|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 12:58 am
snälla bli inte arga, men hur savear man på maplestory xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:14 am
happ det va konstigt att ingen visste?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:28 am
li_kun, tålamod. Klockan tio en onsdagförmiddag kanske det inte är så värst många online.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 1:51 am
Aranea li_kun, tålamod. Klockan tio en onsdagförmiddag kanske det inte är så värst många online. såg det sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:22 am
Jag hade ingen aning om att du var på J-cult! o.o För du var där, ne?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:24 am
Mivi Jag hade ingen aning om att du var på J-cult! o.o För du var där, ne? Ja för det var jag! ^-^ <3 Jag hade en aning om att du var där, för vi pratade ju om det. Men jag han nästan inte träffa någon. :_: Kunde bara stanna en dag. cry Men,men. Jag har en till chans om 3 månader. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:26 am
Lady Blackrose Mivi Jag hade ingen aning om att du var pÃ¥ J-cult! o.o För du var där, ne? Ja för det var jag! ^-^ <3 Jag hade en aning om att du var där, för vi pratade ju om det. Men jag han nästan inte träffa nÃ¥gon. :_: Kunde bara stanna en dag. cry Men,men. Jag har en till chans om 3 mÃ¥nader. whee Ah, just ja, det gjorde vi ju! o.o Ledsen att jag glömde... sad Men hai, i november ses vi. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:27 am
Mivi Lady Blackrose Mivi Jag hade ingen aning om att du var på J-cult! o.o För du var där, ne? Ja för det var jag! ^-^ <3 Jag hade en aning om att du var där, för vi pratade ju om det. Men jag han nästan inte träffa någon. :_: Kunde bara stanna en dag. cry Men,men. Jag har en till chans om 3 månader. whee Ah, just ja, det gjorde vi ju! o.o Ledsen att jag gl?... sad Men hai, i november ses vi. ^^ Det är ok. ^-^ Alla var så upptagna hela tiden.^Jag överlever. Du ska inte på Till uppsala då? xD ^;^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:28 am
li_kun Aranea li_kun, tålamod. Klockan tio en onsdagförmiddag kanske det inte är så värst många online. såg det sad dessutom finns det väl en maple storytråd någonstans o.o?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:29 am
Lady Blackrose Mivi Jag hade ingen aning om att du var pÃ¥ J-cult! o.o För du var där, ne? Ja för det var jag! ^-^ <3 Jag hade en aning om att du var där, för vi pratade ju om det. Men jag han nästan inte träffa nÃ¥gon. :_: Kunde bara stanna en dag. cry Men,men. Jag har en till chans om 3 mÃ¥nader. whee Iiih! tänk om jag såg dig fast jag inte visste att det var du!O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:30 am
Sostrate Lady Blackrose Mivi Jag hade ingen aning om att du var pÃ¥ J-cult! o.o För du var där, ne? Ja för det var jag! ^-^ <3 Jag hade en aning om att du var där, för vi pratade ju om det. Men jag han nästan inte träffa nÃ¥gon. :_: Kunde bara stanna en dag. cry Men,men. Jag har en till chans om 3 mÃ¥nader. whee Iiih! t䮫 om jag så§ dig fast jag inte visste att det var du!O.o Jag tror mÃ¥nga gjorde det. ^-^ xD Men det är okey med mig... ninja Edit: aHh du menar pÃ¥ det sättet. Det gjorde du nog. Jag gick med Erica Och Airiss ibland. :3 ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:31 am
Lady Blackrose Sostrate Lady Blackrose Mivi Jag hade ingen aning om att du var pÃ¥ J-cult! o.o För du var där, ne? Ja för det var jag! ^-^ <3 Jag hade en aning om att du var där, för vi pratade ju om det. Men jag han nästan inte träffa nÃ¥gon. :_: Kunde bara stanna en dag. cry Men,men. Jag har en till chans om 3 mÃ¥nader. whee Iiih! t䮫 om jag så§ dig fast jag inte visste att det var du!O.o Jag tror mÃ¥nga gjorde det. ^-^ xD Men det är okey med mig... ninja <.< hur ser tösen ut då?*klänga på och vara allmänt nyfiken* o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:32 am
Sostrate Lady Blackrose Sostrate Lady Blackrose Mivi Jag hade ingen aning om att du var pÃ¥ J-cult! o.o För du var där, ne? Ja för det var jag! ^-^ <3 Jag hade en aning om att du var där, för vi pratade ju om det. Men jag han nästan inte träffa nÃ¥gon. :_: Kunde bara stanna en dag. cry Men,men. Jag har en till chans om 3 mÃ¥nader. whee Iiih! t䮫 om jag så§ dig fast jag inte visste att det var du!O.o Jag tror mÃ¥nga gjorde det. ^-^ xD Men det är okey med mig... ninja <.< hur ser t? ut d忪klä®§a på ¯ch vara allmä®´ nyfiken* o.o *Skrattar och petar pÃ¥* Jag ser väll ut som jag antar jag. xD <3 Jag är med pÃ¥ en av bilderna. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|