Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 419 420 421 422 423 424 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 10:53 am

.~Horsie~Anne~.
*ziek*

Heeel verkouden en doodop crying

aw veel beterschap!

OMM: woa ik houd van dit weer.. ik ben alle tussenuren en pauzes nog maar buiten te vinden ^^
PostPosted: Wed Apr 01, 2009 1:24 pm

- WTH, waarom heeft mijn zwemstudent me niet verteld dat hij bij judo goud heeft gewonnen!? (of uberhaupt dat hij op judo zit! XD) Dan kon ik hem feliciteren! Maar nee, meneer meldt zich af voor de les van zaterdag dus zie ik hem woensdag pas weer... en ik lees net zijn super prestatie!!

- Yay! Andere zwemstudent heeft vandaag 3x gedaan wat hem weken niet meer lukte!! Ik was zoooooo trots!

- Morgen vroeg opstaan... vroeger dan zelfs op zaterdag! Gaaah! Wat je al niet over hebt voor een ANDERE zwemstudent XD

Ja, ik ben betrokken bij mijn kids. En dan nog morgen werken ook...

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 2:21 pm

ahw vet lief kit :3 respect!

Pff ik heb het zo gehad met leren, verlies nu om het kwatier mijn aandacht waardoor alles veel langer duurt! Vanaf dinsdag week vrij. =D

You spin me right round, baby right round, like a record baby right round right round biggrin Oude versie is eigenlijk leuker haha
PostPosted: Thu Apr 02, 2009 2:55 am

nog even doorbijten Forbidden; dan kun je genieten! En hopelijk is het dan ook nog steeds mooi weer!!

Ik wil niet naar mijn werk XP

kittyocean
Captain

Rain8ow

PostPosted: Thu Apr 02, 2009 11:40 am

Ik word zo blij van dat mooie weer, jammer dat het nu al donker is..
En ik heb teveel snoep gekocht, nu kan ik niet meer stoppen met eten evil
PostPosted: Thu Apr 02, 2009 1:58 pm

Mm ex van me ma is vandaag voor het eerst langs geweest, gelukkig was me moeder niet thuis.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 8:48 am

The Forbidden Angel
Mm ex van me ma is vandaag voor het eerst langs geweest, gelukkig was me moeder niet thuis.

ik hoop dat alles goed is?

OMM: Wow... meer dan een uur wii fit XP wat actief van mijzelf!!
PostPosted: Fri Apr 03, 2009 1:08 pm

@kit, ja het verloopt tot nu toe echt stukken rustiger dan we allemaal hadden gedacht. Ik hoop dat het zo blijft!

Hoe is de wii fit? biggrin Geld waard?

Ohh.. 1 chocolade paaseitje smaakt naar meer D:

The Forbidden Angel

ButtonFly

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 1:46 pm

Ik heb gister de hele dag gewerkt. Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Ik moet morgen de hele dag werken. Ik heb alleen dinsdag van het heerlijke weer kunnen genieten. En vandaag in m'n etenspauze. Echt balen.
PostPosted: Sat Apr 04, 2009 2:34 am

OMM: snep.. net nu ik de guild weer even wil doorploegen moet ik koffie gaan zetten -.-.. nou zometeen dan

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 11:36 am

spieeeeerpijn XD
PostPosted: Sun Apr 05, 2009 1:45 am

OMM: ik krijg steeds meer neigingen om nu naar beneden te rennen en een handje van die chocolade eitjes te pakken.. maaar ik houd me in.. xD

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 1:44 pm

Great, ik wilde rijstepap eten maar dat kon niet want ik was de hele dag in touw ¬¬ tekenen, tekenen, tekenen en nu snel ff gaia...
PostPosted: Mon Apr 06, 2009 1:56 pm

Door die post van lorraa heb ik ineens ook wel erg veel zin in die paaseitjes naast me...

Ahh van de toetsen af smile moet alleen nog doordringen

The Forbidden Angel

QYDrop

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 8:36 pm

gonk waarom ! WAAROM gonk .... kennen ze hier geen passen ... met lekker paaseitjs crying
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 419 420 421 422 423 424 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games