|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 10:41 am
Bedankt Ice-Kit!!
Ik zoek zo het nieuwe hoofdstuk up! Waar waren we ook al weer gebleven? XD We zijn in ieder geval OVER de helft heen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 10:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 11:01 am
In mijn DA Gallery http://kittyocean.deviantart.com zijn enorm veel Forever Young Tekeningen geplaatst; in zowel de Gallery als de Scraps section! Je kan nu zien wat het allereerste design van Sushi was, en als je goed zoekt, ook nog eens het allereerste design van Naraku!! En, heel zeldzaam: de eerste schetsen van Matsuru en Blade!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 5:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 7:43 am
Ik zal dat maar als een compliment opvatten XD
Maar eerder dan Zakou?!
Okay, nu maak ik me zorgen!
ZAKOU WAAR BEN JE??! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 10:59 am
Antwoord van de eerste uitgever, maar ze hebben geen reden opgegeven. 'Omdat ze daar geen tijd voor hebben'. Tja, ik kan begrijpen dat ze veel krijgen, maar bij mij hoefden ze niets te lezen! Het was enkel een mailtje ter orientatie!
Dus heb ik gewoon heel beleeft terug gemaild en gevraagd waar ik op moet letten als ik een uitgever aanschrijf XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 12:54 am
kittyocean Ik zal dat maar als een compliment opvatten XD Maar eerder dan Zakou?! Okay, nu maak ik me zorgen! ZAKOU WAAR BEN JE??! gonk excuses excuses crying ik zit nu met mijn neus in mijn sk boek... en ik snap er nog steeds nada van sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 1:05 am
kittyocean Bedankt Ice-Kit!! Ik zoek zo het nieuwe hoofdstuk up! Waar waren we ook al weer gebleven? XD We zijn in ieder geval OVER de helft heen!!! nu al over de helft *pouts* weer een gewelidg waardevol hoofdtsuk. denk je dat de rest van deze wereld er ook iets van zal leren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 1:56 am
kittyocean Ik zal dat maar als een compliment opvatten XD Maar eerder dan Zakou?! Okay, nu maak ik me zorgen! ZAKOU WAAR BEN JE??! gonk heart zekers compliment xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 1:57 am
Zakou Nenharma kittyocean Ik zal dat maar als een compliment opvatten XD Maar eerder dan Zakou?! Okay, nu maak ik me zorgen! ZAKOU WAAR BEN JE??! gonk excuses excuses crying ik zit nu met mijn neus in mijn sk boek... en ik snap er nog steeds nada van sweatdrop ninja kan ik je helpen? (Pm me dan maar met onderwerp en vraag smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 1:14 pm
Zakou Nenharma kittyocean Bedankt Ice-Kit!! Ik zoek zo het nieuwe hoofdstuk up! Waar waren we ook al weer gebleven? XD We zijn in ieder geval OVER de helft heen!!! nu al over de helft *pouts* weer een gewelidg waardevol hoofdtsuk. denk je dat de rest van deze wereld er ook iets van zal leren?Ik betwijfel het XD De mensheid leert niet zo snel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 1:35 pm
Antwoord van Bruna; ze geven geen kinderboeken en fantasy uit. Maar echt veel heb ik niet aan dat antwoord XD
Nou ja, 1 done... lots to go
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 12:21 am
Ice-kit Zakou Nenharma kittyocean Ik zal dat maar als een compliment opvatten XD Maar eerder dan Zakou?! Okay, nu maak ik me zorgen! ZAKOU WAAR BEN JE??! gonk excuses excuses crying ik zit nu met mijn neus in mijn sk boek... en ik snap er nog steeds nada van sweatdrop ninja kan ik je helpen? (Pm me dan maar met onderwerp en vraag smile ) bedankt voor het aanbod ^_^ maar het proefwerk viel best mee =3 was de enige die op tijd klaar was O.o dan heb ik toch wel iets goed gedaan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 1:07 am
Zakou Nenharma Ice-kit Zakou Nenharma kittyocean Ik zal dat maar als een compliment opvatten XD Maar eerder dan Zakou?! Okay, nu maak ik me zorgen! ZAKOU WAAR BEN JE??! gonk excuses excuses crying ik zit nu met mijn neus in mijn sk boek... en ik snap er nog steeds nada van sweatdrop ninja kan ik je helpen? (Pm me dan maar met onderwerp en vraag smile ) bedankt voor het aanbod ^_^ maar het proefwerk viel best mee =3 was de enige die op tijd klaar was O.o dan heb ik toch wel iets goed gedaan xD biggrin goed zo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 1:08 am
ninja Hey kitty, mogen we een eextra hoofdstuk deze week? Omdat het vakantie is?? (of hebben jullie nu geen vakantie?) *kijkt heel lief blaugh * ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |