|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:31 pm
Hij reageert alleen met de pen en de bijbehorende muis (als die erbij zit xD) ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:32 pm
antwoord op beide smile , gewoon een kwestie van wennen hoor, t heeft mij op t begin er ook van weerhouden over te stappen ( wacom ipv muis jaja het kan razz ) en antwoord @ kitty ik had dat ook heel erg, maar een goeie oefening is gewoon om eerst een beetje windows te besturen met t pennetje, dan langzaam photoshoppen btje proberen te schrijven en uiteindelijk begin je steeds meer te wennen. wat wel jammer is dat je t ook ziet als je btje trilt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:34 pm
   Ik gebruik de wacom als a) de batterijen van mijn muis opeens op zijn XD b) ik haarlijnen wil maken in een tekening smile Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:34 pm
Zakou Nenharma Hij reageert alleen met de pen en de bijbehorende muis (als die erbij zit xD) ^_^ •♥• okay, XD ik dacht dat he tabletje hetgene was wat gevoelig was. Maargoed de pen zal wel minder werken als je tabletje smurig wordt. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:35 pm
Geen idee. Mijne werkt nog steeds goed. Maar zo lang heb ik hem nou ook weer niet xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:51 pm
je bedoeld deze zeker razz geld teveel ??ennuh, wacom gaat minder reageren naarmate t puntje slijt. die puntjes kan je appart vervangen.... tjah t vies maken van n wacom dat doe ik niet bepaald ik heb m nu n jaar en hij is nog enorm schoon. tip: zet geen drinken op je tablet, als je dan toch drinken morst, veeg t niet af met je tablet XD. Stel je heb eten... de tablet is niet geschikt als schaaltje ok razz smile . mjah.... wrom gaan jullie t ook niet eens proberen ( oefenen) je zal merken dat practice je beter leert omgaan met dit dingetje. En t voorkomt rsi. k zou niet willen zien dat 1 van jullie straks gevloerd is door rsi sad .... en t is ook leuke competitie biggrin .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 1:17 pm
je kan nooit te veel geld hebbe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 1:01 am
Eastvane je bedoeld deze zeker razz geld teveel ??ennuh, wacom gaat minder reageren naarmate t puntje slijt. die puntjes kan je appart vervangen.... tjah t vies maken van n wacom dat doe ik niet bepaald ik heb m nu n jaar en hij is nog enorm schoon. tip: zet geen drinken op je tablet, als je dan toch drinken morst, veeg t niet af met je tablet XD. Stel je heb eten... de tablet is niet geschikt als schaaltje ok razz smile . mjah.... wrom gaan jullie t ook niet eens proberen ( oefenen) je zal merken dat practice je beter leert omgaan met dit dingetje. En t voorkomt rsi. k zou niet willen zien dat 1 van jullie straks gevloerd is door rsi sad .... en t is ook leuke competitie biggrin .    Nee, deze was NOG GROTER =D De artiest van Applegeeks heeft er 1 =D Ik zag op YouTube ooit eens een filmpje ervan =D Machtig gaaf! Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 9:08 am
•♥• De Chatterbox zal nooit zinken!!! twisted •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 10:34 am
woooaaaa Is it a croc, is it a plane, is it a bird... no it's darlaa our wonderfull topic ressurector ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:00 pm
Dat is gewoonweg te vet 0.o
die tekening en dat tablet! Had Wacom die niet? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:18 pm
lol dat is een wacom ( cintigue) kost slecht 2,5k in euro's dus begin maar vast te sparen razz ... neh ik hou t lekker bij me graphire 4 smile die ik vandaag heb binnen gekregen k heb nu painter... is er iemand met tips mischien ?? want ik begin het net te gebruiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|