|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:20 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:21 pm
Filthy Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun *får en container i huvudet & blir mosad* ...Wops *Begraver och visslar oskyldigt* Ingen kommer sakna honom ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:21 pm
Yannah Det var inte mitt fel. Jag skulle ta bort en dubbelpost och då försvann hela tråden Ingen fara, jag vet att det inte var ditt fel. *klappar på axeln* Gaia är bra underligt just nu, den tar bort mina pm's när jag försöker läsa dem. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:22 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;; Nä razz Containrarna är ju utanför nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:23 pm
chibi ringde och bad att jag skulle säga hej då till alla. De hade fått virus på datorn hon satt vid så plötsligt stände den bara av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:23 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;; Nä razz Containrarna är ju utanför nu *host* Dom var ovanför vattnet... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:24 pm
Petsy Filthy *får en container i huvudet & blir mosad* ...Wops *Begraver och visslar oskyldigt* Ingen kommer sakna honom ^^ Sakna vem? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:25 pm
Petsy Filthy Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun *får en container i huvudet & blir mosad* ...Wops *Begraver och visslar oskyldigt* Ingen kommer sakna honom ^^True true. Eller jo, Miradjii kommer sakna något att slå på. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:25 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;; Nä razz Containrarna är ju utanför nu *host* Dom var ovanför vattnet... :S Så Filthy stod på vattnet när han fick en container på sig? Mysko..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:26 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;; Nä razz Containrarna är ju utanför nu *host* Dom var ovanför vattnet... :S Så Filthy stod på vattnet när han fick en container på sig? Mysko.. Nej. Det var fel beräkningar av mig. xd Den slungades visst. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:27 pm
Miradjii Petsy Filthy *får en container i huvudet & blir mosad* ...Wops *Begraver och visslar oskyldigt* Ingen kommer sakna honom ^^ Sakna vem? rolleyes <.> Öh.. Ingen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:27 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;; Nä razz Containrarna är ju utanför nu *host* Dom var ovanför vattnet... :S Så Filthy stod på vattnet när han fick en container på sig? Mysko.. Nej. Det var fel beräkningar av mig. xd Den slungades visst. razz Jesus died brave. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:28 pm
Filthy Petsy Filthy Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun *får en container i huvudet & blir mosad* ...Wops *Begraver och visslar oskyldigt* Ingen kommer sakna honom ^^True true. Eller jo, Miradjii kommer sakna något att slå på. xd Aj då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:29 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun Där försvann ditt godis. ._.;; Nä razz Containrarna är ju utanför nu *host* Dom var ovanför vattnet... :S Så Filthy stod på vattnet när han fick en container på sig? Mysko.. Nej. Det var fel beräkningar av mig. xd Den slungades visst. razz ..*Fattar 0* confused *Rycker på axlarna* *Börjar äta av godiset* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|