|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:44 am
Silence_P xironghostx kollar i den själv och ser att alla twister är slut... *rycker åt sig en iglo* Jahapp! Hur e de med dig då? de e väll bra sj???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:44 am
Silence_P Jalkazar Silence_P FrodoLouLou ...ni bråkar om glass? -_- Jalkazar har ätit upp alla Twister! gonk Mohahaha.. å ni kan inte göra nåt åt de *äter på den sista twistern* *tar upp sin Frysbox ur bakfickan* *Plockar fram tio Twister* Nån som vill ha Twister?? xd JAG *tar frysboxen å alla twister* *stoppar alla i munnen samtidigt* Mmmmm... kladdigt å gott
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:45 am
Jalkazar JAG *tar frysboxen å alla twister* *stoppar alla i munnen samtidigt* Mmmmm... kladdigt å gott gonk scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:48 am
Silence_P Jalkazar JAG *tar frysboxen å alla twister* *stoppar alla i munnen samtidigt* Mmmmm... kladdigt å gott gonk scream måååsttte ha aaaa tww ii issssster xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:49 am
xironghostx Silence_P Jalkazar JAG *tar frysboxen å alla twister* *stoppar alla i munnen samtidigt* Mmmmm... kladdigt å gott gonk scream måååsttte ha aaaa tww ii issssster xp *tar fram en dammig Twister med utgångsdatum 1999* Varsågod!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:50 am
Silence_P xironghostx Silence_P Jalkazar JAG *tar frysboxen å alla twister* *stoppar alla i munnen samtidigt* Mmmmm... kladdigt å gott gonk scream måååsttte ha aaaa tww ii issssster xp *tar fram en dammig Twister med utgångsdatum 1999* Varsågod! tack... mmmmmmmmmmmmmmmmmmm gott
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:51 am
Jalkazar Silence_P Jalkazar Silence_P FrodoLouLou ...ni bråkar om glass? -_- Jalkazar har ätit upp alla Twister! gonk Mohahaha.. å ni kan inte göra nåt åt de *äter på den sista twistern* *tar upp sin Frysbox ur bakfickan* *Plockar fram tio Twister* Nån som vill ha Twister?? xd JAG *tar frysboxen å alla twister* *stoppar alla i munnen samtidigt* Mmmmm... kladdigt å gott *trycker in alla twister i Jalkazars mun så långt det går och försöker kväva honom* Kolla vad jag har snott!! *Plockar fram 3 twister*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:51 am
Dogcamp *trycker in alla twister i Jalkazars mun så långt det går och försöker kväva honom* Kolla vad jag har snott!! *Plockar fram 3 twister* GEEEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIIIIIIIIGG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:54 am
går in till lagret på ica
åhhh en hel låda med twister *stoppar lådan i bakfickan samt smyger in i ett hörn och börjar smaska*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:54 am
*Gömmer dom i håret när ingen ser på*
F.ö så tycker Miradjii att jag brukar avbryta folk i deras diskussioner så jag förstör.. Vet att jag gjorde det i Nightmare Asuras tråd och ber om ursäkt om det.. Tycker ni att jag beter mig så.. Isåfall ska jag försöka ändra på mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:55 am
xironghostx går in till lagret på ica åhhh en hel låda med twister *stoppar lådan i bakfickan samt smyger in i ett hörn och börjar smaska* Ser Dig! DELA MED DIG AV STÖLDGODSET!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:56 am
Dogcamp *Gömmer dom i håret när ingen ser på* F.ö så tycker Miradjii att jag brukar avbryta folk i deras diskussioner så jag förstör.. Vet att jag gjorde det i Nightmare Asuras tråd och ber om ursäkt om det.. Tycker ni att jag beter mig så.. Isåfall ska jag försöka ändra på mig.. *Snor en Twister* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|