Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 424 425 426 427 428 429 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 3:39 pm

Morgen werken, nu nog ff snel op de guild, morgen wel uitgebreider!
Oja had me 2 lippenbalsems ontvangen, viel tegen. Morgen ontvang ik als het goed is de laatste, chickenpoop, daar verwacht k meer van biggrin
PostPosted: Tue Apr 28, 2009 7:38 am

....... chicken...poop....? EWH??!!!!

OMM: ik heb het koud XP

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 9:55 am

Haha geweldige naam vind je niet? biggrin Staat er ook heel groot op, maar zit er niet in hoor.. ruikt superlekker naar jasmijn lavendel ofzoiets.

Pff kamer opruimen vanavond, geen zin in.. weet niet waar te beginnen
PostPosted: Wed Apr 29, 2009 6:05 am

.....honger.....

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Thu Apr 30, 2009 3:50 am

De varkensgriep is nu ook al in Nederland...
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken eigenlijk.

Klik voor nieuwsbericht
PostPosted: Thu Apr 30, 2009 8:53 am

Varkensgriep stelt niks voor. Ik heb een beetje onderzoek gedaan en het is niet veel gevaarlijker dan een normale griep. Bovendien als je kijkt naar de cijfers is het nou niet super besmettelijk ofzo. Ik bedoel, een stuk of 20 mensen hebben het gekregen in Mexico Stad en daar wonen 10 miljoen mensen dicht op elkaar.

Mois The Moogle

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Apr 30, 2009 1:36 pm

Net als mexicaanse griep.. haast niemand aan overleden, waarschijnlijk alleen kinderen en ouderen.

omm; niet zo'n geweldige koninginnedag (nee, niet per se door die aanslag in mijn geval), maar voel me ook... raar! Weet niet wat het is. Morgen lekker sporten, misschien helpt dat
PostPosted: Fri May 01, 2009 7:44 am

Even een zwart hoofdstuk voor me afsluiten:
http://kittyocean.deviantart.com/art/The-unanswered-121066589

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri May 01, 2009 10:01 am

I wanna shoppp! I wanna spend money biggrin

Ik wil die schoenen nog steeds crying Ze leveren alleen aan amerika en uk crying (heeft niemand daar stiekem een oplossing voor?)

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
PostPosted: Sat May 02, 2009 4:40 am

Heb je geen kenissen/vrienden daar die het willen aannemen en doorzenden?

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Sat May 02, 2009 10:01 am

OMM: ik ben weer terug.. maar ik zit nu echt tegen de komende week op. In Duitsland kreeg ik namelijk net zo'n idee van dat het zomervakantie was.. maar nu ben ik weer terug en moet ik iets van een dom filmpje maken voor een of andere media-project.. en daar heb ik dus echt geen zin in.. -.-
PostPosted: Sun May 03, 2009 1:27 pm

ik ben mooooooee.....
en mijn nieuwe website layout aan vrienden laten zien XP ze vinden hem mooi =D Altijd leuk als je complimentjes krijgt!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon May 04, 2009 2:25 pm

Nee ik ken eigenlijk niemand in amerika of engeland.. alleen een beetje familie in australiƫ jammer genoeg!

Wat zal ik morgen eens gaan doen? Geen zin in bevrijdingsfestivals enzo, misschien sporten en een cake bakken? lekker lezen?
PostPosted: Tue May 05, 2009 2:18 am

The Forbidden Angel
Nee ik ken eigenlijk niemand in amerika of engeland.. alleen een beetje familie in australiƫ jammer genoeg!

Wat zal ik morgen eens gaan doen? Geen zin in bevrijdingsfestivals enzo, misschien sporten en een cake bakken? lekker lezen?

ik zal iniedergeval voor die cake gaan razz

Lorraaa

candy_loves_candy

PostPosted: Tue May 05, 2009 8:26 am

OMM: Een gesprek dat straks zometeen moet gebeuren...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 424 425 426 427 428 429 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games