|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 12:53 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 12:56 pm
oni-chan Blixtra Meep! Jag kan inte sad Mina ritsaker är nerpackade.. Håller på göra om på mitt rum, eller det är klart.. Köpt nya möbler idag så jag ska packa in saker där snart.. ��h O.O det �r kul att g�ra om p� rummet ^^ fast jag har inte gjort det p� ett tag nu...hm..beh�ver nya bokhyllor *ser p� h�gen med b�cker p� skrivbordet* sweatdrop hahaha xD Äg! Jag har rosa tapeter.. whee heart Fast dom är rätt lila av sig.. Men det är fint iallafall.. smile Jag ser fram emot att få träffa dig på J-cult då! Du verkar jättesnäll och söt ju! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 12:59 pm
Blixtra hahaha xD Äg! Jag har rosa tapeter.. whee heart Fast dom är rätt lila av sig.. Men det är fint iallafall.. smile Jag ser fram emot att få träffa dig på J-cult då! Du verkar jättesnäll och söt ju! 4laugh whee wieh! har adlrig varit på konvent..fast jag ska försöka gå på några när jag är i usa och ta kort och lägga upp på gillet 3nodding heheh mina väggar är limegröna och taket är mörkblått xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:02 pm
oni-chan Blixtra hahaha xD Äg! Jag har rosa tapeter.. whee heart Fast dom är rätt lila av sig.. Men det är fint iallafall.. smile Jag ser fram emot att få träffa dig på J-cult då! Du verkar jättesnäll och söt ju! 4laugh whee wieh! har adlrig varit på konvent..fast jag ska försöka gå på några när jag är i usa och ta kort och lägga upp på gillet 3nodding heheh mina väggar är limegröna och taket är mörkblått xd No! WHY! Supercoolt med väggarna och det :O Jag vill också gå på konvent i typ USA... Det skulle vara sååå coolt heart Vad ska du göra där? Plugga eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:05 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:08 pm
Blixtra Sugoi! eek Jag ska b? plugga Japanska ^^, Nu i 1:an. Fast det 䲠nog bara i 1:an tror jag.. Well! Det ska bli kul iallafall! heart crying jag fick inte plugga japanska i gymnasiet, så himla taskigt tycker jag...men jag tar igen det nu ninja Hör ni det lärar-nissar!? nu pluggar jag japanska så HA HA på er! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:11 pm
oni-chan Blixtra Sugoi! eek Jag ska b? plugga Japanska ^^, Nu i 1:an. Fast det 䲠nog bara i 1:an tror jag.. Well! Det ska bli kul iallafall! heart crying jag fick inte plugga japanska i gymnasiet, så himla taskigt tycker jag...men jag tar igen det nu ninja Hör ni det lärar-nissar!? nu pluggar jag japanska så HA HA på er! whee xD hahaha.. Ow, dom spikar här bakom mig.. I nått metallaktigt.. Det gör ont i mina öron! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:19 pm
Blixtra oni-chan Blixtra tycker jag med.. Men jag tror att dom 䲠klara snart! 3nodding bra ju ^^ det 䲠lite som n䲠pappa ska till jobbet p堭orronen och kommer ner i k? och skramlar med l夯rna -.- jag vill inte vakna vid 崴a n䲠jag har sommarlov gonk gonk Typiskat f?drar.. xDD precis xp oh well måste ju lära mig att gå upp i tid nån gång..speciellt när jag ska jobba med att ta hand om barn o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:25 pm
Blixtra Det iofs. Jag m峴e b? g堵pp tidigt jag med. B?r skolan p堍室ag.. gonk heart usha :/ Oni har ju tagit studenten nu så hon slipper så mycket plugg nu i ett år 3nodding Men det blir väl lite roligt att börja också?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|