|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 1:13 am
QYDrop gonk waarom ! WAAROM gonk .... kennen ze hier geen passen ... met lekker paaseitjs crying ze kennen daar geen pasen..? O_o omm: .. mijn benen beginnen nu toch wel flink pijn te doen xD, ze zijn namelijk nogal blauw want ik ben gisteren samen met een vriendin van de fiets gevallen (en het was onze schuld.. we waren nogal melig xD) en toen vielen we zo op de weg.. en toen kwam er een asociaale auto aan gereden die ons bijna dood reed -.-.. maar goed toen was het wel grappig ondanks dat mijn voorwiel dus helemaal schuin stond en mijn spatbord zijn beste tijd heeft gehad.. ik ga anders nog wel even naar de fietsenmaker rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 4:02 am
Lorraaa ze kennen daar geen pasen..? O_o nee niet echt ... groten deels is het geloof hier moslim. maar totaal niet zo als wij dat kennen ... gaat ongeveer net zo als bij ons ... je merkt er niks van. maar goed niet te min is er dus geen pasen stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 5:24 am
QYDrop Lorraaa ze kennen daar geen pasen..? O_o nee niet echt ... groten deels is het geloof hier moslim. maar totaal niet zo als wij dat kennen ... gaat ongeveer net zo als bij ons ... je merkt er niks van. maar goed niet te min is er dus geen pasen stressed oh vandaar.. nu snap ik het.. nou je zou eigenlijk daar als nog chocolade paaseitjes moeten hebben. Het zou voor mij wel een vreemd pasen zijn zonder chocolade xD.. maar ok.. er zijn ergere dingen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 5:30 am
Lorraaa QYDrop Lorraaa ze kennen daar geen pasen..? O_o nee niet echt ... groten deels is het geloof hier moslim. maar totaal niet zo als wij dat kennen ... gaat ongeveer net zo als bij ons ... je merkt er niks van. maar goed niet te min is er dus geen pasen stressed oh vandaar.. nu snap ik het.. nou je zou eigenlijk daar als nog chocolade paaseitjes moeten hebben. Het zou voor mij wel een vreemd pasen zijn zonder chocolade xD.. maar ok.. er zijn ergere dingen er is natuurlijk wel chocolade ... alleen niet in de form van eitjes stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 5:35 am
QYDrop Lorraaa QYDrop Lorraaa ze kennen daar geen pasen..? O_o nee niet echt ... groten deels is het geloof hier moslim. maar totaal niet zo als wij dat kennen ... gaat ongeveer net zo als bij ons ... je merkt er niks van. maar goed niet te min is er dus geen pasen stressed oh vandaar.. nu snap ik het.. nou je zou eigenlijk daar als nog chocolade paaseitjes moeten hebben. Het zou voor mij wel een vreemd pasen zijn zonder chocolade xD.. maar ok.. er zijn ergere dingen er is natuurlijk wel chocolade ... alleen niet in de form van eitjes stressed oh hier kom ik weer met één van mijn super intelligente ideeën..: smelt de chocolade om.. tot.. PAASEITJES 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 10:49 am
I won't change to fit your man... Vage week... Morgen werken, donderdag ook, vrijdag jarig + dom zuipen, zaterdag werken + s'avonds dom zuipen. Zondag uit eten + dom zuipen...
Gah, wat heb ik het eigenlijk zwaar.... confused Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 11:23 am
Newborn Requiem I won't change to fit your man... Vage week... Morgen werken, donderdag ook, vrijdag jarig + dom zuipen, zaterdag werken + s'avonds dom zuipen. Zondag uit eten + dom zuipen...
Gah, wat heb ik het eigenlijk zwaar.... confused Take me as I am. laat me raden.. jouw levensloop is werken en zuipen? =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 1:45 pm
vandaag is echt niet gelopen zoals ik dat wilde *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 1:54 pm
Why not kit ;o
Lekker zo'n weekje zonder school =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 9:03 pm
wha ... wie wat ?? stare
ik haat dat GAOS ! en dan bellen ze ook nog op dat ik moed werken gonk daar heb ik eve geen tijd voor jongens scream
ik geloof dat ik eve rust moed nemen sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 5:27 am
allemaal van die kleine dingetjes die mis gingen
en nu dat akelige miezerweer... XP
En ik heb het KOUD! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 10:53 am
kittyocean allemaal van die kleine dingetjes die mis gingen en nu dat akelige miezerweer... XP En ik heb het KOUD! XD pak zo'n zachte deken die haast iedereen wel volgens mij thuis heeft.. en maak wat warme chocolademelk (dat helpt) =P en het weer was trouwens best regenachtig.. maar ik had er dus vandaag geen last van xD.. ik weet niet wat ik had.. ik ging in een tussenuur met wat vrienden lekker buiten lopen x3.. en wij stonden daar zo op het plein in dat heerlijke weer en je zag alle mensjes in klaslokalen zo naar ons kijken van ''wat een idioten.. neutral '' rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 1:43 pm
Morgen una chocolade taart bakken denk ik biggrin
En nog wat solicitatiebrieven de deur uit, hoop dat ik binnekort wat reacties ontvang
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 11:15 am
Lorraaa Newborn Requiem I won't change to fit your man... Vage week... Morgen werken, donderdag ook, vrijdag jarig + dom zuipen, zaterdag werken + s'avonds dom zuipen. Zondag uit eten + dom zuipen...
Gah, wat heb ik het eigenlijk zwaar.... confused Take me as I am. laat me raden.. jouw levensloop is werken en zuipen? =P I won't change to fit your man... Neeeee, ik ben ook vaak de Bob. xD Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 12:31 pm
On my mind... hrm... Dat een vriendin van me een vriendje heeft gevonden via internet. Hij woont in Zweden en ik weet niet of ze er nou wel zo goed aan doet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|