Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 40 41 42 43 44 45 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Aug 10, 2006 12:33 pm

Alotin sitten vihdoinkin lukemaan Akiraa. Kaks pokkaria nyt takana. Ja voin vain sanoa, etten yhtään ihmettele, miksi se on niin kulttimaineessa. domokun
PostPosted: Fri Aug 11, 2006 9:02 am

Minun pitäisi lukea Akira loppuun. Luin neljänteen asti ala-asteella, viidennen ja ehkä kuudennen joskus yläasteella... ja tässä jokin aika sitten olin ihan OMG kun niistä oli hienot uusintapainokset. ninja

Jotka sitten maksavat sen +11€, zomg.

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 1:45 pm

Jippii uusi Jeanne ja taas kerran kaunis kansikuva.. heart
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 1:07 am

Luin torstaina ei ihan main streamiin kuuluvan manga nimeltä Blue.

Se oli mielenkiintoinen, hidastempoinen tarina kahden tytön viimeisestä kouluvuodesta. Rakkaudesta ja ystävyydestä. Suosittelen.

Eathlinn
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Aug 14, 2006 11:42 am

Uusimmat hankinnat: Yellow vol. 1 ja Angel Diary vol. 3. Jälkimmäinen oli aluksi todella sekava,meni monesti sekaisin kuka oli kuka ja tykkäsi kenestä. Yellow taas...---> whee Ihqu-kamaa!! heart
PostPosted: Mon Aug 14, 2006 12:52 pm

Carmen LaVihta
Yellow taas...---> whee Ihqu-kamaa!! heart
3nodding Yellow on heart

Omituinen asia rupesi jostain syystä melkeinpä vaivaamaan... miksi yaoi-mangassa aina(?) jompi kumpi (yleensä uke) on blondi? ninja

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 12:12 pm

Liftrasir
Carmen LaVihta
Yellow taas...---> whee Ihqu-kamaa!! heart
3nodding Yellow on heart

Omituinen asia rupesi jostain syystä melkeinpä vaivaamaan... miksi yaoi-mangassa aina(?) jompi kumpi (yleensä uke) on blondi? ninja

Minun näkemykseni mukaan mustavalkoisessa mangassa saadaan hahmot paremmin tunnistettavaviksi erilaisilla hiusväreillä(musta/valkoinen),etenkin jos hahmoilla on samanlainen hiustyyli.En nyt sitten osaa ottaa paljonkaan kantaa tuohon, miksi blondit on yleensä ukeja...noh,Eiri Yuki on ainakin hyvä poikkeus vahvistamaan sääntöä(..ellei erästä inhaa doujinshia oteta lukuun... xp ). Voisiko vaalea viitata albiinoon--->albiinojen oletetaan olevan jollakin tapaa heikompia kuin "tavalliset ihmiset". confused Toivottavasti en nyt loukkaa yhdenkään albiinon tunteita. sweatdrop
PostPosted: Sat Aug 19, 2006 11:46 am

Jihuu Full Moon O Sagashite osat 5 ja 6!,oli ihan pakko ostaa ne heti.. 4laugh

YamiEiji

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun Aug 20, 2006 11:43 am

Ryuuk myi mulle Yellow vol. kakkosen. 4laugh heart
PostPosted: Sun Aug 20, 2006 4:09 pm

- Ouran High School Host Club 2-6
- Godchild 2
- Our Everlasting 1-2
- Lost Boys
- Boy Princess 2

blaugh Godchild on huippu whee

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Aug 23, 2006 10:12 pm

UUsin Tsubasa---> Kyaah!!!Niin angstia,niin angstia...
PostPosted: Sat Aug 26, 2006 8:02 am

Yellowta olen haeskellut muttei ikinä pompannut silmien eteen... P:
Ja tavoitteena hankkia Angel Sanctuarya kymmenen osaa ennen tän vuoden loppua, epätoivoista kun oon niin laiska ostaja ja köyhä. Toivottavasti ensi viikolla käyn noutamassa 7. osan...

thoughtless`

YamiEiji

PostPosted: Tue Aug 29, 2006 7:32 am

HÖH!Näköjään YGO pokkarit suomeksi tulevat vain kirjaKauppoihin,on tää nii törkeetä.. stressed
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 2:22 am

Aeris89
HÖH!Näköjään YGO pokkarit suomeksi tulevat vain kirjaKauppoihin,on tää nii törkeetä.. stressed

Ei tule, ainakin Joutsenon R-kioskilta (eli jos täältä, niin muualtakin) niitä saa sen hassun "ÄLÄ HÄIRITSE TAI SAAT TUTA PIMEYDEN VOIMAT MITEN MENIKÄÄN!" -lapun kanssa.

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 7:29 am

Liftrasir
Aeris89

Ei tule, ainakin Joutsenon R-kioskilta (eli jos täältä, niin muualtakin) niitä saa sen hassun "ÄLÄ HÄIRITSE TAI SAAT TUTA PIMEYDEN VOIMAT MITEN MENIKÄÄN!" -lapun kanssa.
No nyt niitä kieltämättä on kaikkialla sweatdrop Kaikkialla lukee/mainostetaan *Super suositut YGO pokkarit ovat täällä,Hae omasi!* Jotain tuollaista roskaa... stare Keräätkö myös itse YGO:ta?? eek
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 40 41 42 43 44 45 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games