije dag. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 22, 2009 1:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 22, 2009 2:15 am
Waarom heb ik toch van die niet-wenselijke dromen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 22, 2009 9:54 am
kittyocean Waarom heb ik toch van die niet-wenselijke dromen?! Als je nooit slaapt, kan je geen slechte dromen hebben. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 22, 2009 12:42 pm
Straks even alles voor komende week op een rijtje zetten. Enn... ik heb zin om oregami te doen!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 23, 2009 3:05 am
Schrijven, Aquarel of Kamikaze Kaitou Jeanne kijken? Dillema, dillema
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 23, 2009 11:29 am
wow,' echt geluk gehad dat het net afgelopen dagen zo'n heerlijk weer was ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 24, 2009 1:16 pm
Ben ik egoïstisch als ik wil dat mijn vrienden wat meer aandacht aan me besteden... omdat ik me soms zo alleen voel? En dan heb ik het niet over online aandacht... maar offline aandacht...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 25, 2009 7:02 am
omm: Tjee.. het is weer eens zo ver -.- Dan is er in m'n groep van ''beste vrienden'' weer eens een ruzie (waar ik niet echt bij betrokken ben). Maar dan komen er 2 telkens naar me toe om te zeggen hoe stom die ander wel niet is. Maar ik wil me er gewoon niet mee bemoeien. Momenteel niet echt behoefte aan ruzie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 25, 2009 11:42 am
Lorraaa omm: Tjee.. het is weer eens zo ver -.- Dan is er in m'n groep van ''beste vrienden'' weer eens een ruzie (waar ik niet echt bij betrokken ben). Maar dan komen er 2 telkens naar me toe om te zeggen hoe stom die ander wel niet is. Maar ik wil me er gewoon niet mee bemoeien. Momenteel niet echt behoefte aan ruzie. Als het een troost is; ik heb dat op MSN. 2 jongens die elkaar constant af zitten te zeiken en als ik zeg dat ik geen partij kies, gaan ze alsnog door om mij te overtuigen hoe stom de ander is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 25, 2009 2:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 1:20 am
maar ik wil mijn bed nog niet uit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 7:21 am
Idd lol, hoe actief en vrolijk ik de vorige week was, zo chagerijnig ben ik vandaag.. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|