Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 415 416 417 418 419 420 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 3:28 am

omm: dat is blond.... ga ik enthousiast achter mijn laptop terwijl ik achter de pc moet zijn... want daar staat mijn kladblokje met dromen XD DOOOOOM
PostPosted: Thu Mar 12, 2009 3:05 pm

Haha jeeej dromen smile Voor mij breekt er nu hopelijk ook weer een tijd aan dat ik ze onthou. Gister onthouden en die van vannacht ook, maar die schrijf ik maar even niet hier denk ik razz

OMM: Zo relax en toch ook zo druk lol

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Mar 13, 2009 3:55 am

Omm: Volgens mij zat ik een beetje in een winterdipje. Wow wat word ik vrolijk en actief van die zon biggrin
PostPosted: Fri Mar 13, 2009 8:43 am

The Forbidden Angel
Omm: Volgens mij zat ik een beetje in een winterdipje. Wow wat word ik vrolijk en actief van die zon biggrin

ja ik ook =), volgens mij iedereen..x3
'k heb zin in de lente o-o

Lorraaa

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Mar 13, 2009 2:30 pm

Ja me toooo

omm: Omg weer contact met een jongen van de middelbare school, had hem 3 jaar niet gesproken. 't Klikt wel meteen weer vet goed, echt leuk biggrin Haha ben vroeger zelfs eens op hem verliefd geweest, heel stiekem. Mja we hebben nu beide een relatie daar niet van, maar wel leuk om weer contact te hebben biggrin

Oja en 2 nieuwe boeken van de bieb ;D weer superdikke.
PostPosted: Fri Mar 13, 2009 3:00 pm

omm: gah, slechte connectie internet + gaia = baaad match XP

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Fri Mar 13, 2009 3:27 pm

Omm: Oma van mijn beste vriend is overleden, op de verjaardag van zijn moeder (Het haar moeder).
Misschien stoppen met opleiding.
Vriend die vaag doet.
Twijfel en verwarring...
PostPosted: Sat Mar 14, 2009 2:49 am

ButtonFly
Omm: Oma van mijn beste vriend is overleden, op de verjaardag van zijn moeder (Het haar moeder).
Vriend die vaag doet.
Twijfel en verwarring...

oh nou veel sterkte maar O-o

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 14, 2009 4:13 am

ButtonFly
Vriend die vaag doet.
Twijfel en verwarring...

Awe, that SUCKS big time! Heeeel veel sterkte en denk rustig na over je eigen keuzes....

OMM: van wie is die fiets toch, tegen onze schuur?! Hij staat er al weer 2 dagen!!.... en waarom is mijn buurman zo kinderachtig dat hij hem tegen ONZE schuur aan zet en niet tegen de zijne aan houdt?! Die fiets beschadigd niets!
PostPosted: Sun Mar 15, 2009 2:38 am

omdat alle buurmannen kinderachtig zijn?!

omm: ik val hier zowat in slaap xD gisteren was echt een leuke dag.. maar wel vermoeiend

Allereerst kwam m'n nichtje dus met Hugo (dat zoontje van 6 maanden) en haar man. En dat zoontje was zo schattig =). Hij probeerde alles in z'n mond te stoppen en m'n lange haar vond ie echt helemaal geweldig, toen hij eenmaal een pluk te pakken had liet hij het niet meer los.

Toen ze rond 20:00- 21:00 weggingen reden we meteen een stuk mee, maar we sloegen eerder af op de rijksweg, richting Leiden. Want daar wonen mijn 2 neven. Het was er wel erg gezellig (ze vierden namelijk hun verjaardag). Het werd alleen een beetje laat.. ik denk dat we iets van 1 uur weg gingen x3, dan nog naar huis rijden. Bij m'n neven stond de kamer alleen helemaal onder de rook (hun vrienden en zij zelf zijn nogal rokers) en nu ruikt alles naar die rook.. m'n haar, kleding enz x)

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 10:12 am

De buren aan de andere kant hebben de fiets nu tegen een boom in de straat naast onze gezet...het wordt steeds kinderachtiger!
PostPosted: Sun Mar 15, 2009 1:25 pm

kittyocean
De buren aan de andere kant hebben de fiets nu tegen een boom in de straat naast onze gezet...het wordt steeds kinderachtiger!

verplaats de fiets en zet hem tegen hun voordeur! O-o

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 16, 2009 9:17 am

Lorraaa
kittyocean

Kan niet meer. Hij stond later tegen een hek en in de avond in de sloot... maar waar hij nu is...
PostPosted: Mon Mar 16, 2009 3:09 pm

OMM: Voel me raaar!

The Forbidden Angel

Lorraaa

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 6:52 am

kittyocean
Lorraaa
kittyocean

Kan niet meer. Hij stond later tegen een hek en in de avond in de sloot... maar waar hij nu is...

ah leuk.. weer een fiets erbij tussen de andere gedumpte winkelwagentjes
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 415 416 417 418 419 420 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games