|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 10:50 am
yennifer Valgarv yennifer Valgarv yennifer Valgarv Lol @ Nova in picture. crying I've meet her... domokun heart *Gropes* SCREAM MY NAME! 4laugh Snuuuuuuusk ninja Only if you think dirty ;D I do ninja Of course you do. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:16 am
*stampar in i butiken* HÄR KOMMER ÜBERPARANOIDA MIKUSAGI!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:20 am
Mikusagi *stampar in i butiken* HÄR KOMMER ÜBERPARANOIDA MIKUSAGI! yaay! Mikusagi *kramar* du vara paranoid? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:23 am
airiss Mikusagi *stampar in i butiken* HÄR KOMMER ÜBERPARANOIDA MIKUSAGI! yaay! Mikusagi *kramar* du vara paranoid? o.O Ja, väldigt. Fick åka hem från stan tidigt bara för det sweatdrop Jag tror jag skall gå och grina i någon tråd, eller min blogg...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:26 am
Mikusagi airiss Mikusagi *stampar in i butiken* HÄR KOMMER ÜBERPARANOIDA MIKUSAGI! yaay! Mikusagi *kramar* du vara paranoid? o.O Ja, väldigt. Fick åka hem från stan tidigt bara för det sweatdrop Jag tror jag skall gå och grina i någon tråd, eller min blogg...vart i stan och lekt paranoid nu gå grina o.O *tittar sig förvirrat omkring* ninja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:27 am
Prinsar får vara paranoida...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:32 am
jah det får dom, de får göra som dom vill jag är bara en livvakt här för att lyda *kastar sig platt på marken och inväntar order*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:54 am
airiss jah det fÃ¥r dom, de fÃ¥r göra som dom vill jag är bara en livvakt här för att lyda *kastar sig platt pÃ¥ marken och inväntar order* ... Lägg till mig på MSNmsger!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 11:59 am
*kliver in i butiken och går fram till fruktdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 12:08 pm
Rogga *kliver in i butiken och går fram till fruktdisken* *springer fram till* Ekologiskt odlat! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 12:22 pm
Wieee!!! Folk på klubben säger att jag ser ut som nån från Tekken 4!! *hoppa runt och vara glad* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 12:24 pm
Kit_the_Cat Wieee!!! Folk på klubben säger att jag ser ut som nån från Tekken 4!! *hoppa runt och vara glad* whee Omg heart det är ju värsta grymt X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 12:27 pm
airiss Mikusagi airiss vad ä² det *stirrar lä®§e på ´exten f?tt se nå´´ hemligt meddelande* o.O Ö¨m... de dä² mapparna finns nog bara i Ryus dator om de finns alls.jag tror det med för jag hittade inget hemligt meddelande i texten sweatdrop oh, de funkade itne O: maste ladda upp sidorna ocksa <_<;;; markligt, var ju bara sparade internet platser pa datorn, ska nog fa det att funka O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|