Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 425 426 427 428 429 430 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 05, 2009 1:38 pm

ik zit helemaal niet lekker in mijn vel vandaag, dus dit is alles wat jullie vandaag van me zien XD

...I need a hug XD
(en de reden dat ik niet lekker in mijn vel zit? Geen idee! Maar ik heb wel heel wat stress nu...)
PostPosted: Tue May 05, 2009 3:20 pm

*huggles kit* Morgen is het misschien vanzelf over smile of iets beter. <3

Morgen zo vroeg op.... al weken niet meer gedaan, owow ik ga vast de hele dag moe zijn! en de vitamine pillen zijn ook nog op!(en die krengen zijn zo duur...)

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 06, 2009 7:50 am

Dank voor de hug! Ik voel me wat beter, maar niet nog 100%. Morgen hoef ik pas laat te beginnen en dat website bouwen gaat ook goed (beter dan ik zelf geloof XD) dus misschien krijg ik vannacht wel wat rust. Zaterdag wordt een heftige dag (game avond met mijn vrienden XD) dus zondag... ik hoop dat ik dan mijn webshop kan updaten EN mijn nieuwe websites online kan zetten!
PostPosted: Wed May 06, 2009 3:02 pm

Mooi smile Kan je ook ff ergens anders mee bezig zijn, lekker avondje gamen met vrienden. Het wordt vanzelf wel weer rustiger uiteindelijk. Maar klinkt goed dat website lukt (watvoor website maak je?)

Morgen weer zo belachelijk vroeg op.. hate it. En vrijdag sollicitatie eek

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 07, 2009 2:49 am

Omdat geocities gaat sluiten, moet ik mijn 4 websites ergens anders hosten... dus ik combineer mijn 4 XP
PostPosted: Fri May 08, 2009 6:17 am

Aangenomen bij stichting Exodus!! biggrin ! Komend school jaar ga ik daar 10 maanden lang elke week 32 uur doorbrengen! Het is wel een eind reizen (1 tot 1.5u en dan nog terug..) maar t lijkt me wel leuk biggrin Tis met gedetineerden

The Forbidden Angel

Lorraaa

PostPosted: Fri May 08, 2009 12:42 pm

The Forbidden Angel
Aangenomen bij stichting Exodus!! biggrin ! Komend school jaar ga ik daar 10 maanden lang elke week 32 uur doorbrengen! Het is wel een eind reizen (1 tot 1.5u en dan nog terug..) maar t lijkt me wel leuk biggrin Tis met gedetineerden

wow gefeliciteerd! =)
(ik bedoel dus niet gefeliciteerd met dat reizen maar met de aanneming xD)
PostPosted: Fri May 08, 2009 1:44 pm

The Forbidden Angel

Congraaaatz!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri May 08, 2009 1:58 pm

Thaanks! Heb er wel zin in.
OMM: wat voor werk kan ik er dan naast doen? Wil eigenlijk iets wat beter betaald dan de Hema.. serveren in een lunchroom? krantenwijk? oppassen? Pff weet niet wat het best verdient en het best te combineren valt.
PostPosted: Tue May 12, 2009 1:24 pm

Volgende maand kennismaking op stage. Zondag vriendje jarig!

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 13, 2009 5:52 am

Wat zijn mensen toch vreselijk kinderachtig
De ene helft kan geen verantwoordelijkheid nemen ('maar het is niet mijn schuld dat ik het naar een verkeerd rekeningnummer heb overgemaakt')
en
de andere helft vindt dat men hun youtube filmpjes niet buiten youtube mag bekijken ('ja maar ik heb het speciaal voor youtube gemaakt!!') Kijk, als je nou alles zelf gemaakt hebt... maar een tv serie online zetten is niet echt speciaal... en het is niet zo dat je bandwith gejat wordt, of je filmpjes...
PostPosted: Wed May 13, 2009 8:10 am

Haha kit, beide voorbeelden klinken nogal eh "dom" XD

Woaaaaaaaaaaaaaaah! Kado voor me vriend gekocht, die zondag jarig is. Heb veelste veel uitgegeven! 100 euro meer dan ik van plan was surprised
Nouja.. hij heeft nu wel een MOOIE gouden ketting. Ik ga deze maand niets uitgeven en meer werken denk ik maar.

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed May 13, 2009 12:54 pm

Ar s**t s**t, die ketting moet nog verlengd worden ook...! *Heeft een breed vriendje* Dan ben ik waarschijnlijk 160 euro over mijn maximale bedrag heen XD

Nou goed... liever iets erbij en iets moois denk ik maar.. Ik werk wel een aantal dagen extra in de vakantie.
PostPosted: Thu May 14, 2009 2:00 am

The Forbidden Angel
Haha kit, beide voorbeelden klinken nogal eh "dom" XD

Het klinkt niet dom het IS dom. Of dat wij de kosten moeten vergoeden omdat een particuliere verkoper het verkeerde boek heeft verzonden. Wij hebben het boek niet verzonden, waarom moeten wij dan betalen? Is zoiets als de juf de schuld geven dat jou dochter niet heeft geleerd voor een toets

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu May 14, 2009 4:10 am

Lol ja klopt, maar hebben jullie daar niet iets van een protocol voor? Dat jullie in die en die situaties bijvoorbeeld niet betalen etc. Er zijn toch ook rechten?

OMM: Wat is de guild leeg de laatste dagen o.O Haast niemand behalve Kit die post
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 425 426 427 428 429 430 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games