|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:47 am
Zakou Nenharma kittyocean Voordelen: Handel Nadelen: hoe zit het met onze eigen grondwet? moet ie dan aangepast worden??? Wat is de volgende stap? Amerika 2 worden? volgens mij is eenheid toch beter dan verdeeldheid Klopt, maar Amerika is obsesief
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:48 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Voordelen: Handel Nadelen: hoe zit het met onze eigen grondwet? moet ie dan aangepast worden??? Wat is de volgende stap? Amerika 2 worden? volgens mij is eenheid toch beter dan verdeeldheid Klopt, maar Amerika is obsesief kweet, en ik heb niks tegen amerikanen op zich maar als somige van die mensen ziet. dat vin ik nie echt een streven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 8:12 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Voordelen: Handel Nadelen: hoe zit het met onze eigen grondwet? moet ie dan aangepast worden??? Wat is de volgende stap? Amerika 2 worden? volgens mij is eenheid toch beter dan verdeeldheid Klopt, maar Amerika is obsesief kweet, en ik heb niks tegen amerikanen op zich maar als somige van die mensen ziet. dat vin ik nie echt een streven. Ik heb wat tegen bush en de elite mensen daar XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 8:27 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Voordelen: Handel Nadelen: hoe zit het met onze eigen grondwet? moet ie dan aangepast worden??? Wat is de volgende stap? Amerika 2 worden? volgens mij is eenheid toch beter dan verdeeldheid Klopt, maar Amerika is obsesief kweet, en ik heb niks tegen amerikanen op zich maar als somige van die mensen ziet. dat vin ik nie echt een streven. Ik heb wat tegen bush en de elite mensen daar XD bah bush domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 9:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 11:20 am
bij guilds met vreemde talen zijn we de tiende guild van boven. ik denk laat het even weten >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 1:43 pm
hoi limburg terug op het oude nest? welcome back
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 12:33 am
hoi hoi, goede morgen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:49 am
kiek hoi hoi, goede morgen ^_^ Hoe lukt het jou om zo vroeg op te staan? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 3:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 5:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:42 am
Zakou Nenharma bij guilds met vreemde talen zijn we de tiende guild van boven. ik denk laat het even weten >.< OOOO! Wat LEUK!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:43 am
Dat is lang geleden =D (Zegt Kitty Ocean ten minste..........)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |