|
|
|
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 1:51 pm
Cherry Doodlez On my mind... hrm... Dat een vriendin van me een vriendje heeft gevonden via internet. Hij woont in Zweden en ik weet niet of ze er nou wel zo goed aan doet... dat ligt naast de deur... en misschien eerst aankijken? Misschien is het maar een fase smile OMM: mijn pakketje was er snel O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 2:49 pm
Omm; Ik wil toch naar rhodos dit jaar! biggrin Ben helemaal happy eigenlijk >.< Zin in weekend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 10:08 pm
omm: mooi weer van daag ... heb alleen het idee dat ik op de verkeerde plek zit sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 10:14 am
Newborn Requiem Lorraaa Newborn Requiem I won't change to fit your man... Vage week... Morgen werken, donderdag ook, vrijdag jarig + dom zuipen, zaterdag werken + s'avonds dom zuipen. Zondag uit eten + dom zuipen...
Gah, wat heb ik het eigenlijk zwaar.... confused Take me as I am. laat me raden.. jouw levensloop is werken en zuipen? =P I won't change to fit your man... Neeeee, ik ben ook vaak de Bob. xD Take me as I am. ''je bent top, Bob''.. oh ik krijg meteen die reclame in m'n hoofd xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 12:14 pm
mijn hersensijn leeg vandaag XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 10:51 pm
gister naar de sportschool.. komen we daar aan, sportief en wel met sportkleding.. jawel is hij dicht (goede vrijdag) dus jaa.. toen zijn we bij de febo gaan eten hahah overgestelde.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 3:23 am
Ik ben zo trots! Ik heb helemaal in mijn eentje mijn mini laptop aangesloten op ons beveiligde netwerk =D Waaaai!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 11:29 am
Fietsen door het bos als de zon ondergaat is zooo mooi heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 4:53 am
Too much information Well I said you're good for nothing Come on to the back I said your needless good for something Guess I'd better sell you now Guess I'll bet I'll be around
Singing for your questions But you've stolen all of my answers Too much entertainment drove my knights out of their corner Tell me that you've seen a ghost I'll tell you what to fear the most
Stop! I said it's happening again! We're all wasting away! We're all wasting away!!!
tudududuuuuu tudududuuu..
oh sorry
.. dat liedje heb ik in mijn hoofd xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 8:36 am
well een leuk nummertje =D
omm: akelig weer buiten XP klef, warm, vochtig... en ik heb honger, maar ben ook misselijk XD vrolijk pasen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 2:01 am
kittyocean well een leuk nummertje =D omm: akelig weer buiten XP klef, warm, vochtig... en ik heb honger, maar ben ook misselijk XD vrolijk pasen? als het regent dan regent het te veel.. als het zonning is dan is er te veel zon xD.. hier valt de klefheid volgens mij nog wel mee.. ik vind het wel lekker zo =) (ik zat in iedergeval steeds maar te zeuren dat het moest stoppen met regenen en dat het tijd was voor de lente.. dus ik houd maar wijselijk mijn mond rolleyes )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 2:47 am
ik houd helemaal niet van hitte XP Vandaag is het veel beter; beetje fris, maar niet zo benauwd als gisteren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 2:53 pm
Ik heb me vakantie nu toch definitief geboek biggrin Haha 10 dagen naar Kos (in Griekenland) en toevallig heet dat hotel gaia gardens razz Hoe toevallig dat gaia.. Heb er helemaal zin in =D
Morgen om 8u sochtends de deur uit... echt niet meer gewend! En dan pas om half 9 's avonds weer thuis, ben al moe bij de gedachte zeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:14 am
@ Forbidden: Maak een foto van het hotel en plak je avi er over heen XP En ENJOY!!
OMM: Ik voel me erg gemeen vandaag. Heb zo'n zin om gewoon iemand op te zoeken en anoniem te flamen... maar dat kan niet en dat mag niet... al kramen sommige mensen online erge onzin uit...
'Manga meisjes hebben altijd rare kapsels van wel een halve meter lang! Zoals dit meisje, het haar lijkt net een schorpioenenstaart! En ze lijkt net een elfje!' (plaatje van Aerith uit Final Fantasy 7)
Als je doet alsof je alles weet, plaats dan op z'n minst geen klinklare onzin!
Maar goed, je kan niet op dat/die blog zetten: 'denk je wel eens na voordat je al die onzin op het internet zet?' of 'Hersens zijn niet je sterkste kant, of wel? Ja? Misschien ze eens gebruiken, kan een idee zijn...'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 2:13 pm
Hahah XD Doet me denken aan die reclame van die dat programma met die domme wijfen... die niet weten dat New Delhi in India ligt ipv. Amerika..
omm: French manicure gedaan.. best lastig, me linker hand is mooi alleen me rechter hand slordig.. sja ik ben ook rechts razz
Ik wil shampoo van de lushh! Maar moet van mezelf eerst de overige shampoo's opmaken. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|