|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 4:01 am
OMM: ik moet dus een verlanglijstje maken.. maar het probleem is dat ik niet weet wat ik zou kunnen vragen xD.. je zou dus kunnen concluderen dat ik al een gelukkig mens ben o-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 5:58 am
OMM: Ik vind die jongen eigenlijk toch wel heel erg leuk, stiekem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 6:41 am
ik ben nu al klaar met mijn to do list... wat zal ik eens gaan doen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 5:07 am
omm: wist ik nou maar wat ik gisteren op papier had getekend ... dan was het ook niet zo moeilijk om uit te legen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 1:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 3:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 3:54 pm
Ik ben blij dat mensen eens anders reageren op m'n gestaakte studie dan alleen 'Had je beter in februari kunnen doen' stare . Geeft me toch meer vertrouwen over m'n keuze.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 8:54 am
ButtonFly Ik ben blij dat mensen eens anders reageren op m'n gestaakte studie dan alleen 'Had je beter in februari kunnen doen' stare . Geeft me toch meer vertrouwen over m'n keuze. jeetje wat kinderachtig van ze.... OMM: Blanco eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 1:19 pm
OMM: Wah al die psychiatrische stoornissen.. al dat leren! Als ik alles voor het weekend klaar wil hebben dan moet ik 4 hoofdstukken per dag doen. Gaat me niet lukken vrees ik. Moet vrijdag gewoon stage lopen. Oja en de ex van me ma (die in India zit) heeft malaria gekregen. Er is een kans dat hij er aan overlijd en ik denk dat hij met die ziekte niet terug naar Nederland kan; langer rust dus!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 3:12 am
OMM: Naar de fysio gaan was geen goed idee. M'n rug doet nu alleen nog maar meer pijn stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:37 pm
yoga is niet echt mijn ding. ik heb juist uitstekende balans, maar dat lange staan....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 4:55 pm
Wah ik wil ook yoga doen biggrin Cool.
Mm, vriend (ehm, ex) van me ma komt toch waarschijnlijk zaterdag terug. Ben benieuwd. Oja me vingertoppen doen pijn van het typen zucht razz En ik had geen gaatjes bij de tandarts! Alleen tandsteen zoals gewoonlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 1:13 am
OMM: ik eet nooit meer liga repen... (ik had eigenlijk ook beter eerst op de verpakking kunnen kijken van wat voor dingetjes ze er allemaal in stoppen.. ik zag pas achteraf bij de allergie-info dat er dus wel sesamgevallen inzaten). En ik word gestoord van al dat leren en huiswerk.. ik kijk uit naar de zomervakantie x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 2:33 am
OMM: waarom heb ik toch van die verbouwgrage buren? OP MIJN VRIJE OCHTENDEN?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 5:05 pm
Oef ben doodmoe, maar ik kon t niet laten om nog ff langs te komen bij de guild. *sigh. Me vingertoppen doen pijn van het 2 dagen typen (ivm. samenvattingen voor school) stressed En me spieren doen soort van pijn, niet pijn maar ik voel ze. Wat een ellende toch razz Iniedergeval eerder slapen dan gister, gister werd het half 3.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |