|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 7:55 am
The Forbidden Angel Lol ja klopt, maar hebben jullie daar niet iets van een protocol voor? Dat jullie in die en die situaties bijvoorbeeld niet betalen etc. Er zijn toch ook rechten? OMM: Wat is de guild leeg de laatste dagen o.O Haast niemand behalve Kit die post ik ben er weer even.. maar ik vrees dat er ook niet veel van posten komt aankomende weken. Zoals afgelopen week had ik het nogal druk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 10:34 am
En ik heb nog wel 3 weken vrij...
OMM: ik dacht dat ik meer broeken in mijn kast had XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 10:38 am
kittyocean En ik heb nog wel 3 weken vrij... OMM: ik dacht dat ik meer broeken in mijn kast had XD 3 weken vrij.. klinkt als een droom! Kan je mij niet een weekje geven xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 12:02 pm
@Lorr, haha je post tenminste nu! Beter iets dan niets ^^
OMM: Zo veel te doen... ik heb nog zo veel te doen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 12:40 pm
The Forbidden Angel @Lorr, haha je post tenminste nu! Beter iets dan niets ^^ OMM: Zo veel te doen... ik heb nog zo veel te doen sweatdrop klopt, laat ik maar positief denken =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 16, 2009 2:33 am
Lorraaa kittyocean En ik heb nog wel 3 weken vrij... OMM: ik dacht dat ik meer broeken in mijn kast had XD 3 weken vrij.. klinkt als een droom! Kan je mij niet een weekje geven xD Ik ben al een volledige week geclaimed XD wilde gewoon 3 weken thuis zijn... not gonna happen!! OMM: New How to draw book.... Ehm... wanneer komt het how to draw gedeelte?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 9:34 am
OMM: joepie.. ik moet woensdag een presentatie houden met iemand die ik echt niet kan uitstaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 1:57 am
Succes ermee dan!
OMM: Vakantie? Wuz dah?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 4:40 am
kittyocean Succes ermee dan! OMM: Vakantie? Wuz dah? dankje ^^ (ik zal het zeker nodig hebben x3) zal ik ''vakantie'' ook nog even bij de van Dale opspeuren..? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 2:27 pm
Wat een weekend haha, ben supermoe! Moe maar voldaan =) En nog zo veel te doen! Over 3 weekies krijg ik het gelukkig rustiger (hoop ik) biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 1:14 am
OMM: waarom heb ik het gevoel dat ik drastisch te kort aan tijd heb? Pas de 2e dag van mijn 3 weken vakantie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 1:33 pm
OMM; Hm. Moeder wilt weekenden weer met haar ex doorbrengen, inclusief slapen. Weet niet of ik hier blij mee ben x). Gelukje dat ik de weekenden niet thuis ben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 2:46 pm
OMM: als zij kunnen niet de gaten in de juiste posities drillen, zouden zij geen krukken moeten verkopen... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 20, 2009 2:49 pm
Eindelijk alles van geocities gesaved!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 20, 2009 3:29 pm
Ik weet niet of ik laatste nacht sliep... dus waarschijnlijk niet. sweatdrop kittyocean Eindelijk alles van geocities gesaved! Vond je ergens anders voor jouw website?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |