|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:08 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja, typ. eek Hur mår du då? sweatdrop Jag mår inte bra. Äckliga magsjuka. >.< Hur mår du själv? Det var inte bra. gonk Jag mår OK. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:09 am
heart Är det lika varmt I Gävle som här? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:09 am
Jetzudan Rebirth Det var inte bra. gonk Jag mår OK. :3 Nej. Det är mycket dåligt. gonk Tja, det är ju bra nog. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:10 am
Star Shine 91 äNTLIGEN!!! scream sweatdrop jga skulle bara fixa nåt! blaugh xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:11 am
Petsy :S Både och? razz Yää biggrin Öppna? Ball and Chain är ju samma item. O.o
Redan gjort. Fick Arrow Through My Head eller vad den heter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:11 am
Starlight Sakura Star Shine 91 äNTLIGEN!!! scream sweatdrop jga skulle bara fixa nåt! blaugh xd ahh du e konstig men de får man väl tåla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Det var inte bra. gonk Jag mår OK. :3 Nej. Det är mycket dåligt. gonk Tja, det är ju bra nog. ^_^ Jajo. gonk Jodå. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger heart Är det lika varmt I Gävle som här? :S Det är iaf 35 grader i solen. :\ Men jag sitter ju inte i kylan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:13 am
Jetzudan Rebirth Petsy :S Både och? razz Yää biggrin Öppna? Ball and Chain är ju samma item. O.o
Redan gjort. Fick Arrow Through My Head eller vad den heter. Vet jag väl :/ Men men.. sweatdrop :O Pilen som Straw kasta på dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:14 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy :S Både och? razz Yää biggrin Öppna? Ball and Chain är ju samma item. O.o
Redan gjort. Fick Arrow Through My Head eller vad den heter. Vet jag väl :/ Men men.. sweatdrop :O Pilen som Straw kasta på dig! Jaha. :S Aafan! :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:15 am
Chibi Strawberry Det är iaf 35 grader i solen. :\ Men jag sitter ju inte i kylan. Ok. Har en sådär 30 grader i skuggan här. Men termometern är snäll, så det är väl en fyra-fem grader till. :S Min fläkt kommer nog överhettas inom kort. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 6:15 am