|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 12:59 am
aha okej... men man kan väl inte hitta nitemare headband eller angelic headband i en blue giftbox?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:01 am
li_kun aha okej... men man kan vä¬ inte hitta nitemare headband eller angelic headband i en blue giftbox? nej de va inget stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:05 am
Hear my call of suffering! gonk *Fått slut på pengar på mobilen*... ... ... ...I suck! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:13 am
Valgarv Hear my call of suffering! gonk *Fått slut på pengar på mobilen*... ... ... ...I suck! gonk crying Du ringar/smsar väl för mycket? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:16 am
Aranea Valgarv Hear my call of suffering! gonk *Fått slut på pengar på mobilen*... ... ... ...I suck! gonk crying Du ringar/smsar väl för mycket? o.O Very much so..<_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:19 am
*hoppar runt och dunkar huvudet i väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:19 am
Valgarv Aranea Valgarv Hear my call of suffering! gonk *Fått slut på pengar på mobilen*... ... ... ...I suck! gonk crying Du ringar/smsar väl för mycket? o.O Very much so..<_> ehehe välkomen till klubben 3nodding ... samma här har mina pengar på moben i några dar ba mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:52 am
vaför kan jag inte sälja mina items i min affär gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 1:55 am
Jag fick nya pengar på mobben för nåra dar sen blaugh Och har bara gjort av med 2kr sen dess *skryt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:01 am
Petsy Jag fick nya pengar pÃ¥ mobben för nÃ¥ra dar sen blaugh Och har bara gjort av med 2kr sen dess *skryt* Lalalala..*Ignorerar och spelar på sin lilla harpa* <_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:01 am
guh vad jobbig om man moste gö så hära kan man inte ha hur långe tid som helst gonk i en affär
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:03 am
Petsy Jag fick nya pengar pÃ¥ mobben för nÃ¥ra dar sen blaugh Och har bara gjort av med 2kr sen dess *skryt* Fick 150:- för 4dagar sen, har bara skickat ett sms =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:04 am
Krimz0r Petsy Jag fick nya pengar på mobben för nåra dar sen blaugh Och har bara gjort av med 2kr sen dess *skryt* Fick 150:- f?dagar sen, har bara skickat ett sms =P *Spelar högre* =___=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:11 am
*Klipper av strängarna* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:12 am
Jag gjorde slut på mina 100 kronor på mobilen på 3 dagar. smile Så går det när man åker Cinderella.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|