Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 425 426 427 428 429 430 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 03, 2006 11:14 am

User Image
User ImageUser Image
Hallo =D

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Tue Oct 03, 2006 11:44 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Hallo =D

User Image

h arrow i lol

wants secky men pen0r

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Oct 03, 2006 1:36 pm

He, Kut. Ben ik weer dierendag vergeten! sad en ik wou er nog wel zo aan denken, stomme snoepjes en stom eten kopen, stomme speeltjes en een of aner whiskas pakket met dingen die je toch nooit gebruikt.. nu heb ik geen tijd meer cry *snif-snif* arm kind.
PostPosted: Tue Oct 03, 2006 2:33 pm

User Image

Dit jaar ben ik dierendag niet vergeten, ik zit al een week lang te bedenken wat ik voor de hond en de kat ga kopen. Dus morgen direct na school ga ik naar de dierenwinkel om nieuwe etensbakken voor de hond en nieuwe speeltjes voor de kat te kopen en natuurlijk ook wat lekkers voor beiden. Maar het is niet zo dat ik ze dan voor de rest van het jaar vergeet, het is gewoon dubbel verwennen morgen.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 04, 2006 1:38 pm

User Image
User ImageUser Image
Bij ons thuis is het dagelijks dierendag! And I'm NOT kidding!!

User Image
PostPosted: Thu Oct 05, 2006 12:10 am

http://cgi.ebay.com/FullMetal-Alchemist-metal-Pocket-Watch_W0QQitemZ230034886932QQihZ013QQcategoryZ88928QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

kopen of niet kopen ? ik twijvel een beetje boel aangezien ik nie weet of t wel kwaliteit heeft :S.... bedoel kijk eens goed naar t plaatje en zeg me wat je ervan vind ?

Digipyro

DavidGemmell

PostPosted: Thu Oct 05, 2006 7:46 am

Eastvane
http://cgi.ebay.com/FullMetal-Alchemist-metal-Pocket-Watch_W0QQitemZ230034886932QQihZ013QQcategoryZ88928QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

kopen of niet kopen ? ik twijvel een beetje boel aangezien ik nie weet of t wel kwaliteit heeft :S.... bedoel kijk eens goed naar t plaatje en zeg me wat je ervan vind ?
Als je dat koopt, mijn broer zal boos zijn, omdat hij een van die wilt.

Dus... ja. xd
PostPosted: Thu Oct 05, 2006 8:06 am

http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=33318

Daar zou ik em dan eerder kopen, weet je dat het geen namaak is...
Als je gaat bestellen daar en je maakt een account aan... doe het niet, maar vraag even aan mij een link xd Verdien ik er ook weer punten mee... (A)

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Oct 05, 2006 8:22 am

Darlaa
He, Kut. Ben ik weer dierendag vergeten! sad en ik wou er nog wel zo aan denken, stomme snoepjes en stom eten kopen, stomme speeltjes en een of aner whiskas pakket met dingen die je toch nooit gebruikt.. nu heb ik geen tijd meer cry *snif-snif* arm kind.

ik ben slecht! evil zit ik te jammeren dat ik mijn poezepoes ben vergeten, die ik eigenlijk helemaal niet ben vergeten maar op het moment dat ik er weer aan dacht was het te laat nog wat te kopen, maar ik heb helemaal niet aan mijn vissies gedacht, ik heb geen moment aan mijn visjes gedach, ik heb ze geeneens eten gegeven gister! sweatdrop
PostPosted: Thu Oct 05, 2006 2:42 pm

Oranjekorfbalpizza!

Als je gaat bestellen daar en je maakt een account aan... doe het niet, maar vraag even aan mij een link xd Verdien ik er ook weer punten mee... (A)

hahahahaha PCIES !!! daar was ik dus ookal bang voor, t zag er zo matte uit (Wat er bij sommige ok bij de beschrijving stond) en ik vond t nie echt mooi maar zat toch te twijvelen.....nu zit ik ook nog es te twijvelen want ik vind die dingen best tof, alleen iedereen om me heen zou er geen nemen omdat t oud/verleden tijd is en voor 60 + ers blah blah blah........

na t kijken op de site. als t goed is heb ik hier al n account, maar maak wel n nieuwe aan als ik m koop hij is alleen niet bepaald cheap. 26 voor dat dingetje + 2 euro 4 euro of meer shipping kosten. aangezien 2 euro pick up kosten is en ik liever lui dan moe ben word t dus al minimaal 30..... k moet dus nog maar ff kijken of ik t doe ofnie.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 1:32 am

Oranjekorfbalpizza!

Je mag ook de link aan mij vrageb =P Dan verdien ik ook weer punten ^_^
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 11:26 am

een verzoek aan iedereen die dit leest
doe aub geen zaken met Rexer
hij heeft me opgelicht voor 4k en wil et niet aan me terug geven

wants secky men pen0r

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 12:01 pm

User Image
User ImageUser Image
Heb je hem al gereported by een mod?

User Image
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 12:34 pm

*Verveelt zich...*

Oranjekorfbalpizza!

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 12:35 pm

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!

Je mag ook de link aan mij vrageb =P Dan verdien ik ook weer punten ^_^

Maar ik ben liever... surprised *Puppy oogjes, heeeeele grote!*
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 425 426 427 428 429 430 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games