|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 5:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 5:54 am
Jag tror inte Mikusagi menade nåt dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 5:56 am
Petsy Jag tror inte Mikusagi menade nÃ¥t dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_< för min är ju fylld av trojanska hästar, maskar och virus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 5:58 am
Jalkazar Petsy Jag tror inte Mikusagi menade nÃ¥t dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_< för min är ju fylld av trojanska hästar, maskar och virus Det kan finnas sånt, eller spioner, utan att man vet om det ju. Och då menar jag inte bara din dator, det kan finnas i vilken dator som helst..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 5:59 am
Petsy Jalkazar Petsy Jag tror inte Mikusagi menade nÃ¥t dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_< för min är ju fylld av trojanska hästar, maskar och virus Det kan finnas sånt, eller spioner, utan att man vet om det ju. Och då menar jag inte bara din dator, det kan finnas i vilken dator som helst..Hmmm men en trojansk häst är en spion though
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:04 am
Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jag tror inte Mikusagi menade nÃ¥t dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_< för min är ju fylld av trojanska hästar, maskar och virus Det kan finnas sånt, eller spioner, utan att man vet om det ju. Och då menar jag inte bara din dator, det kan finnas i vilken dator som helst..Hmmm men en trojansk häst är en spion though Beror ju på hur man ser det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:06 am
Mikusagi Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jag tror inte Mikusagi menade nÃ¥t dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_< för min är ju fylld av trojanska hästar, maskar och virus Det kan finnas sånt, eller spioner, utan att man vet om det ju. Och då menar jag inte bara din dator, det kan finnas i vilken dator som helst..Hmmm men en trojansk häst är en spion though Beror ju på hur man ser det.en trokansk häst kan ju vara som ett vägbygge för inkommande virus soldater gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:18 am
Red-Zan Mikusagi Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jag tror inte Mikusagi menade nÃ¥t dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_< för min är ju fylld av trojanska hästar, maskar och virus Det kan finnas sånt, eller spioner, utan att man vet om det ju. Och då menar jag inte bara din dator, det kan finnas i vilken dator som helst..Hmmm men en trojansk häst är en spion though Beror ju på hur man ser det.en trokansk häst kan ju vara som ett vägbygge för inkommande virus soldater gonk jag tror inte att det finns bevis för att dom använde en häst som kamoflauge
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:24 am
Jalkazar Red-Zan Mikusagi Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jag tror inte Mikusagi menade nÃ¥t dumt, utan att hon bara är rädd om sin dator.. <_< f?in ä² ju fylld av trojanska hä³´ar, maskar och virus Det kan finnas så®´, eller spioner, utan att man vet om det ju. Och då enar jag inte bara din dator, det kan finnas i vilken dator som helst..Hmmm men en trojansk hä³´ ä² en spion though Beror ju på ¨ur man ser det.en trokansk hä³´ kan ju vara som ett vä§¢ygge f?nkommande virus soldater gonk jag tror inte att det finns bevis f?tt dom anv䮤e en hä³´ som kamoflauge Meep? Is that not common sense? I gather me source is at fault then whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:33 am
Någon gaia professor som kan hjälpa mig? Blivit Gaia språk skadad så jag skriver på engelska i detta svenska gille xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:36 am
Red-Zan Någon gaia professor som kan hjälpa mig? Blivit Gaia språk skadad så jag skriver på engelska i detta svenska gille xd Jag tror inte det gör så mycket om man skriver på engelska här sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 6:39 am
Petsy Red-Zan N姯n gaia professor som kan hj䬰a mig? Blivit Gaia språ« skadad så ªag skriver på ¥ngelska i detta svenska gille xd Jag tror inte det g?å ycket om man skriver på ¥ngelska hä² sweatdrop Okai Petsy^_^..aww du ser ut som en söt liten Whitecloak chick smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|