Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 418 419 420 421 422 423 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 1:08 pm

ik zie een scene op de tv:

agenten achtervolgen een jongen en om 1 of andere domme reden komt hij in een vuilniswagen terecht. Kleppen van de pers gaan dicht. Agenten roepen naar de bediener: STOP, ZET HEM STIL!!... maar de bediener hoort niets.... en de jongen wordt verpletterd...

............. hallo.... HALLO!!!? Je hebt een geweer!! Schiet in de lucht! Richt op de grond voor de bediener! Dat trekt heus wel zijn aandacht! Of spring zelf van die verhoging naar beneden! Er zijn nog zoveel mogelijkheden maar de agenten staan gewoon STIL!!

............ En tja, dat dacht ik nu op dit moment XP
PostPosted: Fri Mar 27, 2009 3:44 pm

Damn stressed. Ga t hele weekend lekker niks doen.
Morgenochtend it begins... 's ochtendsvroeg komt ie in NL aan stressed

The Forbidden Angel

Nerinn

PostPosted: Sat Mar 28, 2009 7:45 am

"Ik heb een onwijze *** - dag vandaag"

Dat ging er wel zo ongeveer door mn hoofd toen ik de titel van het topic zag stressed Gezellig stare
PostPosted: Sat Mar 28, 2009 9:04 am

omm: ik schrijf absoluut geen literatuur.... en ben er mijzelf erg dankbaar voor!!

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 5:47 am

Omm: Ik wou dat die downloads eens sneller gingen, en ik hoop echt dat ik m'n wiskunde nu eindelijk begrijp, want ik wil echt ontzettend graag een goed cijfer halen voor die toets morgen.
PostPosted: Sun Mar 29, 2009 2:13 pm

Veel succes en ik kan me ook ergeren aan trage downloads XD

OMM: Wow, van constant afgeschakeld worden tot weer volledig werken... waarom verbaasd het me niet XD Ach, ben al blij dat ik weer mag werken XP Anders verdien ik ook weer geen geld smile Maart is een mager maandje geworden!

En verder: ik heb een hele slimme Windows Media Player O.o de visualisaties passen zich heeeel erg goed aan de muziek aan ^.^

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 10:25 am

kittyocean
Veel succes en ik kan me ook ergeren aan trage downloads XD

OMM: Wow, van constant afgeschakeld worden tot weer volledig werken... waarom verbaasd het me niet XD Ach, ben al blij dat ik weer mag werken XP Anders verdien ik ook weer geen geld smile Maart is een mager maandje geworden!

En verder: ik heb een hele slimme Windows Media Player O.o de visualisaties passen zich heeeel erg goed aan de muziek aan ^.^

mijn windows media player gaat altijd door met het spelen van muziek als ik het al heb afgesloten
PostPosted: Mon Mar 30, 2009 12:02 pm

ONM:
ik kom hier veelste weinig,... ik heb ook zo veel te doen.

verder ben ik bezig met me flash spel voor school daar ben ik best wel mee bezig

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

The Faded Page

Dapper Flatterer

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 12:36 pm

I won't change to fit your man...

To write my paper, or not to write.
That's the question.

Take me as I am.
PostPosted: Mon Mar 30, 2009 2:05 pm

Veel te doen dit weekend weer.. Gelukkig volgende week ff wat minder!
Wel een lekker weekendje achter de rug smile

The Forbidden Angel

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 5:11 am

Geen flauw idee wat er net gebeurde. Ik ging met men moeder naar de winkel, zakdraagservice en voor wat buiten te zijn, maar voor we bij de deur zijn stelde ik voor om naar de Delhaize te gaan. Zij ziet naar mij en zegt dat ze naar de Aldi moest. Ik had absoluut geen goesting om naar den Aldi te gaan en vroeg waarom. Zij zei dat ze hesp en koffiefilters nodig had omdat die daar goedkoper zijn. Ja ok, zeg ik, maar in den delhaize hebben ze er ook goedkopere. Zij antwoord: Nee, de die hebben ze niet. Dus ik antwoord, ah, het is voor het product zelf te doen dan. Zij begint te flippen, zegt dat ik maar thuisblijf en ze trapt het af. oké dan ... wat was da?
PostPosted: Tue Mar 31, 2009 9:52 am

Oef heb 't gehad.. maar moet doorgaan. Tot nu toe vandaag 95 pagina's gelezen/geleerd/samengevat.

The Forbidden Angel

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 10:31 am

*ziek*

Heeel verkouden en doodop crying
PostPosted: Tue Mar 31, 2009 11:01 am

.~Horsie~Anne~.
*ziek*

Heeel verkouden en doodop crying

awe, knuf!!

@ Lorraaa: de mijne ook wel eens XP

kittyocean
Captain

candy_loves_candy

PostPosted: Wed Apr 01, 2009 10:08 am

OMM: Ik moet hier ook weer eens vaker komen. En tis eindelijk weer lekker weer biggrin .
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 418 419 420 421 422 423 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games