|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2012 10:32 am
Zijn er nog mensen van hier die op AnimeCon zullen rondspoken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2012 11:30 am
Ik ik ik ik ik spook er rond ^^ na ja zo wit ben ik nou ook weer niet XD maar goed als je Zero no Tsukaima kent dan ken je wss Siesta ook want haar ga ik cosplayen dus ik loop de hele dag in een maids dress rond ik ben er iig t hele weekend (ow yea) maar iig zaterdag draag ik mijn cosplay mis vrijdag ook maar zondag weet ik nog niet XD
Maar laat maar weten welke dag je komt ^^
( ik ben helemaal hieper want ik heb er echt vet veel zin in)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2012 2:01 pm
Heheeeeee Siesta nice nice XD ik zal rondkijken, en hyperness check voor mij ook. Als je een rood/zwart zentai pak (Marvel Deadpool (Wade Wilson(Ryan Renolds) uit X-Men Origins: Wolverine, excl de spieren)) ziet rondhuppelen, waarschijnlijk 3 stuks, ben ik de langste, incl zwaardjes en speelgoedpistooltjes. ZIN IN! tot komend weekend sowieso mrgreen ben HEUL benieuwd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2012 11:40 pm
Ik heb al keltfest op mijn planning staan =....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2012 10:28 am
En ik ben er dit keer ook niet bij; sorry sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2012 3:17 am
sorry ben er ook niet. deels omdat mijn vriendin nu examens heeft en ander deels... ik weet er eigenlijk heel heel weinig van die con af sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2012 9:57 am
Nou for instance, het is in Almeloooooooo.
Maar Abunai > AnimeCon tho.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2012 12:07 pm
Ikzelf vond Abunai leuker dan Animecon, maar de Tsunacon vind ik nog leuker XP
But nothing beats the Elf Fantasy Fair XP
En ik ga alleen als standhouder, dus misschien zie ik het daarom anders =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2012 2:52 pm
Achja, ze hebben een zwembad biggrin en dingen te doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2012 1:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2012 12:46 pm
Deadpool is even better! Kan niet wachten, Menketi ik ben de gast met de veeeeeel te coole zelfgemaakte zwaardjes. kekekeke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2012 11:28 am
Sword? I heard sword! Picture, picture!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2012 6:50 am
ik heb geprobeerd naar je uit te kijken is alleen niet gelukt. en ik heb mijn cosplay ook niet heel lang aangehad het was echt bloedheet -.- dus liep ik in mijn gewone kloffie rond maar ik heb het wel leuk gehad ^^ Maar ik ben er op abunai weer en ik zal rond die tijd wel laten weten in wat ik zal rondlopen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2012 1:14 pm
Ik ga ook niet naar de Abunai XP Het is gewoon te veel voor me om te doen en het kruist weer met een (lokalere) markt. Tot nu toe wil ik Tsunacon en Elf Fantasy Fair zeker houden...
Maar ik hoorde dat Animecon zeker de moeite waard was!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2012 2:57 pm
Heb je niet gezien Menketi maar dat zal idd wel door jouw reden komen, dit was mijn pakje! Plus zwaardjes, haastprojectje maar ze zijn best goed gelukt 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|