|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 1:27 pm
+ .Klassen. Harr, underbara pojkar. x3 .Flera avsnitt, snart klara, wiiiieee~! .Helgen blir nog finfin. (: .Like, totally happihappi, haaaai~! .Pepparkaksdeg+glögg+randomness = <33 .Top model. I know, I'm such a geek, but KIM! gonk <3~
- .Om vi inte fixar en till brud i laget så blir vi diskade. Nedrans diskrimineringsregler, nedrans människor som förstör. Är väl inte vårat fel att tjejerna hellre gick natur. >_> .Kommer gå bajs på provet imorrn. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 15, 2005 9:43 pm
Igår: +Extremt glad ^_^ +Cutting cutting.. Nöjd! +Överlevde domedagen +Gammlingar. Det var ett utländskt gammalt par som var jättesöta på bussen. Gubben satt och sjöng för gumman 4laugh +Träffade TessiTuss :3
-Redovisning -Återstår 850kr >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 15, 2005 11:15 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 15, 2005 11:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 1:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 2:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 3:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 4:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 4:17 am
+ Gaia prylarna går äntligen att beställa till sverige 3nodding + Julen närmar sig blaugh + Köpt jullklappar till alla nura smile + Min avvie ser ut som nån sexig mörkmagiker mrgreen
- mitt bankkonto e tomt och sparkontot crying gonk - tror nån typ på tradera ej sände mig mangan jag köpte 3 volymer av sweatdrop - Ingen har klonat Jesus än... - Politikerna är fortfarande giriga och tänker ej på folket
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 8:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 9:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 1:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 5:34 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 6:48 am
+ Kallt!!^__^ DET KANSKE KOMMER SNÖA IALLAFALL!!!!*capscapscaps* Iiih xD *glad* + Hittade fyra julklappar!O.o holy shiz typ XD..en kvar ^^ + Hittade pocky i en affär o.o värsta och för 10:-!O.o heart strawberry und chocolate, here i come <.< + Blir nog Narnia iaf ^^ + Träffade på Wunju igår ^^ <3 *lycklig* + ASG min SOlärare XD SÅ JÄVLA ÄG! Han skrev världens kommentar vid sidan om Jespers text XD ”I JUST WANT SODOMY, NO FU**ING CAKE.”
- Var inte med ählsklingsRuska när jag skulle gå och köpa stuffs ;_; sorry. - ~_~ obehagligheten i skolan XD - Pank snart o.O blä D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|