|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:42 am
ButtonFly Uumie-chan On my mind: Nou zijn die jongen die ik leuk vind en ik eindelijk erachter DAT we elkaar leuk vinden, gaat mijn ex vervelend doen. En die ex is de beste vriend van ons allebei. Waarom gaat nooit iets makkelijk? scream Laat die ex van je gewoon lekker lullen. Het is jullie leven en jullie moeten daarzelf over beslissen. Waardeert hij jullie beslissing niet? Simpel, dan is hij jullie vriend niet! Ja, maar het probleem is dat we superveel om die jongen geven en hem niet kwijt willen raken als vriend. Het is ook een goeie jongen, maar hij geeft nog steeds teveel om mij. Nu gaan de jongen die ik leuk vind en ik binnenkort met hem praten. We denken dat we alleen DAN duidelijk kunnen maken hoe wij ons voelen en dat hij zich niet gekwetst hoeft te voelen. Ofzoiets. Ik ben echt niet helder, pas om half 5 gaan slapen en dus duidelijk nogal wat kopzorgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:49 am
Uumie-chan ButtonFly Uumie-chan On my mind: Nou zijn die jongen die ik leuk vind en ik eindelijk erachter DAT we elkaar leuk vinden, gaat mijn ex vervelend doen. En die ex is de beste vriend van ons allebei. Waarom gaat nooit iets makkelijk? scream Laat die ex van je gewoon lekker lullen. Het is jullie leven en jullie moeten daarzelf over beslissen. Waardeert hij jullie beslissing niet? Simpel, dan is hij jullie vriend niet! Ja, maar het probleem is dat we superveel om die jongen geven en hem niet kwijt willen raken als vriend. Het is ook een goeie jongen, maar hij geeft nog steeds teveel om mij. Nu gaan de jongen die ik leuk vind en ik binnenkort met hem praten. We denken dat we alleen DAN duidelijk kunnen maken hoe wij ons voelen en dat hij zich niet gekwetst hoeft te voelen. Ofzoiets. Ik ben echt niet helder, pas om half 5 gaan slapen en dus duidelijk nogal wat kopzorgen. slaapse dan maar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:56 am
kiek Uumie-chan ButtonFly Uumie-chan On my mind: Nou zijn die jongen die ik leuk vind en ik eindelijk erachter DAT we elkaar leuk vinden, gaat mijn ex vervelend doen. En die ex is de beste vriend van ons allebei. Waarom gaat nooit iets makkelijk? scream Laat die ex van je gewoon lekker lullen. Het is jullie leven en jullie moeten daarzelf over beslissen. Waardeert hij jullie beslissing niet? Simpel, dan is hij jullie vriend niet! Ja, maar het probleem is dat we superveel om die jongen geven en hem niet kwijt willen raken als vriend. Het is ook een goeie jongen, maar hij geeft nog steeds teveel om mij. Nu gaan de jongen die ik leuk vind en ik binnenkort met hem praten. We denken dat we alleen DAN duidelijk kunnen maken hoe wij ons voelen en dat hij zich niet gekwetst hoeft te voelen. Ofzoiets. Ik ben echt niet helder, pas om half 5 gaan slapen en dus duidelijk nogal wat kopzorgen. slaapse dan maar smile Zal ik zeker doen. Misschien is alles morgen weer helderder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:59 am
Uumie-chan kiek Uumie-chan ButtonFly Uumie-chan On my mind: Nou zijn die jongen die ik leuk vind en ik eindelijk erachter DAT we elkaar leuk vinden, gaat mijn ex vervelend doen. En die ex is de beste vriend van ons allebei. Waarom gaat nooit iets makkelijk? scream Laat die ex van je gewoon lekker lullen. Het is jullie leven en jullie moeten daarzelf over beslissen. Waardeert hij jullie beslissing niet? Simpel, dan is hij jullie vriend niet! Ja, maar het probleem is dat we superveel om die jongen geven en hem niet kwijt willen raken als vriend. Het is ook een goeie jongen, maar hij geeft nog steeds teveel om mij. Nu gaan de jongen die ik leuk vind en ik binnenkort met hem praten. We denken dat we alleen DAN duidelijk kunnen maken hoe wij ons voelen en dat hij zich niet gekwetst hoeft te voelen. Ofzoiets. Ik ben echt niet helder, pas om half 5 gaan slapen en dus duidelijk nogal wat kopzorgen. slaapse dan maar smile Zal ik zeker doen. Misschien is alles morgen weer helderder. ik hoop voor je dat het goedkomt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:01 pm
number_17 ik hoop voor je dat het goedkomt smile Ik hoop het ook. Dank je! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:24 pm
*hugs voor iedereen* Bedankt voor alle steun wink Ik zal het laten weten als de dingen een hoogtepunt of een dieptepunt bereiken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:28 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:38 pm
On My Mind: Ik Haat school egt waar al dat huiswerk en Gs is nog het ergste en morgen ook nog een Pw Ak en ik moet nog leren scream scream scream scream scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:44 pm
ButtonFly On my mind: OMG! Ik ben dik geworden! Ik had al rolletjes, nu is er nog een bijgekomen ook! Ik moet stoppen met die ijsjes en chips als ik thuis kom van school. Maar tis z moeilijk, en ik heb dan zo'n honger. Heb al voor de kleine pauze geen eten meer meegenomen, omdat ik anders ook dik werd (Dacht ik sweatdrop ) Ik spreek uit ervaring: Je moet gewoon gezond eten. Vlees, vis, groenten, fruit. Niet eten helpt niet, dan verzwakt je lichaam alleen maar. En gewoon het snoep en de chips laten staan, hoe moeilijk het ook is. Vraag anders aan je ouders of ze de chips etc. willen verstoppen, dat heeft bij mij ook geholpen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:26 pm
Uumie-chan ButtonFly On my mind: OMG! Ik ben dik geworden! Ik had al rolletjes, nu is er nog een bijgekomen ook! Ik moet stoppen met die ijsjes en chips als ik thuis kom van school. Maar tis z moeilijk, en ik heb dan zo'n honger. Heb al voor de kleine pauze geen eten meer meegenomen, omdat ik anders ook dik werd (Dacht ik sweatdrop ) Ik spreek uit ervaring: Je moet gewoon gezond eten. Vlees, vis, groenten, fruit. Niet eten helpt niet, dan verzwakt je lichaam alleen maar. En gewoon het snoep en de chips laten staan, hoe moeilijk het ook is. Vraag anders aan je ouders of ze de chips etc. willen verstoppen, dat heeft bij mij ook geholpen! Ik zal het proberen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:37 pm
ButtonFly Uumie-chan ButtonFly On my mind: OMG! Ik ben dik geworden! Ik had al rolletjes, nu is er nog een bijgekomen ook! Ik moet stoppen met die ijsjes en chips als ik thuis kom van school. Maar tis z moeilijk, en ik heb dan zo'n honger. Heb al voor de kleine pauze geen eten meer meegenomen, omdat ik anders ook dik werd (Dacht ik sweatdrop ) Ik spreek uit ervaring: Je moet gewoon gezond eten. Vlees, vis, groenten, fruit. Niet eten helpt niet, dan verzwakt je lichaam alleen maar. En gewoon het snoep en de chips laten staan, hoe moeilijk het ook is. Vraag anders aan je ouders of ze de chips etc. willen verstoppen, dat heeft bij mij ook geholpen! Ik zal het proberen... Ik beweer niet dat het makkelijk is, het was voor mij ook hartstikke moeilijk. Je moet gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf vertellen dat je het k**t! heart Veel succes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:39 pm
Uumie-chan ButtonFly Uumie-chan ButtonFly On my mind: OMG! Ik ben dik geworden! Ik had al rolletjes, nu is er nog een bijgekomen ook! Ik moet stoppen met die ijsjes en chips als ik thuis kom van school. Maar tis z moeilijk, en ik heb dan zo'n honger. Heb al voor de kleine pauze geen eten meer meegenomen, omdat ik anders ook dik werd (Dacht ik sweatdrop ) Ik spreek uit ervaring: Je moet gewoon gezond eten. Vlees, vis, groenten, fruit. Niet eten helpt niet, dan verzwakt je lichaam alleen maar. En gewoon het snoep en de chips laten staan, hoe moeilijk het ook is. Vraag anders aan je ouders of ze de chips etc. willen verstoppen, dat heeft bij mij ook geholpen! Ik zal het proberen... Ik beweer niet dat het makkelijk is, het was voor mij ook hartstikke moeilijk. Je moet gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf vertellen dat je het k**t! heart Veel succes! Dank je, ik hoop dat het lukt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:18 am
On my mind: las veel minder pkezierige dingen net, en wens jullie suc6 hopelijk komt alles goed.
Ik ben stom..te laat wakker en nu mo etik eingleijk haasten om zo snle mogelijk er wel te zijn, maar niet heel veel zinin haasten confused Dus ben weer weg bij Gaia..gewoon ff checken hoe iedereen is.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:23 am
On my mind; - Tijd ni op gaia geweest - Vriendje - Friends - Feest - Moet ik me haar blauw doe ja/nee - Ga scooter certificaat halen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|