|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 4:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 4:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 4:35 am
Chibi Strawberry Jag gjorde slut p� mina 100 kronor p� mobilen p� 3 dagar. smile S� g�r det n�r man �ker Cinderella. Slösaktigt. 3nodding Jag gjorde av med... 350kr på litet mindre än en vecka. På en person. Mamma blev litet purken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 5:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 6:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 6:48 am
*Pose* I'm a superhero! cool ...But that's a secret. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 6:50 am
Valgarv *Pose* I'm a superhero! cool ...But that's a secret. ninja *skutta fram till Valgarv* Kan jag få er autograf, farbror superhjälte? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 6:54 am
Petsy Valgarv *Pose* I'm a superhero! cool ...But that's a secret. ninja *skutta fram till Valgarv* Kan jag få er autograf, farbror superhjälte? :3*Ger henne en melon med sin autograf på* cool Sådärja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 6:56 am
Valgarv Petsy Valgarv *Pose* I'm a superhero! cool ...But that's a secret. ninja *skutta fram till Valgarv* Kan jag få er autograf, farbror superhjälte? :3*Ger henne en melon med sin autograf på* cool Sådärja. *Kramar om melonen ömt* Jag är världens lyckligaste tjej crying crying heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 6:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 6:59 am
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Pose* I'm a superhero! cool ...But that's a secret. ninja *skutta fram till Valgarv* Kan jag få er autograf, farbror superhjälte? :3*Ger henne en melon med sin autograf på* cool Sådärja. *Kramar om melonen ömt* Jag är världens lyckligaste tjej crying crying heart heart H? var f?ktig med den d䲠nu, lilla damen. Man vet aldrig vilka onda tjuvar som lurar bakom h?n. 3nodding Yes sir! :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 7:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 7:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 7:10 am
IHH!!! gonk .. M-min melon!! *Tar fram en yxa* Ge mig tillbaks den! evil Or I'll follow you to the end of the world..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|