|
|
Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 4:22 am
@ Anne: Kan je niet? sad
Het is hier heerlijk weer, en de lucht is compleet blauw, dus morgen zal het zeker wel lekker weer zijn smile En ik moet ook een kaartje aan de deur kopen surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 5:57 am
•♥• Mooi, ^_^ dan is het volgende probleem: wat trek ik aan? sweatdrop
oh dit is lekker overal spoorwegwerkzaamheden, er rijden tussen amsterdam en utrecht rechtstreeks geen treinen. tjek dit: drie kwartier rijden tussen weesp en utrecht, normaald doe ik vanaf mijn huis nog geen veertig minuten over naar utrecht en nu moet ik nog een kwartier wachten tussen overstap ook. hebben een lekkere dag utgekozen XD
Miss kunnen we beter op utrecht afspreken, er zijn namelijk ook werkzaamheden tussen utrecht en rhenen miss is er dan minder kans op wachten en mislopen enzo, denken jullie er van?
edit: laat maar ik vergat dat okp er tussen in woont sweatdrop
•♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 8:22 am
Darlaa •♥• Mooi, ^_^ dan is het volgende probleem: wat trek ik aan? sweatdrop
oh dit is lekker overal spoorwegwerkzaamheden, er rijden tussen amsterdam en utrecht rechtstreeks geen treinen. tjek dit: drie kwartier rijden tussen weesp en utrecht, normaald doe ik vanaf mijn huis nog geen veertig minuten over naar utrecht en nu moet ik nog een kwartier wachten tussen overstap ook. hebben een lekkere dag utgekozen XD
Miss kunnen we beter op utrecht afspreken, er zijn namelijk ook werkzaamheden tussen utrecht en rhenen miss is er dan minder kans op wachten en mislopen enzo, denken jullie er van?
edit: laat maar ik vergat dat okp er tussen in woont sweatdrop
•♥• Dat probleem los je zelf maar op sweatdrop Zitten meer mensen mee denk ik D: Hmm, werkzaamheden tussen utrecht en rhenen? Ik heb de afgelopen week elke dag tussen amsterdam amstel - veenendaal gereden zonder problemen smile We zien wel gewoon ^^ Ik moet alsnog de trein hebben waar jullie ook inzitten, dus als die vertraging heeft kom ik ook alsnog op dezelfde tijd aan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:23 am
   Mijn kleding? Zie links =D. I'm serious. Ik heb die outfit XD Just add 70 kilos XD. Zwarte broek, blauw vest, geel shirt... je herkent me zeker aan de tas in de vorm van een tropische vis! Ennuh, als je Kitty Ocean roept, of zelfs al Kitty of Kitt, dan reageer ik ook al XD Ik heb waarschijnlijk een grote gele kipling rugzak op mijn rug. Ik stap om 9.52 op de trein, en kom om 10.28 in Rhenen aan. Het is wel een stoptrein O.o Oh well, neem mijn mp3 speler toch wel mee XD En een 'gastenboekje' waar iedereen wat in kan schrijven over de meeting... als dat een leuk idee is. Leek mij wel leuk... zeker voor de toekomst. Er is alleen 1 PROBLEEM. Ik hoop dat het morgen verholpen is, maar je k**t er zeker van uit gaan dat ik kom. Het probleem is namelijk zo: ik heb weer last van mijn been (dit kan in de ochtend weg zijn, en in de dag weer terugkomen) en nieuw oh nieuw stressed Mijn schouder doet zeer! En dat trekt dus door naar mijn arm (rechts). GOED zeer dus. Niet zomaar een pijntje, maar een stekende pijn. Het allerergste is dat ik besef wat het gevolg zou kunnen zijn... namelijk, om mijn been te beschermen, dat ik moet gaan vragen of ik een rolstoel mag lenen of huren. Dit vind ik afgrijselijk, want ik heb twee benen en kan lopen... maar ik moet dan voor mezelf kiezen. Maar als ik in zo'n rolstoel zit, dan wil ik niets liever dan er uit springen.... Misschien denken jullie: oh, wat een drama, maar voor mij is dit echt afgrijselijk! Ik KAN mee, maar ik hoop, nee ik BID bijna dat het morgen echt niet zo ver zal komen. En door de pijn in mijn arm zal ik niet lang online blijven..... I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:35 am
•♥• O_o misschien moet je een wat minder veeleisend baantje nemen, ik bedoel als het je zoveel last bezorgd.
Maar wel knap dat je het volhoud.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:36 am
kittyocean    Mijn kleding? Zie links =D. I'm serious. Ik heb die outfit XD Just add 70 kilos XD. Zwarte broek, blauw vest, geel shirt... je herkent me zeker aan de tas in de vorm van een tropische vis! Ennuh, als je Kitty Ocean roept, of zelfs al Kitty of Kitt, dan reageer ik ook al XD Ik heb waarschijnlijk een grote gele kipling rugzak op mijn rug. Ik stap om 9.52 op de trein, en kom om 10.28 in Rhenen aan. Het is wel een stoptrein O.o Oh well, neem mijn mp3 speler toch wel mee XD En een 'gastenboekje' waar iedereen wat in kan schrijven over de meeting... als dat een leuk idee is. Leek mij wel leuk... zeker voor de toekomst. Er is alleen 1 PROBLEEM. Ik hoop dat het morgen verholpen is, maar je k**t er zeker van uit gaan dat ik kom. Het probleem is namelijk zo: ik heb weer last van mijn been (dit kan in de ochtend weg zijn, en in de dag weer terugkomen) en nieuw oh nieuw stressed Mijn schouder doet zeer! En dat trekt dus door naar mijn arm (rechts). GOED zeer dus. Niet zomaar een pijntje, maar een stekende pijn. Het allerergste is dat ik besef wat het gevolg zou kunnen zijn... namelijk, om mijn been te beschermen, dat ik moet gaan vragen of ik een rolstoel mag lenen of huren. Dit vind ik afgrijselijk, want ik heb twee benen en kan lopen... maar ik moet dan voor mezelf kiezen. Maar als ik in zo'n rolstoel zit, dan wil ik niets liever dan er uit springen.... Misschien denken jullie: oh, wat een drama, maar voor mij is dit echt afgrijselijk! Ik KAN mee, maar ik hoop, nee ik BID bijna dat het morgen echt niet zo ver zal komen. En door de pijn in mijn arm zal ik niet lang online blijven..... I made all the images myself! Do not steal them please! dan zit ik waarschijnlijk in de zelfde trein of kom jij niet vanaf utrecht ?? 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:37 am
   Ik kom vanuit Utrecht ja; daar stap ik op smile Maar is dat dezelfde trein dan? Een stoptrein? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:39 am
kittyocean    Ik kom vanuit Utrecht ja; daar stap ik op smile Maar is dat dezelfde trein dan? Een stoptrein? I made all the images myself! Do not steal them please!  ik kom ook om 10:28 aan en ik verterk ook uit itrecht dus ik denk het dan wel spoor 7 ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:40 am
Darlaa •♥• O_o misschien moet je een wat minder veeleisend baantje nemen, ik bedoel als het je zoveel last bezorgd.
Maar wel knap dat je het volhoud.. •♥•    De pijn in mijn schouder is super nieuw. En tja, het ziet er wel naar uit ja =( . Ik ben gewoon bang voor morgen; hoe zal het gaan? Zal ik het volhouden? Of moet ik door mijn trots heenbijten en kiezen voor wat het beste is.... Het houdt me echt heel bezig! Maar het erge is: zo veeleisend is dat baantje niet! Het is post in een brievenbus gooien! Hoe veeleisend kan dat zijn??! Nou ja, blijkbaar dus behoorlijk veeleisend...... I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:41 am
XDmaster4 kittyocean    Ik kom vanuit Utrecht ja; daar stap ik op smile Maar is dat dezelfde trein dan? Een stoptrein? I made all the images myself! Do not steal them please!  ik kom ook om 10:28 aan en ik verterk ook uit itrecht dus ik denk het dan wel spoor 7 ??? Nopes, volgende de NS site moet ik op 4b opstappen =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:42 am
kittyocean XDmaster4 kittyocean    Ik kom vanuit Utrecht ja; daar stap ik op smile Maar is dat dezelfde trein dan? Een stoptrein? I made all the images myself! Do not steal them please!  ik kom ook om 10:28 aan en ik verterk ook uit itrecht dus ik denk het dan wel spoor 7 ??? Nopes, volgende de NS site moet ik op 4b opstappen =S ow ik sppor zeven maar kom wel op dezelfde tijd aan dat wel en volgens mij is mijn trein maar een minuutje eerder op het station
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:46 am
kittyocean Darlaa •♥• O_o misschien moet je een wat minder veeleisend baantje nemen, ik bedoel als het je zoveel last bezorgd.
Maar wel knap dat je het volhoud.. •♥•    De pijn in mijn schouder is super nieuw. En tja, het ziet er wel naar uit ja =( . Ik ben gewoon bang voor morgen; hoe zal het gaan? Zal ik het volhouden? Of moet ik door mijn trots heenbijten en kiezen voor wat het beste is.... Het houdt me echt heel bezig! Maar het erge is: zo veeleisend is dat baantje niet! Het is post in een brievenbus gooien! Hoe veeleisend kan dat zijn??! Nou ja, blijkbaar dus behoorlijk veeleisend...... I made all the images myself! Do not steal them please!  •♥• Het post in de bus gooien niet o.o het vele lopen. (en als je zware post hebt kan dat ook een belasting voor je arm zijn, is het trouwens gen repetative straingth?) mensen hebben verschillende gieden waar ze beter tegen kunnen.
En volgens mij vertrekt er maar een trein of zo XD dus we hebben allemaal de zelfde. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:47 am
Darlaa kittyocean Darlaa •♥• O_o misschien moet je een wat minder veeleisend baantje nemen, ik bedoel als het je zoveel last bezorgd.
Maar wel knap dat je het volhoud.. •♥•    De pijn in mijn schouder is super nieuw. En tja, het ziet er wel naar uit ja =( . Ik ben gewoon bang voor morgen; hoe zal het gaan? Zal ik het volhouden? Of moet ik door mijn trots heenbijten en kiezen voor wat het beste is.... Het houdt me echt heel bezig! Maar het erge is: zo veeleisend is dat baantje niet! Het is post in een brievenbus gooien! Hoe veeleisend kan dat zijn??! Nou ja, blijkbaar dus behoorlijk veeleisend...... I made all the images myself! Do not steal them please!  •♥• Het post in de bus gooien niet o.o het vele lopen. (en als je zware post hebt kan dat ook een belasting voor je arm zijn, is het trouwens gen repetative straingth?) mensen hebben verschillende gieden waar ze beter tegen kunnen.
En volgens mij vertrekt er maar een trein of zo XD dus we hebben allemaal de zelfde. •♥•We zien dan wel XD Zolang we allemaal maar in Rhenen komen en bij de I paal staan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:49 am
kittyocean    Weird, hoe kan dat nou? Ga je ook van utrecht centraal, en niet utrecht lunetten ofzo? I made all the images myself! Do not steal them please!  ja centraal gister stond er bij ns.nl dat ik om 19:51 op spoor 7 een trein moest nemen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|