Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 416 417 418 419 420 421 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 10:10 am

Lorraaa
kittyocean
Lorraaa
kittyocean
De buren aan de andere kant hebben de fiets nu tegen een boom in de straat naast onze gezet...het wordt steeds kinderachtiger!

verplaats de fiets en zet hem tegen hun voordeur! O-o

Kan niet meer. Hij stond later tegen een hek en in de avond in de sloot... maar waar hij nu is...

ah leuk.. weer een fiets erbij tussen de andere gedumpte winkelwagentjes

ze hebben net gebaggerd... dus hij is leeg. Misschien heeft de eigenaar hem gevonden?
PostPosted: Tue Mar 17, 2009 2:05 pm

Damnit voel me nog steeds raar neutral

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 18, 2009 8:07 am

Hoe kan het toch, dat een bepaald persoon, toch constant alles kwijt raakt?! Ik dacht dat ik een idioot was... maar schijnbaar....
PostPosted: Wed Mar 18, 2009 12:18 pm

The Forbidden Angel

raar in welk opzicht..? O-o

Lorraaa

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Mar 18, 2009 2:32 pm

Lorraaa
The Forbidden Angel

raar in welk opzicht..? O-o

Tegenstrijdig raar? Ik weet het niet, dacht te veel na.. Voelde me gister en vandaag vrij normaal :3 Alleen nu heb ik het weer ff gehad hahah het is ook nooit goed (:

Nu heb ik iets van; Kom maar op met alle ellende biggrin
PostPosted: Wed Mar 18, 2009 2:35 pm

OMM: Kga stoppen met m'n opleiding sad

ButtonFly

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Mar 18, 2009 3:10 pm

ButtonFly

surprised Wat deed je? En waarom stoppen? Wat ben je van plan nu? (sorry dat ik je zo bestook met vragen :p)

oja omm: hoe zit het met hotel adpe? helemaal leeg?
PostPosted: Thu Mar 19, 2009 12:35 am

The Forbidden Angel
ButtonFly

surprised Wat deed je? En waarom stoppen? Wat ben je van plan nu? (sorry dat ik je zo bestook met vragen :p)

We moeten even kijken wat we met hotel ADPE doen. Soort van Profiles van maken? Of meer RPG?

@ Button: Dat gebeurd wel eens; voel je niet schuldig smile Als je daar niet op je plek zit, is het verkwisting van tijd. Ja, je voelt je eigenlijk altijd wel rot... maar daarbuiten is een opleiding die veel beter bij je past =D En dar wordt je dan supergelukkig =D

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Mar 19, 2009 2:13 pm

@kit, ja of misschien beide? Dat je een beetje zelf kan kiezen? Of een soort blog?

Omm: Woehoeh over iets meer dan 1 week begint de toetsweek en ik moet nog.. een stuk of 5 verslagen maken, en 5 boeken lezen + leren. Ehm, hoe?!
PostPosted: Fri Mar 20, 2009 4:40 am

The Forbidden Angel
@kit, ja of misschien beide? Dat je een beetje zelf kan kiezen? Of een soort blog?

Omm: Woehoeh over iets meer dan 1 week begint de toetsweek en ik moet nog.. een stuk of 5 verslagen maken, en 5 boeken lezen + leren. Ehm, hoe?!

Tja, iedereen zijn eigen thread... met zijn eigen regels... misschien moeten we daar een discussie over starten? Horsie Anne erbij betrekken? (zij is mod van daar)

OMM: PRESEEEEENTS!!!

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 5:06 am

kittyocean
The Forbidden Angel
ButtonFly

We moeten even kijken wat we met hotel ADPE doen. Soort van Profiles van maken? Of meer RPG?

@ Button: Dat gebeurd wel eens; voel je niet schuldig smile Als je daar niet op je plek zit, is het verkwisting van tijd. Ja, je voelt je eigenlijk altijd wel rot... maar daarbuiten is een opleiding die veel beter bij je past =D En dar wordt je dan supergelukkig =D
Ik deed Communicatie & Multimedia Design. Ik ga stoppen omdat het toch niet mijn ding blijkt te zijn. Tussen de mensen voel ik me niet thuis en de dingen die ik hier leer, zijn niet de dingen waar ik later verder mee wil gaan. Ik ben nu van plan om tot de zomer wat meer te gaan werken en ondertussen op internet rond te kijken naar wat leukers. Misschien dat ik terug ga naar m'n eerste ingeving; Maatschappelijk werk of psychologie. Maar ik ga er in ieder geval wel de tijd voor nemen, ik wil niet weer in het eerste jaar uitvallen. En ja, ik voel me er wel kut over. Ik heb toch eigenlijk een soort van opgegeven, en opgeven is niet leuk.
PostPosted: Fri Mar 20, 2009 3:01 pm

ButtonFly
kittyocean
The Forbidden Angel
ButtonFly

Ik deed Communicatie & Multimedia Design. Ik ga stoppen omdat het toch niet mijn ding blijkt te zijn. Tussen de mensen voel ik me niet thuis en de dingen die ik hier leer, zijn niet de dingen waar ik later verder mee wil gaan. Ik ben nu van plan om tot de zomer wat meer te gaan werken en ondertussen op internet rond te kijken naar wat leukers. Misschien dat ik terug ga naar m'n eerste ingeving; Maatschappelijk werk of psychologie. Maar ik ga er in ieder geval wel de tijd voor nemen, ik wil niet weer in het eerste jaar uitvallen. En ja, ik voel me er wel kut over. Ik heb toch eigenlijk een soort van opgegeven, en opgeven is niet leuk.

Uiteindelijk heb je je gevoel gevolgd, en dat is goed! Beter nu opgeven dan later met iets zitten waar je niets aan vind, en wat je misschien wel niet gebruikt.

Ik doe maatschappelijk werk, dus als je vragen hebt wink toegepaste psychologie doet een vriendin van me (zit in hetzelfde gebouw)

OMM: Jeeejjj! Kitty jarig biggrin
Is iemand wel eens in Rhodos-stad of Marbella geweest?

The Forbidden Angel

Lorraaa

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 6:49 am

@Forbidden
.. de wáár..? xD
PostPosted: Sat Mar 21, 2009 10:07 am

@ Button: je hebt niet opgegeven. Het is pas opgeven als je niets meer doet terwijl een deel van je dit wel had gewilt, dan is het opgeven. Jij hebt bewust gekozen en je bent tot de conclusie gekomen dat dit je toekomst niet is smile Soms wilde ik dat ik die kracht had...

kittyocean
Captain

candy_loves_candy

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 1:04 pm

ButtonFly

Het is natuurlijk nooit leuk, maar heb ik ook gedaan dit jaar. Je kan beter stoppen als het niet meer goed voelt, dan doorgaan en nog ongelukkiger of wat dan ook worden smile .

OMM: Hoop dat ik beter slaap dan gisteren
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 416 417 418 419 420 421 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games