|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 4:54 am
+ Hemma idag! whee + Sutit vid datan hela morgonen <.<; + Lyssnar på bra musik :3 + Är rätt pigg whee + Ska snart läsa Naruto volym 4 i Manga :3 + Snart helg!*Längtar*
+/- Försov mig idag gonk +/- Fick lust att äta kött och se på film O_o *Barbarisk* +/- Är fortfarande kanske kär.. sweatdrop - Tycker dom borde importera Naruto manga snabbare i Sverige - Eftersom jag suttit vid datan hela morgon kommer jag säkert inte få sitta så mycket ikväll då alla roliga människor är inne gonk - Missat massa Buffy avsnitt rolleyes - Mamma har jätte ont i ryggen >_< *Tycka synd om* - Känner på mig att nåt riktigt dåligt kommer hända.. -
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 5:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 7:13 am
- Slutade sent.. - Hopey är på väg att bli sjuk.. Kanske inte kan besöka henne på lördag.. - Samma visa, dag ut och dag in.. - Jag är hungrig.. - Håller själv på att bli lite sjuk..
+ .. Tja, har inget speciellt att se fram emot, så.. Inget plus idag, antar jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 7:28 am
+ Såg Lucas flera ggr idag! ^o^ + Träffade Andreas och Kim! :3 Vi hade kul och snacka och busa, som i gamla tider + Fick sluta typ.. 5 minuter tidigare idag xp + Slapp sjunga idag på musiken, hurray!
- Allting krångla imorse - Hoppades få ett svar, men det fick jag inte - Vi hade ett litet "prov" idag, gick åt skogen för mig! gonk NO är elt enkelt inget f?ig.. ._. - Äcklig mat i skolan, nyhet? Icke.. - Hann inte snacka me Matte!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 8:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 9:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 9:38 am
- Ont i huvudet (borde inte sitta här men det skiter jag i) - Är deppig
+ Fick låna Mattias myströja (älskar den ^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 8:27 pm
+bredband +den röda luggen är fortfarande röd >.< - dåligt väder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:44 pm
- Lång skoldag igen.. Jag har ju bara långa dagar gonk - Funderar på att ge upp med min Quest.. .___.` - Har inte ätit frukost än.. Hungrig.. >_< - Tror inte jag kommer göra bilderna till dom jag lovat.. sad Sorry..
+ Mår lite bättre än igår.. ^^ + Det gör Hopey med, så jag kan nog komma på lördag whee + Var inte så ensam på Msn igår 3nodding + Fån-flummade med Hopey igår.. Om ni nu vet vad det är ;p + God mat till middag.. Tacos ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:10 pm
- Jag har jätteont i halsen. crying - Bild och form. -__- - Ingen att prata med. sad
+ Madde försov sig så vi ska gå senare. whee + MIN ÄLSKADE LILLASYSTER KOMMER TILL OSS IDAG!! 4laugh + Ska ge henne pennorna jag köpte till henne i Ullared. blaugh Nu kan hon rita så mycket hon vill. Med många fina färger. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:13 am
+ fredag!! + ska till gbg ikväll + träffa emanuel! heart heart heart
- massa läxor domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:38 am
Jag vill ha choklaaaaad *psykad min*
+ Ge mig choklad och jag är din.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:40 am
Signstealer Jag vill ha choklaaaaad *psykad min* + Ge mig choklad och jag är din. *sitter och smaskar på min choklad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|