|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 8:18 am
alweer reclame voor die guild :S.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 9:23 am
Hmmm reclame maken voor het ene gilde bij een ander gilde .... Mag dat wel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 9:27 am
Eastvane alweer reclame voor die guild :S......... ja iemand heeft een nieuwe banner voor me gemaakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 11:27 am
•♥• Tot op zekere hoogte..
Je mag best een of twee keer likjes posten.. maar niet iedere dag in drie topics etc, dat is ongeoorloofde reclame. Maar je mag mensen wel "attenderen" op dingen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 9:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 8:20 am
*zit in een hoekje rustig te tekenen*
*zwaait* HIyah! >.> <.<
Hmm rustig hier confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 9:27 am
Darlaa •♥• Tot op zekere hoogte..
Je mag best een of twee keer likjes posten.. maar niet iedere dag in drie topics etc, dat is ongeoorloofde reclame. Maar je mag mensen wel "attenderen" op dingen. •♥• Ik zag net dat er in het entertainment forum zelfs een speciaal topic voor is... Staat op pagina 2 xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 9:33 am
Zakou Nenharma Darlaa •♥• Tot op zekere hoogte..
Je mag best een of twee keer likjes posten.. maar niet iedere dag in drie topics etc, dat is ongeoorloofde reclame. Maar je mag mensen wel "attenderen" op dingen. •♥• Ik zag net dat er in het entertainment forum zelfs een speciaal topic voor is... Staat op pagina 2 xD •♥• Welke dan? er is een link list maar die was speciaal voor nederlandse guild en topics en topics en guilds van nederlanders. en de andere is een entertainment thread is voor andere sites en dergelijke. Ik vind ze eigenlijk een beetje vaag miss moeten we ze sluiten en wat nieuws verzinnen. maar een reclame topic lijkt me ook niet echt een goed idee een beetje om spam vragen of juist wel? zodat het daar naartoe getrokken wordt.. probleem is dan wel dat de meeste mensen die dat soort dingen posten niet verder dan het mail forum komt.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 9:51 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa •♥• Tot op zekere hoogte..
Je mag best een of twee keer likjes posten.. maar niet iedere dag in drie topics etc, dat is ongeoorloofde reclame. Maar je mag mensen wel "attenderen" op dingen. •♥• Ik zag net dat er in het entertainment forum zelfs een speciaal topic voor is... Staat op pagina 2 xD •♥• Welke dan? er is een link list maar die was speciaal voor nederlandse guild en topics en topics en guilds van nederlanders. en de andere is een entertainment thread is voor andere sites en dergelijke. Ik vind ze eigenlijk een beetje vaag miss moeten we ze sluiten en wat nieuws verzinnen. maar een reclame topic lijkt me ook niet echt een goed idee een beetje om spam vragen of juist wel? zodat het daar naartoe getrokken wordt.. probleem is dan wel dat de meeste mensen die dat soort dingen posten niet verder dan het mail forum komt.. •♥• mee eens dat het geen goed idee is en ook mee eens dat ze wel dicht kunnen. Ik zat daar ook al te denken.. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 11:43 am
Morticia Parintjir Hmmm reclame maken voor het ene gilde bij een ander gilde .... Mag dat wel? ik had et al gevraagd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 11:35 pm
school....... ik vond t best leuk, maar om nou weer zo vroeg op te staan...... confused confused confused confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 12:54 am
Ik ben van mening dat reclame maken wel mag, maar als je doorhebt dat er gewoonweg geen interesse in de guild voor is, heeft het geen nut om door te gaan met reclame maken. Dan wekt het enkel ergernis. Misschien moet er maar een speciale reclame topic komen. Kun je mensen wijzen op andere guilds enzo. Misschien dan enkel de regel dat je maar eenmaal per pagina reclame mag maken, en als je merkt dat mensen geen interesse hebben gewoon stoppen. En hetgene waarvoor je reclame maakt moet ook wel gigantisch verschillend zijn van deze Guild. Dus niet een "welkom in NL Gaia" Guild; dat is net zoiets als bij de Albert Heijn staan en reclame voor de Super maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 8:57 am
Ik was half 3 uit. En ben nu thuis. Stomme trein/sijn/spoor storingen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 9:22 am
*blink blink* Nani... Dat is wel heel erg laat 0.o
Rotterdam? Ik geloof dat daar een staking was. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 10:03 am
in utrecht was een stroomstoring. ik had echt zwaar mazzel dat ik na n half uurtje / 3 kwartier naar huis kom... afteral moet ik zeggen dat ik t niet zo'n ramp vind als ik VAN school om en ik moet w8en omdat die treinen weer eens probs hebben... op zo'n moment blijf ik nuchter, wanneer ik echter minder vrolijk/blij word is als ik de massa's mensen op de trein zie afrennen en bij mezelf al kan bedenken dat t weer eens een heel $%#% uur staan word... ik had gelukkig een plaatsje weten te veroveren maar erm hehehehe...
der kwam dus ACHTER mij een zwangere vrouw aan die ik niet had gezien.... dus de vrouw tegen over mij stond op en die zei oh gaat u maar zitten.... terwijl ik daar lekker zat van me patatje te genieten ( je moet toch iets doen in zo'n half uurtje/3 kwartier.) ma goed ik voelde me lullig ik d8 s**t ik had ook kunnen opstaan..... mja patatje op ga krantje lezen... komt er n vrouw aan die der been in t gips had..... en ik kijk zo op maar dacht er niet bij na dus WEER staat er iemand naast me op gaat u maar zitten en weer d8 ik s**t.... dat had IK moeten zijn -_-.... voelde me dus lekker aso =(.
mah goed, ben thuis en veilig razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|